globalmoto_kveten





Téma: Průjezd zatáčkou
 
22.1.2017 v 09:45
Takže jsem se rozhodl to vysvětlit ještě jednou. Když prijíždím zatáčkou tak si musím dávat pozor na povrch atd. Musím motorku tahat tělem směrem k silnici pokud dobrě myslím .Vyjádřete se prosím normálně a doplňte co při průjezdu dělat. Vím ještě že se nemá brzdit,řadit a výrazně přidávat plyn. Začínám a chci v tom mít jasno .Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průjezd zatáčkou

22.1.2017 v 14:54 | Nahoru | #1

kuceraz píše: Tohle je lepší nepsat, člověk, který nezná princip protisměrnýho řízení, to pochopí tak, že je má strhnout na opačnou stranu a rozbije se


Připomíná mi to scénu z filmu Auta... "A to má bejt rychle jako jaguár, nebo silnej jako medvěd?"
Když jsem začínal jezdit, nevnímal jsem, že dělám countersteering. Pak jsem se jednou vydal do zatáček a snažil se to vnímat a ten pocit je tam opravdu velký, ale tak nějak si říkám, že automatický. Nedovedu si představit, že někdo vjede do zatáčky a natočí řídítka "do ní". To neuděláš ani na kole přece.

(reakce na) Průjezd zatáčkou

22.1.2017 v 15:18 | Nahoru | #2

Behysek píše: Připomíná mi to scénu z filmu Auta... "A to má bejt rychle jako jaguár, nebo silnej jako medvěd?"
Když jsem začínal jezdit, nevnímal jsem, že dělám countersteering. Pak jsem se jednou vydal do zatáček a snažil se to vnímat a ten pocit je tam opravdu velký, ale tak nějak si říkám, že automatický. Nedovedu si představit, že někdo vjede do zatáčky a natočí řídítka "do ní". To neuděláš ani na kole přece.

to uděláš i na kole. Od určité rychlosti to děláš prostě přirozeně. Jen slovo "countersteering" je poslední dobou moderní

(reakce na) Průjezd zatáčkou

22.1.2017 v 16:19 | Nahoru | #3

Behysek píše: Nedovedu si představit, že někdo vjede do zatáčky a natočí řídítka "do ní". To neuděláš ani na kole přece.



tak to samozrejme neudelas, ale to srovnani s kolem je tu dost zavadejici !! nezapominej ze kolo je 5-10x lehci nez jezec, zatim co moto 2-3x tezsi a to je sakra rozdil, i gyroskopicky momenty kol jsou uplne jinde, rychlosti jsou jinde,atp... zatim co kolo v pohode stocis i doprudsi zatacky jen smotnym prenesenim vahy (klidne i uplne bez drzeni riditek) a na konci zatacky ho (bez plynu=slapani) opetovnym prenesenim vahy v pohode "vyvedes", podstatne tezsi a stabilnejsi motorku jen zmenou teziste skoro neovlivnis takze je potreba ji do zatacky uvest zminenou mirnou destabilizaci riditky (at uz se to pojmenuje anglicky, nebo cesky) a nasledne v prubehu zatacky opetovne stabilizovat praci s plynem.. s tim ze to prumerne sikovnymu cloveku oboji dojde a pujde tak nejak samo od sebe, samozrejme souhlas
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist