globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Elektrické přívěry
Zdarec borci, prosimvas jedna se 250 2T motokrosy.. RM, CR, KX, SX, YZ... jak to meli vyrobci s elektronickyma priverama? Jaky vyrobce je v jakem roku zacal vyrabet? Diky moc, hezke svatky

1 reakcí na tento příspěvek Elektrické přívěry

26.12.2016 v 14:04 | Nahoru | #1
nevím co za jinou přívěru myslíš ? ,ale ty jsou snad vždy mechanické

Elektrické přívěry

26.12.2016 v 15:23 | Nahoru | #2
Mají to ovládané elektromotorem prez lanka já byl na KTM v tom zbytku se až tak modelove nevyznam

(reakce na) Elektrické přívěry

26.12.2016 v 15:24 | Nahoru | #3
kakasek> budes se divit ale nejsou

Elektrické přívěry

26.12.2016 v 15:31 | Nahoru | #4
taky se hejbou podtlakem

1 reakcí na tento příspěvek Elektrické přívěry

26.12.2016 v 15:45 | Nahoru | #5
kakasek, je opět vedle ... jinak co lovím v paměti, tak z MX moto má el.servem ovládanou přívěru jen HONDA CR250 od r.2002 až do konce výroby, tedy 2007 a Italská TM od r.2016, jinak zmiňovaný podtlak používal Rakouský Rotax a KTM u 65ky, jinak je to vždy mechanický systém odstředivého regulátoru a soustavy vahadel+táhel...

Naposledy editováno 26.12.2016 15:49:23

1 reakcí na tento příspěvek Elektrické přívěry

26.12.2016 v 15:50 | Nahoru | #6
cr ma lankovou no ,ale ta je snad mechanicka ne ? mas 2xlanko s pružinou na přivěru od plynu ,.kx a yz ma kačenu na kliku ?

(reakce na) Elektrické přívěry

26.12.2016 v 15:52 | Nahoru | #7

kakasek píše: cr ma lankovou no ,ale ta je snad mechanicka ne ? mas 2xlanko s pružinou na přivěru od plynu ,.kx a yz ma kačenu na kliku ?



chtělo by to, doplnit mezery a pak až radit...

1 reakcí na tento příspěvek Elektrické přívěry

26.12.2016 v 15:56 | Nahoru | #8
bylo by dobry nerejpat a třeba to sem hodit jak to vypadá

(reakce na) Elektrické přívěry

26.12.2016 v 16:02 | Nahoru | #9

kakasek píše: bylo by dobry nerejpat a třeba to sem hodit jak to vypadá



Házet netřeba, existuje google... tak pokud chceš, hledej a doplňuj si mezery...

Elektrické přívěry

26.12.2016 v 16:34 | Nahoru | #10
,,jen chci říct že sem to už viděl i bez eletriky rovnou na rychlopal ,.tak mi přijde zbytečný aby měli i nějaké čidlo ,ale pohoda

1 reakcí na tento příspěvek Elektrické přívěry

26.12.2016 v 18:54 | Nahoru | #11
Kakasek: privera rovnou na rychlopal? To je co za vynalez?

Elektrické přívěry

26.12.2016 v 20:49 | Nahoru | #12
jsem zastánce klasické mechanické--odstředivka a táhla..snadná levná oprava..elektrika je opravitelná jen výmněnou s výsledkem nejistým.

(reakce na) Elektrické přívěry

26.12.2016 v 21:06 | Nahoru | #13

assassin píše: Kakasek: privera rovnou na rychlopal? To je co za vynalez?


prvotyp nebo vlastní mod ? nevím ,,zkusím to najít bylo to na starší hondě model "RC"., "HRC" cross ještě s trubkovým rámem "cr do 99 tak" ale byla starší tak r90,,tak jsme myslel ,že to jen oprášily a nové hondy makají furt stejně .,i když ta eletrika je přece jen přesněji na celou mapu icm

,.našel jsem to pravě nedávno když jsem hledal "RC500" nebo HRC Cr500 ,ATX500 úpravy atd ,,motor cr500 co měl za díly a hlavně to vypadalo ,že měl taky přívěru z boku nebo o co šlo ,,na dekompresku to prostě nevypadalo ,.ale dostat se k tímto tovarním schématům je peklo ,,kolikrát lítám na čínských a usa stránkách i par hodin když něco takto hledám ,,k portovaní některých továrních dílů do už bohužel "seriovky" všechno měly lehčí a skoro úplně jinak "něco mělo snad i továrně od hondy mugen válce "nebo nějaký podobný nesmysly

Naposledy editováno 26.12.2016 22:17:47

Elektrické přívěry

26.12.2016 v 21:26 | Nahoru | #14
rOTAX 123 z roku 92 má elektrickou / elektromagnetem/ lze nahradit i pneunatickou /ovládá se tlakem výfukových plynů/, ale ovládanou plynem - to je blud!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrické přívěry

27.12.2016 v 00:23 | Nahoru | #15

PETARDAK píše: kakasek, je opět vedle ... jinak co lovím v paměti, tak z MX moto má el.servem ovládanou přívěru jen HONDA CR250 od r.2002 až do konce výroby, tedy 2007 a Italská TM od r.2016, jinak zmiňovaný podtlak používal Rakouský Rotax a KTM u 65ky, jinak je to vždy mechanický systém odstředivého regulátoru a soustavy vahadel+táhel...


A rozumime si vubec? Nejsem az tak znalej ale mam za to ze elektricka privera je to ze se ti postupne otvira od spodnich otacek ne? A mechanicka ze do 5000, 6000 ot/min nic a pak sekéres jak sviňa ne? Kdyztak me pouč, jsem v tomto směru po zadu, proto se ptam

(reakce na) Elektrické přívěry

Skvělá odpověď, děkuji! 27.12.2016 v 09:07 | Nahoru | #16
polemrd> Ale rozumíme a je správné se ptát když neznám
Obě přívěrý pracuji +/- stejně, s nárůstem otáček se každá přívěra, má lineárně otvírat u některých moto je ten nárůst i stavitelný (např. u KTM výměnou a nastavením předpětí proti-pružiny).... bohužel u starých ojetin, se dík vůlím v ovládacím mechanismu (v součinnosti s patřičně "pomačkaným" výfukem) chod motoru projevuje tak co popisuješ: nic-nic a (třeba v těch 5-6t) skokový nárůst... Ale věř (že na rozdíl od legend) i MX-2T/250 v opravdu perfektním stavu, má celkem príma lineární průběh samo, jistě ne na úrovni dnešních 4T... i když, třeba 17kové 2T-KTM EXC 250/300 jsou lineárnější a "hodnější" než 4T...

Tady máš CR250/2001 kde odstředivý regulátor(8) přetláčí pružinu a přes mechanickou soustavu ovládá vlastní přívěry (5,6a7)
http://partsdepot.cz...a/2001/CR250R/45837/
a pro srovnání CR250/2002 s RC-VALVE kde přívěry jsou dvě (v tom čárkovaném rámečku) a přes ty dvě lanka je ovládá servomotor pod nádrží... (nikoliv plynová rukojeť jak tvrdí kakasek )
http://partsdepot.cz...a/2002/CR250R/26294/
a tady je to servo:
http://partsdepot.cz...a/2002/CR250R/26320/

Naposledy editováno 27.12.2016 09:16:28

Elektrické přívěry

27.12.2016 v 16:59 | Nahoru | #17
Nikdy jsem neviděl přiveru ovládanou rychlopalem

Elektrické přívěry

27.12.2016 v 21:34 | Nahoru | #18
řek bych že jsme toho neviděly spoustu z toho co měli takové prvotní hondy

,.PETARDAK ,,nikde netvrdím že to tak mají i dnešní a všechny jiné motorky co mají tu rc přívěru ,.jen říkám ,že jsem to viděl řešené i jinak a také to nespíš fungovalo ,.když na to lítaly nespíš jen tovární jezdci z hondy

tu taky jeden dobrej fake plně automatickou převodovko rc250 r90
automatic transmission

polemrd,.mám za to že žádná přívěra nezabírá hned ,.jinak by neměla ani smysl ,,jde hlavně o změnu komprese a zmenšení vyfukoveho portu při nižších otáčkách ,.co je pak při otáčkách přesnej opak co motor potřebuje

1 reakcí na tento příspěvek Elektrické přívěry

28.12.2016 v 12:50 | Nahoru | #19
Koukám že je tady docela plodný diskuze

Trošku vám to tady zamotám. Takový DTčko (125ccm), od tří ladiček. (1988 až do konce výroby. s el. ovládanou přívěrou) Všichni známe. Startuje na otevřenou přívěru. Zavírá se samozřejmě hned s nastartováním.

A protože se tady dost mluvilo o Sojčírovejch strojích. Tak CRM 125 (stejný motor jak v NSR) Tak (cirka v 7tis ot/min) otevře přívěru na plno. Lineárně uplně na plno Takže pocitově je ve vteřině z hodnýho endura " motokros"

Abych nezapoměl. Ovládat přívěru plynovým lankem už jistě pár lidí napadlo. Slyšel jsem o jednom samozřejmě "doma rejsingu" který fungoval. (Tamanaco 125 s mitim sedmikvaltem ) Já měl párkrát problémy s přívěrou, tak jsem se o to taky snažil. Ale naštěstí jsem to nikdy nedodělal a vždy se vrátil k vyzkoušenýmu

(reakce na) Elektrické přívěry

28.12.2016 v 15:36 | Nahoru | #20
Frantas> to už sem motáš jabka+hrušky otázka zněla na 250-2T motocrossy... ale poznámka správná , v dřevních dobách měly opravdu, hlavně Italské, cestovní 80ky a 125ky přívěru ovládanou elektromagnetem, stylem on/off třeba v 6-7tisících ot.

Elektrické přívěry

28.12.2016 v 16:45 | Nahoru | #21
kakasek: no ta tvoje teorie totiz odporuje logice a verim tomu, ze konstrukteri v honde nikdy nebyli takovi idioti. otvirani privery ma smysl jen v zavislosti na otackach. na plynu ani trosku - tzn kdyby se otvirala podle plynu, tak ji otevres ikdyz pridas v nizkejch otackach a tim to cele jeste vic zabijes. tzn ne, vsadim se, ze nic takoveho na zadne honde nikdy nebylo...

1 reakcí na tento příspěvek Elektrické přívěry

28.12.2016 v 22:18 | Nahoru | #22
assassin ,.je škoda že není víc takových schemat nebo katalogů ,,jen staré fotky ,,ale máš pravdu ,vím jak funguje.,proto mě taky tyto věci takto zajímají ,,.mám za to že šlo třeba o kombinaci klasického nože přez kačenu "v té době už přece byly nespíš "hpp" " a nějaká pomocná okénka co zabíraly třeba při 3/4 plynu možná i s kombinací nějaké acc pumpy "cosi jako tps a vstřik ",.fakt nevím je těžké dohledat tyto stroje rozebrané ,,díly taky nikde nejsou ,.,.možna jde jen o fake i s tím cr500 a přivěrou ,tam ani není kam ji dát ani místo pro další portovaní

,,nenapadá mě nic jiného proč to tam měly vyvedeny nahoru na plyn ,,.zjevně z levé krytky "přivěry" tak proto myslím že šlo o nějaké ovládaní rychlopalem

(reakce na) Elektrické přívěry

31.12.2016 v 23:07 | Nahoru | #23
kakasek> privera ovladana plynovou rukojeti je nesmysl. Lanko z valce mohl byt u velkeho objemu dekompresor, ktery se pouzival, aby se zlepsilo brzdeni motorem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 pospa5 19 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 Wrabis 19 19.4.2023 v 13:49 sirr
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 Jogo 1 25.3.2023 v 11:59 krokoš


TOPlist