globalmoto_kveten





Téma: parťák na cestování
 
1.1.2017 v 19:29
Není mi čtyřicet ani padesát ,ale pořád mě ježdění baví . Kamarádů na delší cesty ubývá a samotnému to není ono . Plánování cest s více lidma je zábavnější a zajímavější. Jezdíme CZ i cizinu . Letos Slovinsko ,Rakousko ....Triglav , Polsko.... Mazury, Balt . Jsem z Frýdku -Místku , jezdím C1800 , CBF 1000 ...1+baťůžek.
Beda-fm

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parťák na cestování

25.1.2017 v 08:30 | Nahoru | #1
opica> Ono totiž do toho ježdění hraje strašně moc podmínek a ty se horko těžko kombinují. Jsou různé typy motorkářů a to se teď nebavím o povaze člověka:
1. Borec ve vatě,super,stroj,peníze nejsou problém,může kdykoliv,kamkoliv a jedno na jak dlouho odjet a kdykoliv vrátit.
2. Borec ve vatě,super stroj,jezdí jen 1x maximálně 2x za uherský rok a to maximálně 100-150km od bydliště-většinou na kafe na pumpu.
3. Borec podnikatel,popř. OSVČ,peníze nejsou až tak problém,ale s časem úplně v hajzlu,jednou za rok 7-14 dnů dovolená,která se plánuje půl roku předem,5-7 víkendových výletů,sem tam nějaká projížďka buď v sobotu,nebo v neděli.
4. Borec zaměstnanec,peníze nejsou problém,ale čas je velký problém,má dobrý stroj Jede 1 za rok na týden a pak asi 2-3 někam na víkend.
5. Borec zaměstnanec,boj s penězi,ale času docela dost. Stroj schopný odjet tripy,ale je to na hraně s technickým stavem motorky. Chce spát pod šírákem,jíst z vlastních zásob,max. něco koupit v supermarketu,na pivo a na večeřu v cizí zemi nepůjde v žádném případě.
6. Borec zaměstnanec,rodina,staví barák,nebo rekonstruuje byt,s financema totálně na hraně,má schopnu motorku,kterou pořídil za svobodna a staral se o ní. Díky tomu je schopen odjet nějaké tripy,ale nemá ani peníze,ani čas,chce se věnovat děckám,stará se o něj bojí,páč v TV ukazovali mrtvého motorkáře už podruhé v tomto měsíci.
7. Borec co má motorku,resp. vrak,nemá ani výbavu,nemá peníze,nemá čas,ale má plno plánů kam by chtěl jet.

A to jsem do toho nepletl lidskou povahu. Pokud ke každému bodu ještě přičteš lidské povahy,tak se ti to znásobí ještě minimálně 5x. Je vůbec div,že se ještě v dnešní době dokáže utvořit parta,která někam vyrazí,rozumí si a má to nějaké trvání (ne jen 1 trip a fertig).

Naposledy editováno 25.01.2017 09:12:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parťák na cestování

25.1.2017 v 10:19 | Nahoru | #2
dafikk> já bych se mohl hledat někde u té 3. Řekněme 3.1 Borec podnikatel,popř. OSVČ,peníze jsou vždycky problém, ale podle priorit, s časem podle priorit, jednou za rok 7-14 dnů dovolená s rodinkou, která se moc nedá plánovat dopředu,několik víkendových výletů, neustále nějaká krátká projížďka s využitím pracovní cesty. V práci neustálé surfování po netu po motorkách.
Zakládal jsem téma "první mototrip", kde jsi reagoval. Klidně se můžeš k nám připojit, ikdyž už jsi to v minulosti asi zkoušel několikrát, ale jak jsme začátečníci, tak jsme nadržený, jak svině, takže plánujeme také spíš jezdit na moto, než někde chodit po hradech. Rádi zastavíme, pokecáme, ale už abychom seděli na motce a valili dál. V noci se jezdí blbě, tak to raději zastavíme a dáme pifko (ne hodně, bo druhej den to pak stojí za p.ču). :)

(reakce na) parťák na cestování

25.1.2017 v 16:41 | Nahoru | #3

dafikk píše: opica> Ono totiž do toho ježdění hraje strašně moc podmínek a ty se horko těžko kombinují. Jsou různé typy motorkářů a to se teď nebavím o povaze člověka:
1. Borec ve vatě,super,stroj,peníze nejsou problém,může kdykoliv,kamkoliv a jedno na jak dlouho odjet a kdykoliv vrátit.
2. Borec ve vatě,super stroj,jezdí jen 1x maximálně 2x za uherský rok a to maximálně 100-150km od bydliště-většinou na kafe na pumpu.
3. Borec podnikatel,popř. OSVČ,peníze nejsou až tak problém,ale s časem úplně v hajzlu,jednou za rok 7-14 dnů dovolená,která se plánuje půl roku předem,5-7 víkendových výletů,sem tam nějaká projížďka buď v sobotu,nebo v neděli.
4. Borec zaměstnanec,peníze nejsou problém,ale čas je velký problém,má dobrý stroj Jede 1 za rok na týden a pak asi 2-3 někam na víkend.
5. Borec zaměstnanec,boj s penězi,ale času docela dost. Stroj schopný odjet tripy,ale je to na hraně s technickým stavem motorky. Chce spát pod šírákem,jíst z vlastních zásob,max. něco koupit v supermarketu,na pivo a na večeřu v cizí zemi nepůjde v žádném případě.
6. Borec zaměstnanec,rodina,staví barák,nebo rekonstruuje byt,s financema totálně na hraně,má schopnu motorku,kterou pořídil za svobodna a staral se o ní. Díky tomu je schopen odjet nějaké tripy,ale nemá ani peníze,ani čas,chce se věnovat děckám,stará se o něj bojí,páč v TV ukazovali mrtvého motorkáře už podruhé v tomto měsíci.
7. Borec co má motorku,resp. vrak,nemá ani výbavu,nemá peníze,nemá čas,ale má plno plánů kam by chtěl jet.

A to jsem do toho nepletl lidskou povahu. Pokud ke každému bodu ještě přičteš lidské povahy,tak se ti to znásobí ještě minimálně 5x. Je vůbec div,že se ještě v dnešní době dokáže utvořit parta,která někam vyrazí,rozumí si a má to nějaké trvání (ne jen 1 trip a fertig).



8.Borec zaměstnanec,peněz dost,času dost,motorek plná chalupa,jezdí furt a daleko,spí pod stanem a žere i v hospodách stejně nemá s kým jezdit.Zkoušel už spousty lidí a stejně jezdí zase sám To jsem já....

(reakce na) parťák na cestování

9.3.2017 v 13:14 | Nahoru | #4
Kawa38> A do které kategorie podle dafika spadaš ?

dafikk píše: Jsou různé typy motorkářů a to se teď nebavím o povaze člověka:
1. Borec ve vatě,super,stroj,peníze nejsou problém,může kdykoliv,kamkoliv a jedno na jak dlouho odjet a kdykoliv vrátit.
2. Borec ve vatě,super stroj,jezdí jen 1x maximálně 2x za uherský rok a to maximálně 100-150km od bydliště-většinou na kafe na pumpu.
3. Borec podnikatel,popř. OSVČ,peníze nejsou až tak problém,ale s časem úplně v hajzlu,jednou za rok 7-14 dnů dovolená,která se plánuje půl roku předem,5-7 víkendových výletů,sem tam nějaká projížďka buď v sobotu,nebo v neděli.
4. Borec zaměstnanec,peníze nejsou problém,ale čas je velký problém,má dobrý stroj Jede 1 za rok na týden a pak asi 2-3 někam na víkend.
5. Borec zaměstnanec,boj s penězi,ale času docela dost. Stroj schopný odjet tripy,ale je to na hraně s technickým stavem motorky. Chce spát pod šírákem,jíst z vlastních zásob,max. něco koupit v supermarketu,na pivo a na večeřu v cizí zemi nepůjde v žádném případě.
6. Borec zaměstnanec,rodina,staví barák,nebo rekonstruuje byt,s financema totálně na hraně,má schopnu motorku,kterou pořídil za svobodna a staral se o ní. Díky tomu je schopen odjet nějaké tripy,ale nemá ani peníze,ani čas,chce se věnovat děckám,stará se o něj bojí,páč v TV ukazovali mrtvého motorkáře už podruhé v tomto měsíci.
7. Borec co má motorku,resp. vrak,nemá ani výbavu,nemá peníze,nemá čas,ale má plno plánů kam by chtěl jet.

A to jsem do toho nepletl lidskou povahu. Pokud ke každému bodu ještě přičteš lidské povahy,tak se ti to znásobí ještě minimálně 5x.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parťák na cestování

26.3.2017 v 18:55 | Nahoru | #5

dafikk píše: opica> Ono totiž do toho ježdění hraje strašně moc podmínek a ty se horko těžko kombinují. Jsou různé typy motorkářů a to se teď nebavím o povaze člověka:
1. Borec ve vatě,super,stroj,peníze nejsou problém,může kdykoliv,kamkoliv a jedno na jak dlouho odjet a kdykoliv vrátit.
2. Borec ve vatě,super stroj,jezdí jen 1x maximálně 2x za uherský rok a to maximálně 100-150km od bydliště-většinou na kafe na pumpu.
3. Borec podnikatel,popř. OSVČ,peníze nejsou až tak problém,ale s časem úplně v hajzlu,jednou za rok 7-14 dnů dovolená,která se plánuje půl roku předem,5-7 víkendových výletů,sem tam nějaká projížďka buď v sobotu,nebo v neděli.
4. Borec zaměstnanec,peníze nejsou problém,ale čas je velký problém,má dobrý stroj Jede 1 za rok na týden a pak asi 2-3 někam na víkend.
5. Borec zaměstnanec,boj s penězi,ale času docela dost. Stroj schopný odjet tripy,ale je to na hraně s technickým stavem motorky. Chce spát pod šírákem,jíst z vlastních zásob,max. něco koupit v supermarketu,na pivo a na večeřu v cizí zemi nepůjde v žádném případě.
6. Borec zaměstnanec,rodina,staví barák,nebo rekonstruuje byt,s financema totálně na hraně,má schopnu motorku,kterou pořídil za svobodna a staral se o ní. Díky tomu je schopen odjet nějaké tripy,ale nemá ani peníze,ani čas,chce se věnovat děckám,stará se o něj bojí,páč v TV ukazovali mrtvého motorkáře už podruhé v tomto měsíci.
7. Borec co má motorku,resp. vrak,nemá ani výbavu,nemá peníze,nemá čas,ale má plno plánů kam by chtěl jet.

A to jsem do toho nepletl lidskou povahu. Pokud ke každému bodu ještě přičteš lidské povahy,tak se ti to znásobí ještě minimálně 5x. Je vůbec div,že se ještě v dnešní době dokáže utvořit parta,která někam vyrazí,rozumí si a má to nějaké trvání (ne jen 1 trip a fertig).



dafikk-jsi slavný,dnes se tvůj žebříček probíral motobaru kousek od Ostravy,dobře jsme se zasmáli!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist