bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K čemu to slouží? hornet 600
Zdravim horneťáci

a všichni ostatní

řekl by mi někdo, k čemu slouží tyhle věci?

jde o horneta 600 rok 2000 .. tedy model PC34.. s motorem PC25 (takže schodný s CBR téhož roku pokud se nepletu)






Je to hadice, která vede z hlavy motoru do airboxu. Řekl bych že dělá podtlak v hlavě a odsává olejové páry, které se pak v motoru spalují, ale je to jen moje domněnka











Na těhle dvou fotkách je hadice, která vede z každého karbece, spojuje se a je otevřená do prostoru. Netuším k čemu to je...






Tohle je plastová krabička s kusem molitanu (asi funguje jako filtr) která je hadicí spojena s airboxem. K čemu to je??






konektor připojený ke karbecům.. Prakticky mi to připadá jako čidlo co snímá otočení plynové rukojeti. Zajimalo by mě k čemu to je.

děkuji za odpovědi.

p.s. pokud jste si všimli zaslepený vzduchový hadice na vrchu airboxu, tak to je zbytek po EGR ventilu, který je z mojí motorky odstraněný.
Předchozí
1 2
Následující

K čemu to slouží? hornet 600

31.10.2016 v 15:53 | Nahoru | #1
To prvni je P.A.I.R.S - ekoblbost. Vic vcetne elegantniho odstraneni najdes u me v deniku. Nechce se mi to na telefonu rozepisovat.
To posledni vypada jako TPS senzor.

Naposledy editováno 31.10.2016 15:57:41

K čemu to slouží? hornet 600

31.10.2016 v 15:59 | Nahoru | #2
to posledni je TPS sensor kkterej snima polohu klapky a to pred tim je ekoblbost

K čemu to slouží? hornet 600

31.10.2016 v 17:00 | Nahoru | #3
Na fejzru mam tu ekoblbost ekologicky zlikvidovanou

K čemu to slouží? hornet 600

31.10.2016 v 20:52 | Nahoru | #4
Proč jste tu "ekoblbost" odstraňovali? Blblo vám to..? Spotřeba..?

2 reakcí na tento příspěvek K čemu to slouží? hornet 600

31.10.2016 v 20:55 | Nahoru | #5
Kdyby jsi nebyl liny, precetl by jsi si ten denik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

31.10.2016 v 21:09 | Nahoru | #6
V_i_c_i> a jelikož su línej jako prase, tak ty budeš tak hodneš a jistě mi to řekneš, že..?

(reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

31.10.2016 v 21:17 | Nahoru | #7

famfulin76 píše: V_i_c_i> a jelikož su línej jako prase, tak ty budeš tak hodneš a jistě mi to řekneš, že..?



Jako že bych měl psát něco, co už jsem někde psal a sdělil ti i kde? Ani mě nehne

K čemu to slouží? hornet 600

31.10.2016 v 21:22 | Nahoru | #8
Já sem si to myslel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

1.11.2016 v 02:30 | Nahoru | #9

V_i_c_i píše: Kdyby jsi nebyl liny, precetl by jsi si ten denik.



V deníku máš napsáno, jak jsi to zaslepil, ale ne proč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

1.11.2016 v 06:04 | Nahoru | #10

Mr.Dreamer píše: V deníku máš napsáno, jak jsi to zaslepil, ale ne proč.



Hned prvni veta.

E: Dnes to ma jeste jeden duvod. S funkcnim systemem P.A.I.R.S neni mozne zapojit a provozovat Autotune jednotku od Dynojetu. Lambda pak chybne vyhodnocuje AFR.

Naposledy editováno 01.11.2016 06:09:36

K čemu to slouží? hornet 600

1.11.2016 v 08:09 | Nahoru | #11
Na fazeru jsem to měl taky, ale tam jse to jmenovalo A.I.S, je to systém na následné dohoření spalin. Na výkon a průběh to nemá žádný vliv, klidně to dej pryč, pak to zaslep. Leda co to udělá je, že Ti to odlehčí 1,5kg

K čemu to slouží? hornet 600

1.11.2016 v 10:00 | Nahoru | #12
sorry za offtopic ALE: EKOTERORISTI jsou ve spojeni s Bruselem likvidatori NEJEN motorkaru: proto nam vymreli novy vzduchace, proto je na kazdy motorce par ekokurvitek A PROTO JA JEZDIM S KOURICIMI, SMRDICIMI A PEDICIMI 2T;
Na tema ekoterorismus a ekofasos
psal uz pred dvaceti lety muj oblibeny vizionar spisovatel Jiri Kulhanek





1 reakcí na tento příspěvek K čemu to slouží? hornet 600

Skvělá odpověď, děkuji! 1.11.2016 v 10:45 | Nahoru | #13
ano, je to tak - jde o odsavani par z klikovky (obcas byva nahrazeno filtrem na strane klikovky a zaslepenim u airboxu,.. prip. zavodaky maji pod/za sedlem na prdeli takovej reservoar s odvetranim, a odsavani par maji vytazeny z vice mist na motoru)

hadice z karburatoru do prostoru je "drain tube" - proste odvetrani hladin nad plovaky

krabicka s filtrem je "subair filter" tudy jde okolni tlak pod membrany karburatoru, okolni tlak je o trosku vyssi nez podtlak v airboxu tak behaji soupatka malinko sviznejs nez kdyby prostor pod membranou vedl jen do airboxu...

..to posledni netusim, hedej v manualu

K čemu to slouží? hornet 600

1.11.2016 v 11:15 | Nahoru | #14
.

Naposledy editováno 25.01.2017 12:04:16

1 reakcí na tento příspěvek K čemu to slouží? hornet 600

1.11.2016 v 16:40 | Nahoru | #15
Každej tu řiká něco jinýho, takhle pak vznikaj lidový fámy Jinak EGR si odstranit nemoh, páč žádný EGR hornet nemá. To co si odstranil bylo nejspíš PAIR, což je uplně něco jinýho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

1.11.2016 v 20:19 | Nahoru | #16

V_i_c_i píše: Hned prvni veta.

E: Dnes to ma jeste jeden duvod. S funkcnim systemem P.A.I.R.S neni mozne zapojit a provozovat Autotune jednotku od Dynojetu. Lambda pak chybne vyhodnocuje AFR.



Tam máš jen "zlepšení přechodu mezi zavřeným a otevřeným plynem", to mi moc neřeklo. Myslíš tím jen to, že kdykoli šel plyn do záběru, motorka cukla? (Což je rozhodně dost pádný důvod k odstranění, o tom žádná)
e: překlep

Naposledy editováno 01.11.2016 20:36:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

1.11.2016 v 20:40 | Nahoru | #17

Mr.Dreamer píše: Tam máš jen "zlepšení přechodu mezi zavřeným a otevřeným plynem", to mi moc neřeklo. Myslíš tím jen to, že kdykoli šel plyn do záběru, motorka cukla? (Což je rozhodně dost pádný důvod k odstranění, o tom žádná)
e: překlep



Presne tak. Navic uz v te dobe byl v planu PC V s autotune jednotkou a lambda sondou a s timhle eko nesmyslem to proste nefunguje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

1.11.2016 v 20:56 | Nahoru | #18

V_i_c_i píše: Presne tak. Navic uz v te dobe byl v planu PC V s autotune jednotkou a lambda sondou a s timhle eko nesmyslem to proste nefunguje.



Aha, dík, to je jen evropská záležitost? Nikdy jsem neslyšel o tom, že by GSX cukalo při otevření plynu, jaké procento jich bylo tímto postiženo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

1.11.2016 v 21:08 | Nahoru | #19

Mr.Dreamer píše: Aha, dík, to je jen evropská záležitost? Nikdy jsem neslyšel o tom, že by GSX cukalo při otevření plynu, jaké procento jich bylo tímto postiženo?



Počkej, teď si asi nerozumíme. Nejde o cukání jako takové. Tyhle motorky na cukání jako takové netrpí. Jde o nástup když máš zaklapnuto a otočíš plynem. I když jsi se snažil to udělat jemně tak ta motorka jako by při záběru cukne, trhne, nevím jak to lépe pojmenovat. Ten přechod je při odstranění tohoto systému jemnější. Když to řeknu blbě něco jako rozdíl mezi stříkačkou a karbecem při otevření plynu.
Jinak jak hodně to kdo zaznamenal záleží spíš na citlivosti jezdce a konkrétní motorce než na tom pro který trh byla určena. Toť má zkušenost od nás i z anglického GSX fóra.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

1.11.2016 v 21:22 | Nahoru | #20

V_i_c_i píše: Počkej, teď si asi nerozumíme. Nejde o cukání jako takové. Tyhle motorky na cukání jako takové netrpí. Jde o nástup když máš zaklapnuto a otočíš plynem. I když jsi se snažil to udělat jemně tak ta motorka jako by při záběru cukne, trhne, nevím jak to lépe pojmenovat. Ten přechod je při odstranění tohoto systému jemnější. Když to řeknu blbě něco jako rozdíl mezi stříkačkou a karbecem při otevření plynu.
Jinak jak hodně to kdo zaznamenal záleží spíš na citlivosti jezdce a konkrétní motorce než na tom pro který trh byla určena. Toť má zkušenost od nás i z anglického GSX fóra.



Ne, rozumíme si, jen jsem si potřeboval udělat představu, jak silně se to projevuje. Ono kurvítko, které kopne, když otevřeš na 14stovce v náklonu plyn, to bezpečnosti fakt nepřidá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

1.11.2016 v 21:27 | Nahoru | #21

Mr.Dreamer píše: Ne, rozumíme si, jen jsem si potřeboval udělat představu, jak silně se to projevuje. Ono kurvítko, které kopne, když otevřeš na 14stovce v náklonu plyn, to bezpečnosti fakt nepřidá...



Tak hlavně na té čtrnáctce není úplně dobré v náklonu ten plyn zcela zavřít i bez kurvítka Brzdná síla motoru je na této motorce slušná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

1.11.2016 v 22:15 | Nahoru | #22

SuperSic58 píše: Každej tu řiká něco jinýho, takhle pak vznikaj lidový fámy Jinak EGR si odstranit nemoh, páč žádný EGR hornet nemá. To co si odstranil bylo nejspíš PAIR, což je uplně něco jinýho.



já ho odstranit chtěl ,ale když jsem motorku koupil, zjistil jsem že už tam není a vše je zaslepeno.. měl jsem za to že to je egr.. trubky z hlavy motoru dohlavy a jedna hadice do airboxu.. část zplodin se vrací do sání a spálí se ještě jednou.. teda v tomto domnění zatím žiju, tak mě prosím opravte pokud se pletu

pairs pokud vím by měl přidávat čistý vzduch za výfukový ventil..







takhle to vypadá (to co tam už nemam)

Naposledy editováno 01.11.2016 22:16:40

(reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

2.11.2016 v 01:28 | Nahoru | #23

V_i_c_i píše: Tak hlavně na té čtrnáctce není úplně dobré v náklonu ten plyn zcela zavřít i bez kurvítka Brzdná síla motoru je na této motorce slušná.



Nikdy jsem na tom nejel, asi nejbližší tomu je bandaska a tam mi to přišlo jako celkem ok, první půlku zatáčky brzdy, druhou půlku plyn...

2 reakcí na tento příspěvek K čemu to slouží? hornet 600

2.11.2016 v 08:06 | Nahoru | #24
Na velky bandasce jsem nejezdil a s malou to porovnavat nemuzu, to je proti tomu kolo.
Ale prubehem vykonu je ta bandaska jina. Tenhle motor tezi z ploche krivky kroutaku. Takze kdyz jsem treba z tehle motorky vlezl na SV si vyzkouset dvouvalec tak jsem z toho SV byl zklamany. Respektive z toho opevovaneho spodku dvouvalce.
Ale mozna je to i tim, ze uz nemam uplne seriove GSX a SV uz take nepatri mezi nejmodernejsi techniku.

Naposledy editováno 02.11.2016 08:08:29

(reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

2.11.2016 v 11:03 | Nahoru | #25

V_i_c_i píše: Na velky bandasce jsem nejezdil a s malou to porovnavat nemuzu, to je proti tomu kolo.
Ale prubehem vykonu je ta bandaska jina. Tenhle motor tezi z ploche krivky kroutaku. Takze kdyz jsem treba z tehle motorky vlezl na SV si vyzkouset dvouvalec tak jsem z toho SV byl zklamany. Respektive z toho opevovaneho spodku dvouvalce.
Ale mozna je to i tim, ze uz nemam uplne seriove GSX a SV uz take nepatri mezi nejmodernejsi techniku.



Jo, v tom souhlasím, do SV by člověk ani neřekl, že je to litr. V tomto je super spíš tuňák, dole to táhne pěkně, ale pak se ještě nahoře probere a trochu zblázní. Ale to je už hodně daleko od toho, co se chce po bandaskách, a nebo těch vašich autobusech .

(reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

2.11.2016 v 11:17 | Nahoru | #26
.

Naposledy editováno 25.01.2017 12:04:41

(reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

Skvělá odpověď, děkuji! 2.11.2016 v 11:32 | Nahoru | #27
.

Naposledy editováno 25.01.2017 12:05:04

(reakce na) K čemu to slouží? hornet 600

2.11.2016 v 19:49 | Nahoru | #28
V_i_c_i> Mám Bandasku 1250 v originále a musím říct že táhne suprově, o moc víc než SV. Hlavně vespod, navrchu už moc ne.
Předpokládám že tam mám taky ty kurvítka ale když jedu tak jsem moc spokojenej s hladkým přechodem ze zavřeného plynu do záběru. Je to o moc lepší než SV a namíle vzdálené Aprilii Falco, kterou jsem měl. Možná je to ale jen o zvyku.

K čemu to slouží? hornet 600

2.11.2016 v 20:07 | Nahoru | #29
edit...sorry uz to tu je

Naposledy editováno 02.11.2016 20:10:16

1 reakcí na tento příspěvek K čemu to slouží? hornet 600

6.11.2016 v 16:07 | Nahoru | #30
To zařízení s konektory na karburátorech je snímač polohy škrtících klapek. Tedy vlastně snímá, kolik dáváš plynu. Řídící jednotka podle polohy škrtících klapek (a podle otáček motoru) nastavuje třeba optimální předstih zapalování.

Naposledy editováno 06.11.2016 16:08:22
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 32 Včera v 21:30 Kohlstein
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 7 Včera v 16:58 _Michal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist