Téma: Cestovní enduro pro malé lidi
1.1.2017 v 21:26
Ahoj všem,
potřebuji radu.. chtěla bych motorku na cesty x necesty.. líbí se mi styl Yamaha TW... Ale má to háček, jsem docela malá a mám krátké nohy a z mé zkušenosti necítím se zrovna nejbezpečněji, když nedokážu mít jistotu stability oběma nohama. Párkrát už jsem to i pocítila na vlastní kůži, co je to být během vteřiny na zemi ) Je to hned.. Co teď? Neřešil někdo stejný problém přestavbou sedla motorky, případně neporadí někdo přímo motorku?? Nechci se vzdát cestování jen proto, že jsem malá
potřebuji radu.. chtěla bych motorku na cesty x necesty.. líbí se mi styl Yamaha TW... Ale má to háček, jsem docela malá a mám krátké nohy a z mé zkušenosti necítím se zrovna nejbezpečněji, když nedokážu mít jistotu stability oběma nohama. Párkrát už jsem to i pocítila na vlastní kůži, co je to být během vteřiny na zemi ) Je to hned.. Co teď? Neřešil někdo stejný problém přestavbou sedla motorky, případně neporadí někdo přímo motorku?? Nechci se vzdát cestování jen proto, že jsem malá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro malé lidi
fockewulf píše: To se mi moc nezdá - ty gufera by nejspíše odešly tak jako tak, možná by jim to na silnici trvalo o pár kilometrů déle. Pokud píšeš obkroužil a pomalu - to ti ty vidle nešly ani na dorazy, nebo to cvakalo pořád?
To je jako u výslechu. Bylo to někdy kolem r. 92 v Mirošovicích, motorka byla VT250F a pro gufera jsem pak jel tuším někam nad Radlice. Průměrnou rychlost, čas na kolo ani počet dorazů si už ale nepamatuji.
vilemx píše: To je jako u výslechu. Bylo to někdy kolem r. 92 v Mirošovicích, motorka byla VT250F a pro gufera jsem pak jel tuším někam nad Radlice. Průměrnou rychlost, čas na kolo ani počet dorazů si už ale nepamatuji.
sorry, sorry!!! ...já jen, že když někdo napíše vyloženě kravinu, tak prostě mám potřebu se doptat na detaily a asi těžko můžu tušit, že se to stalo v roce 92 u zahraniční motorky a vůbec tím nechci poukazovat na to, jak v 90. letech probíhal servis těchto strojů nebo že byly složeny ze čtyř motorek atp. .
Na motorce určené původně jen na cesty jsem v terénu odjel několik stovek km a i když mi vidle klepaly o dorazy jak divé, tak gufera nevytekly...ale i kdyby vytekly, je to spotřebák, který se má co dva roky nebo 20 000 km(+/-) měnit spolu s olejem, není to ukazatel vůbec ničeho...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.