globalmoto_duben_nolan





Téma: Super kvalita motorek do rv 1997
 
26.12.2016 v 13:45
Četl jsem na pár místech, že japonske motorky do rv 1997 měly být super kvalitni a pak to šlo skokově dolů, ví někdo o co jde?

1 reakcí na tento příspěvek Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 13:54 | Nahoru | #1
Jo, od 1998 to Honda, Yamaha a Suzuki vyrábí v Číně. Kawasaki až od roku 2001.

1 reakcí na tento příspěvek Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 13:54 | Nahoru | #2
Spíš jejich evropská konkurence šla kvalitativně rychle nahoru. Japonci dlouho stagnovali a do jisté míry stagnují dodnes.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 15:16 | Nahoru | #3

Číkus píše: Jo, od 1998 to Honda, Yamaha a Suzuki vyrábí v Číně. Kawasaki až od roku 2001.


Presne tak. Jen doplnim, ze Honda hned v unoru, Yamaha pak v cervnu a Suzuki v srpnu. Kawasaki od brezna 2001.

(reakce na) Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 15:22 | Nahoru | #4
mvmoto> Díky za doplnění, těmi měsíci jsem si nebyl jist, tak jsem nechtěl mystifikovat.

1 reakcí na tento příspěvek Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 15:28 | Nahoru | #5
Jo v pohode. Treba jeste nekdo doplni i den. At to mame v kompletu.

(reakce na) Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 15:38 | Nahoru | #6
mvmoto> nějaký zdroj by nebyl? Přitakávat si s číkusem nezní zrovna moc důvěryhodně.

Naposledy editováno 26.12.2016 15:38:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 15:39 | Nahoru | #7

mvmoto píše: Jo v pohode. Treba jeste nekdo doplni i den. At to mame v kompletu.



V pondeli

Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 15:43 | Nahoru | #8
Hele cetl jsem to na par mistech.

(reakce na) Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 15:43 | Nahoru | #9
Stev> Vzhledem k tomu, že pracovní týden v Číně má 8 dní, tak to byla spíš neděle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 15:51 | Nahoru | #10

Stev píše: V pondeli



Pěkně plkáš voe

Bylo to až v úterý dopoledne, v pondělí se to teprv rozhodlo, si vzpomeň

(reakce na) Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 15:55 | Nahoru | #11

soccer píše: Pěkně plkáš voe

Bylo to až v úterý dopoledne, v pondělí se to teprv rozhodlo, si vzpomeň



Nezapomen na jiny casovy pasmo

Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 15:59 | Nahoru | #12
Tak třeba u BMW byl přelomový rok řekněme 2000, to už znalci zaznamenávají sníženou kvalitu modelu r1150gs oproti r1100gs. Potom rok cca 2004, kdy vznikl serial Long Way Round a BMW muselo uspokojit poptávku po nových motorkách. Začali vyrábět v Číně a snížila se kvalita ložisek v jinak asi německém motoru a byly zde problémy s čínskými komponentami v elektroinstalaci. Dále přesun výroby motorů do Číny u F650 a F800 GS, kdy odcházely klikové hřídele. Tzn. u tohoto výrobce lze zaznamenat jisté miliníky, které vedly k jinačímu přístupu k produkci.

V okolo roku 2000 zde byl nicméně ještě jinačí milník který se týkal výrobců motocyklů všeobecně a není mi moc jasné co se přesně stalo. Např. Honda Transalp ve starších verzích byl vyráběn v Japonsku a potom šla kvalita dolů, když se sestování přesunulo tuším do Španělska, což se týkalo tuším ještě novějších modelů verze TA600 a posléze celé řady TA650.

Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 16:11 | Nahoru | #13
Možná to někteří považují za konspirační teorii, ale nemůže to (z části) být nástup Plánovaného zastarávání (v angličtině planned obsolescence)?

Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 16:17 | Nahoru | #14
Jo transalp je ze Spanelska tvuj hornet myslim z Italie. Neco na tom je. Ale zas na druhou stranu hrabal jsem se v Honde z roku 70 a teda taky uplnej hit to nebyl. No i kdyz... S tou kvalitou ma co delat cena a zivotni cyklus vyrobku. Dal taky treba hmotnost. Jak chces dokenocna snizovat hmotnost a zvysovat vykon bez toho, aby se to projevilo. To je podle meho problem u gs a tech prasklin na koncovem prevodu.
A Honda jde do kytek s kvalitou uz hodne dlouho, ale za ty penize a kdyz to lidi kupujou. Nezapomenu, jak to se mnou malem svihlo, kdyz jsem videl brzdovej pedal na hornetu 600. Misto hliniku kus pochromovanyho zeleza. Taky nezapomenu, kdyz se jeden pan u novyho horneta rok tusim 2008 pichnul do prstu o svarovaci drat, kterej nekdo nezacistil po svareni podsedlaku. No a co predvadi posledni dobou s rozpoctovejma motorkama. To je po strance pouzitych komponentu dost zoufale.
Naopak treba u Guzzi, tim, ze presli pod Piaggio, se to celkove spis zlepsilo.

1 reakcí na tento příspěvek Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 21:19 | Nahoru | #15
mvmoto - myslim, že nemaš pravdu. Jedna z mych Hond ma najeto 87000km z toho mnou najeto asi 67000km. Vše puvodni a fungune pořad jako nova. I regulator dobijeni je puvodni jak ho někteři pořad měni.

Naposledy editováno 26.12.2016 21:20:02

(reakce na) Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 21:33 | Nahoru | #16
CBR-rr> A jak by jako měla fungovat, když má jen 87k km? To najede i Jawa 350 :D (akorát fjnšmekři už tou dobou dělají výbrus)

Naposledy editováno 26.12.2016 21:34:40

Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 21:39 | Nahoru | #17
Vetou: " jedna z mych Hond" sis urcil sam diagnozu. Stejna diagnoza jsou moje 3 Guzzi. Ze cestovni motorka najede 100000 bez generalky povazuju za samozrejmost a regulator jsem v Honde prodaval tem kdo jezdili se spatnou baterkou, nebo motorku roztlacoval. Takze pokud je vse ok, regulator by mel vydrzet. Japonskou techniku mam v ucte, ale hlavne posledni dobou to s tim orezavanim nakladu prehani.

Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 21:42 | Nahoru | #18
Hornety roky 98 a 99 (mozna 00) jsou Made in Japan.

...pak Italie. A brzdovej pedal z "pochromovanyho zeleza" opravdu neni aspon teda u me 98 ne..

Jinak Mufiozo... Ty tvoje temata...tvl jak kdyby ti bylo 12 let... Delaj si tu z tebe prdel.

1 reakcí na tento příspěvek Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 21:53 | Nahoru | #19
Bavim se o roku 2008, ne o veteranech.

(reakce na) Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 21:54 | Nahoru | #20
mvmoto> No jo to už bouchali špageťáci, tam se není čemu divit ohledně kvality zpracování

1 reakcí na tento příspěvek Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 22:10 | Nahoru | #21
Jo, ale management je porad japonskej, to oni urcuji kvalitu, nikdo jinej. To, ze se pedal rozpadne, nebo oloupe chrom muzes svalit na Luigiho. To, ze sportovni nahac ma brzdovou paku z pochromovanyho zeleza, to rozhodla Honda.

(reakce na) Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 22:25 | Nahoru | #22
Myslel jsem ten svařovací drát.

Jinak koukám že podle toho co kdesi vyčetl zakladatel tématu je cébro F3 1997 ještě kvalitní bajk ale F3 rok 1998 už je spotřebák nebo co

E: Kvalitu BMW by tu mohl osvětlit petrumr

Naposledy editováno 26.12.2016 22:29:08

1 reakcí na tento příspěvek Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 22:26 | Nahoru | #23
Podle mě na koni je teď Yamaha, fz6 má super vyřešenou vyklápěcí nádrž pod kterou je dispozici veškerá elektronika, rozeta při sundávání zadního kola zůstane na kyvce, dva laufy pod podsedlovkou, krásný litý rám, kyvka není obyč jekl jako má hornet, sametově hladký motor, od výroby centrální stojan, dealer mód se aktivuje klíckem a ne přemosťováním v elektroinstalaci, top brzdy... to jsou jsou jen věci kterých jsem si všiml za 3 dny co jsem ji měl; jestli mě někdy omrzí vstrom, tak fz je má další motoRka

Naposledy editováno 26.12.2016 22:31:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 22:32 | Nahoru | #24
Mufiozo> Jakej rok ta FZta?

(reakce na) Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 22:35 | Nahoru | #25
ElFidel> Já měl rok 2004 nebo 2005, prostě tu první verzi.

Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 22:42 | Nahoru | #26
Triumph to co fz mel jako standard u speeda uz v roce 2002, krom toho centralu. Vyklapeci nadrz teda mel az 1050 od 2005. Co se tyce supersportu jako cbr, tak ty jsou tusim porad vsechny made in Japan. Pro CBR 125 to samozrejme neplati.

Naposledy editováno 26.12.2016 22:45:31

Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 22:55 | Nahoru | #27
Mufiozo> Kámoše 04 sem trochu projel, teď je na prodej, Sko polokapota, dost dobrej stav, nová řetězka, držák kufru+plotna, vyšší plexi, přešité sedlo, jasná historie, na prodej nechvátá... Tak kdyby tě to prkno od Suzí omrzelo....

Mě to proti H6 moc neoslovilo, ikdyž třeba pružnost na šestej kvalt to má lepší a spotřebu menší.
Jinak 600 jako 600 - nejede to... Přijde mi to všechno stejný

E: tu nádrž a to sundání kola bez rozety měla MZ už v roce 85... A veškerá elektronika byla pod sedlem

Naposledy editováno 26.12.2016 23:01:47

1 reakcí na tento příspěvek Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 23:04 | Nahoru | #28
Vsak jsem mel taky MZetu, vim ze t mela, ale ted to nema ani hornet ani vstrom. Sestka moc nejede, ale zase tolik nezere gumu, retezovku a benzin... si dej na horneta o zub o dva vetsi rozetu a uvidis jak to zas pofrci, 70kw je 70kw, to se nikam neschova.

edit: tak rozetu o vic, ja daval o zub mensi pastorek a bylo to podstatne lepsi.

Naposledy editováno 26.12.2016 23:15:43

(reakce na) Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 23:20 | Nahoru | #29

seikos píše: Spíš jejich evropská konkurence šla kvalitativně rychle nahoru. Japonci dlouho stagnovali a do jisté míry stagnují dodnes.


KECY !!!
Japonci jsou nejpracovitější národ,né jeko línej cigoital

(reakce na) Super kvalita motorek do rv 1997

26.12.2016 v 23:25 | Nahoru | #30
Mufiozo> Nedám, nerozhodím si úmyslně tachec+ujeté km. Ale za plynem to pak jde, to ano.

Jinak litr jede líp, i na pohodu, gumu, řetězku možná zdlábne dřív, ale je to celkem zanedbatelné a záleží na stylu jízdy. A spotřeba? Jezdím s lidma co maj sporty a 160 km z plné do rezervy je u H6 v takovém režimu standart. Rekord zatím 8 na sto nejmíň 5,7 ale tohle všechno "umí" litr taky, navíc i tak jede daleko líp. No a zrovna FZ1 je dost dobrá motorka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist