globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Elektro nebo vodík
 
3.1.2017 v 20:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro nebo vodík

7.1.2017 v 13:49 | Nahoru | #1
charlie.vtx1800> A přitom tady je to tak jednoduchý,za pár korun :)

(reakce na) Elektro nebo vodík

7.1.2017 v 14:09 | Nahoru | #2
Tally-ho2> Aniž bych se o to nějak zajímal, z principu zachování energie není možné, aby ten systém byl v plusu. Konspirační teorie "jede to na vodu"...prostě to není fyzikálně možné.

Brůča.: Asi nevíš, jak složité je zabezpečení takových systémů, jaderná ponorka a domácnost...fakt skoro to samé.

Fůze je hudba velmi vzdálené budoucnosti, jestli ti není 10let, pochybuju že se dožiješ jejího průmyslového využití.

Naposledy editováno 07.01.2017 14:11:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro nebo vodík

7.1.2017 v 14:31 | Nahoru | #3

Tally-ho2 píše: charlie.vtx1800> A přitom tady je to tak jednoduchý,za pár korun :)


jj, to sem zíral. Poloviční spotřeba paliva. Takže rázem se zvedne účinnost spalovacího motoru na dvojnásobek než předtím. Bez konstrukčních změn na tom motoru. Jak to dokážou při zachování takových nepodstatných záležitostí, jako rychlost pístů, expanzních tlaků atd. - to je prostě na Nobelovku za fyziku. A nechce se mi hledat a počítat kolik to vyrobí elektrolýzou H2 a O2 z 1A při 12V, takže příkonu celých 14 W, ale vidím to i na Nobelovku za chemii, když to vyrobené "množství" dokáže tak ovlivnit spalovací proces v motoru, kterým proteče nejmíň 1,5 m3 vzduchu za minutu, takže nějakých nejmíň 100 m3 za hodinu. To už se podobá homeopatii...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist