globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CPI Oliver Sport 50 - po vypnutí sytiče se udusí
19.10.2016 v 13:43
Ahoj,

potřeboval bych poradit s problémem na mém CPI Oliver. Skůtr asi rok a půl stál.
Když nastartuji motor, zapne se automatický sytič a brble si, ale jakmile se sytič vypne, motor se zadusí. Pokud se pokusím ho vyhnat před zadušením do otáček, zhruba v 1/4 začnou otáčky klesat a opět chcípne.

O co jsem se pokoušel:
- Vyměnil jsem starý benzín
- Profoukl benzínové hadičky a zkusil podtlakový ventil
- Rozebral jsem karburátor a vyčistil nečistoty štětečkem a tech. benzínem (nemám ultrazvuk ani kompresor, takže veškeré profukování jsem dělal pusou
- Pokoušel jsem se regulovat směs v karburátoru, ale zdá se, že to bylo úplně bez odezvy, ať jsem to zavřel na 0, nebo otevřel na 2,5 otáčky (je tam jediný šroub, který k vede k dutince od vzduchového filtru)
- Profoukl jsem pusou trysku (je z venku trochu zoxidovaná, ale průchozí)
- Vyměnil olej v převodovce
- Zkusil obrousit drátěným kartáčem černou svíčku
- Zvedal jsem jehlu
- Snižoval jsem jehlu
- Vyprášil jsem vzduchový filtr
- Sundal jsem úplně vzduchový filtr

Co mám ještě v plánu:
- Koupil jsem novou hlavní trysku
- Koupil jsem novou svíčku (možná by to mohlo být tím, že je chudá směs a bez sytiče už to nezvládá zapalovat?)

Všem moc děkuji za případné rady, kde by ten problém mohl být. Omlouvám se předem, pokud se někoho dotknu svojí neznalostí. O motorech toho moc nevím, skůtr jsem koupil za skvělou cenu a rád bych si jej časem opravoval sám.

CPI Oliver Sport 50 - po vypnutí sytiče se udusí

19.10.2016 v 14:30 | Nahoru | #1
-Karburátor potřebuješ profouknout kompresorem,pusa je málo
-Tryska může být průchozí,ale případné nečistoty mohou snižovat její průměr a pak to nejede-vyřešil jsi nákupem nové trysky
-Stejnou péči věnuj i volnoběžné trysce,s její průtokem se taky počítá,není to tak že jen reguluje volnoběh
-Bohatost zkus vytočit i více,já sem tam měl snad pět otáček
-Zkontroluj hadičku podtlaku a přírubu na eventuální netěsnosti
-Když bude nejhůř,přicpi karburátor v místě filtru dlaní
Je to číňan,budou s tím problémy.Tchán si to pořídil a jakékoliv oživování po době delší než týden je na mě...

CPI Oliver Sport 50 - po vypnutí sytiče se udusí

19.10.2016 v 14:56 | Nahoru | #2
Děkuji Anti!

- Opravdu nemám přístup k pořádnému kompresoru, myslíš, že by mohl stačit takový ten minikompresor z kufru škodovky na dofouknutí kol? Sílu to má, ale fouká to jedno kolo třeba 15 minut. :-/
- Jediná tryska, kterou lze odmontovat je jen ta hlavní. Má to určitě také volnoběžnou trysku? (jsem opravdu lajk)
- Bohatost tedy zkusím vytočit více, ale roky to jezdilo na 1 a 3/4 otočky. No za pokus nic nedám, jen se bojím, aby tam něco nevylétlo.
- Hadici podtlaku jsem zkoušel tahat pusou až sem byl červený a navíc, když běží motor, tak benzín teče, tam se to zdá ok.
- I přicpání jsem zkoušel, na to to také nereagovalo

Já vím, měla to bývalá asi 6 let a teď jsem to od ní koupil. Po každé zimě jsme to tak 5 minut nakopávali, ale nakonec se podařilo. Teď to bohužel dlouho stálo.

Zapoměl jsem, že jsem kupoval před týdnem i úplně novou baterii, vliv to na to asi nemá, ale můžu konečně točit startérem.

CPI Oliver Sport 50 - po vypnutí sytiče se udusí

19.10.2016 v 16:26 | Nahoru | #3
Čau mám CPI Popkorn 50. Je to stéjné jako Oliver. Manželka ho používá na dojíždění do práce. Měl jsem stejný problém. Po ujetí asi 1 km se dusi až chcipnul pak po chvilince zase běžel dál a vždy za chladného rána. Mě pomohlo vyměnit ten automatický sytič (měnil jsem už dvakrát asi moc nevydrží). Jak se ochladí hned dávám 100 oktanový benzín a tak to funguje už několikátou zimu. Asi je karbík z výroby špatně natryskovaný než se ohřeje tak nejede. Mě pomohlo výměna sytiče a ten nejlepší benzín.

1 reakcí na tento příspěvek CPI Oliver Sport 50 - po vypnutí sytiče se udusí

14.11.2016 v 09:42 | Nahoru | #4
Ahoj,

tak to asi nakonec byla totálně ucpaná volnoběžná tryska. Ach jo, tak 20h jsem to vše cistil, pokaždé jsem rozdělal celej karbec a taková blbost.

Mám další dotaz, teď už skůtřík jede, ale má malej výkon. Když jedu pod plným plynem, tak někdy spadnou otáčky a víc to řve, než jede. Co by to mohlo být?

1.) když jsem laboroval, namontoval jsem větší trysku. Směs jsem nechal stejnou, jako byla s tou menší tryskou. Mohla by to být třeba bohatá směs?
2.) někde jsem četl, že by to mohla být převodovka, buď kontrastní pružina nebo válečky, ale skůtr má najeto jen cca 6tis

Jsou to možné příčiny?

Děkuji

(reakce na) CPI Oliver Sport 50 - po vypnutí sytiče se udusí

4.9.2020 v 21:23 | Nahoru | #5
Prosim te kde přesně je volnobezna tryska? Mam stejný problém, udělal jsem vse co ty a stale to chcipe...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pár rad s CPI Oliver Sport CPI Oliver Sport Kropes 2 13.12.2023 v 12:39 Kropes
restrikce minarelli CPI Popcorn 50, CPI Oliver City, Keeway Focus, CPI O... slick11 10 12.10.2017 v 11:14 OHTM
Nechytá Minarelli 50 2t prosím pomoc Keeway Focus, Keeway Hurircane 50, CPI Hussar 50, CP... slick11 6 9.5.2017 v 09:01 OHTM
Kde zjistím, typ motoru na CPI Oliv... CPI Oliver Sport Bojkas 1 24.4.2017 v 14:55 Woozie02
Výměna ložiska a gufera na CPI Oliv... CPI Oliver Sport Bojkas 2 1.12.2016 v 10:57 SOUSEDRH9


TOPlist