ZlomenyUcho píše: Carlos91> byl jsi na srazu a dobrý ? Já asi pojedu sám, neznám nikoho kdo má gsxr a jel by, mám kámoše co má moc krásný TLR, ale není to gsxr no, dalo by se říct, že je to gsxr ale v dvouválci
jo jo byl, dobrý to bylo. Seč mám kousek. není to gsxr no jen gsxr a hayabusy tam bylyZlomenyUcho píše: Ne, uka. Tipuju tenky papir a v nem dira za 350 na jeden ventil
Mno covece nejsi daleko od pravdy :) ted naposled jsem delal kompletni g.o. motoru z thundercata a jedna podlozka byla nejaka zkroucena, tak jsem ji ani nebrousil a rovnou koupil novou... Cena cca 290,- a prumer podlozky 8mm :) tomu rikam cenovka :)
ZlomenyUcho píše: Jee Thundercata jsem mel, dobra motorka vdecna potvurka, ale tezka.
Taky se mi libil, ale nakonec jsem dostal rozum a koupil Sradíka :) když ty dvě motorky porovnám, tak Srad má mnohem lepčejší podvozek a je o dost živější... Ale zase je fakt, že cat je spíše do cestovna... Nato, že motor měl namotáno 100.000km, tak jsem měnil jen kroužky, komplet se dělala hlava (srovnání, gufera, sedla a zalapování ventilů) a když to bylo rozdělaný tak jsem vyměnil i ložiskový pánve na klice a rozvoďák... Ale motor normálně fungoval, dělalo se to jen kvůli tomu, že byla vykosená dvojka... Takže ještě navíc dvě ozubený kola a vidlička... Jediný co mě nasralo, tak ti blbci v yamaze dali pod válce dva šrouby M6, kvůli kterým se musel rozdělat komplet motor... Normálně bych kvůli převodovce sundal jen spodní karter... Takže říkám, yamahu nikdy :D Navíc majitel si koupil KN, laďák a dynojet do karbcu, tak pak to ještě doladit byl celkem porod... naštěstí Dyno jet dodává manuál na základní jejich nastavení a pak je to jen o doladění...Ta motorka jela potom hodně pěkně.... Oproti originálu o 100% změna... Ale ta raketa co v tom nechal... by zato měl dva jetý Thundercaty :D