globalmoto_duben_nolan





Téma: Tak nám chtějí zrušit Klasiky
 
24.12.2016 v 07:30

Blokovaní uživatelé: petrumr

2 reakcí na tento příspěvek Tak nám chtějí zrušit Klasiky

26.12.2016 v 09:41 | Nahoru | #1
Ahoj pánové,
četl jsem argumenty Oldy Prokopa proč zrušit klasiky. Nedovolené úpravy byly jsou ale také budou. Otázka také je o jakou nedovolenou úpravu jde... Také jsem zažil Oldu jako nestranný pozorovatel při přejímkách o závodech. Nechci se tady k tomu příliš vyjadřovat a jsou věci, ve kterých má jistě pravdu. Je tady ovšem i druhá stránka. JPHZM podle mého názoru upadá. Originál strojů je na závodech jako šafránu a bývalých jezdců to samé. Určitě by pomohlo posunutí roku výroby motocyklů alespoň na rok 1979, aby se startovní pole trochu obohatilo. Ruku na srdce. Stačí se podívat do startovek. Kolik startuje třeba Jaw 2x ohc? Vzácný čtyřtakt až na nějakého Waltera prostě v Česku neuvidíme. Důvod je prostý a to jsou peníze. Stroje jsou velmi cenné a riziko poškození nebo zničení velké. Majitel takové motorky raději jede svůj stroj ukázat do zahraničí, kde je nějak zvýhodněn. Český pořadatel bojuje s penězi a není schopen majitele vzácného stroje nijak zvýhodnit, aby přijel. Prostě není z čeho. Tím pádem je také nízká návštěvnost diváků a celkově vše upadá. Další problém je i s pořadateli. Každý klub bojuje s nedostatkem lidí a proto je pak nucen pracovat slušně řečeno s "nepoužitelným materiálem". Důvod jsou opět peníze. Nadšenců, kteří makají celé závody téměř zadarmo je už strašně málo. A proto se o závodech občas setkáme s nějakým zádrhelem. Ale to už jsem hodně odbočil od zrušení klasiků. Takže fajn. Zrušme klasiky ale podpořme výrazně JPHZM, ale s finanční pomocí AČR, která bude pro pořadatele znatelná. Tím pádem bude organizátor závodu schopen motivovat majitele a jezdce vzácných strojů. Bude si moct vybrat řekněme pečlivější tým pořadatelů na trati a ještě vylepšit zabezpečení tratě, které je dnes řekl bych hodně kvalitní ale vše se dá ještě vylepšit. Když majitel vzácné motorky nebude muset třeba platit startovné a bude vědět, že trať daného závodu je skvěle po všech stránkách zabezpečena určitě zváží účast na závodech doma v Česku. Takže já osobně bych začal u toho v prvního a to jsou peníze, lépe řečeno výrazná finanční podpora JPHZM ze strany AČR pro pořadatele závodů. Dalším krokem by bylo zvednutí roku výroby závodních strojů alespoň na rok 1979. Pak bych teprve něco rušil...

P.S. Moc rád si přečtu vaše názory na můj příspěvěk pánové

Naposledy editováno 26.12.2016 09:46:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám chtějí zrušit Klasiky

26.12.2016 v 11:16 | Nahoru | #2
knizepekel>
jak by jsi tyhle lidi chtěl zvýhodnit ??? to mne teda zajímá ???

Naposledy editováno 26.12.2016 11:21:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám chtějí zrušit Klasiky

26.12.2016 v 14:48 | Nahoru | #3
knizepekel> Prakticky se vším řečeným souhlasím. Dodal bych, že to má dějinné vazby- málo vyrobených sériových závodních motek v tom našem úžasném motoprůmyslu 50-60.let . Jinak jen kusové fabrické prototypy, stavby a cesťáky. O penězích řeč šla - s dnešním platovým průměrem v Čr 25% či 35% oproti západu nelze čekat kdovíjak širokou jezdeckou základnu. Ale ani strojovou (...repliky). Prostě - není odkud brát.

Jen - proč voláte po tom r. 79 ? Co by se změnilo? ( Pantah?ale kolik jich je?)

Naposledy editováno 26.12.2016 14:50:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist