(PS: Docela se divím, že tady toto téma ještě není.)
2 reakcí na tento příspěvek Tlumiče řízení Rutan
Varianta 1. Řeším to jako reklamaci.
Zavolám, pošlu email prodejci, domluvím se co dál, jak reklamovat. Následuje vrácení zboží, dostanu nové, nebo zpět peníze.
Varianta 2. Řeším to jako reklamaci, ale DODĚLÁM SI TO SÁM DOMA.
Takže zase domluva s prodejcem, pošlu fotky, popíšu problém. Prodejce se k tomu nějak postaví, dá nějakou slevu, nebo bude chtít řešit jako reklamaci.
Varianta 3. DODĚLÁM SI TO SÁM, ale nereklamuji.
Může být, ale držím hubu a nepomlouvám, když jsem nevyužil reklamace nebo domluvy s prodejcem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumiče řízení Rutan
VladaM píše: Když dostanu vadné zboží, tak postup je snad normálnímu člověku jasný.
Varianta 1. Řeším to jako reklamaci.
Zavolám, pošlu email prodejci, domluvím se co dál, jak reklamovat. Následuje vrácení zboží, dostanu nové, nebo zpět peníze.
Varianta 2. Řeším to jako reklamaci, ale DODĚLÁM SI TO SÁM DOMA.
Takže zase domluva s prodejcem, pošlu fotky, popíšu problém. Prodejce se k tomu nějak postaví, dá nějakou slevu, nebo bude chtít řešit jako reklamaci.
Varianta 3. DODĚLÁM SI TO SÁM, ale nereklamuji.
Může být, ale držím hubu a nepomlouvám, když jsem nevyužil reklamace nebo domluvy s prodejcem.
Tak tak - já se divím, že tady někdo tohodle člověka vůbec bere vážně 21 příspěvků, z toho drtivá většina na Rutanovu adresu a neveřejnej profil - co dodat...
Pokud se svobodně rozhodl věc nereklamovat a předvádí tady tohle (což má do jím zmíněné "recenze" na míle daleko), tak asi vážně netřeba dalšího komentáře
Osobně si Rutana vážím za jeho přístup k práci i ke svým zákazníkům - nejvíc si ale vážím toho, že umí odmítnout kšeft jen proto, že si není jistý funkčností daného řešení, což byl i můj případ při zvažování instalace padáků na moje eFko
Disclaimer: toto není výzva k další bezpředmětné diskuzi, na to fakt nemám čas