2 reakcí na tento příspěvek Průjezd zatáčkou
JSEMpremik píše: Sršáň dost často nabádá k řízení přenášením váhy.
no vzdyt ono je to fyzikalne furt jedno a to samy, destabilizace(nakloneni) z primeho smeru az do vyrovnani ucinku s odstredivou silou ze zataceni.. tim reverznim rizenim, countersteeringem, atp. si akorat pohodlne a elegantne vypomuzes misto sve vlastni vahy, i vahou a doprednou setrvacnosti motorky
OT:
splasenytrubky> jj, myslel jsem starickej kulomet vz. 59,.. uz jsem to pak nekomentoval pac jsem nechtel rozpoutat vlnu OT, ..beztak se tu na tohle tema muzem tak maximalne utvrzovat v kolektivni nasranosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průjezd zatáčkou
Za me - 1) predni brzda narovnava; 2) zadni sklapi do zatacky - totez brzdeni motorem; 3) proto je lepsi zaklapnout, nez vymacnout spojku; 4) zataceni bez riditek vahou je stejne zprostredkovano kontrem, ale je vyrazne pomalejsi - zatacim rukama a kdyz si v tom kalupu vzpomenu, tak i vahou.... ale nejezdim zadnou silenou pilu a z jakehokoli klouznuti predni ci zadni gumy mam poserprouzek na gatich.
Naposledy editováno 26.01.2017 09:42:38