Zaprvé... Vím, že tohle téma se tady točí jak vítr v bedně :D , ale i tak jsem se Vás chtěl zeptat, co vše je na téhle motorce tak špatné (něco se zapalováním, či co...). Chtěl bych se tedy zeptst, co o téhle motorce víte a jestli byste mi ji doporučili :D Děkuji za Vaše příspěvky :)
Naposledy editováno 22.09.2016 21:29:58
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 Motard- co je s ní špatně
Zato KAIPAN se zblaznil: za tristapadesat litru chystaj ctyrkolyho roadstera pro ridicak AM!!! -> 4kW, 45km/hod... . To uz radsi Blatu
Kaipan
Naposledy editováno 23.09.2016 09:31:43
Jinak se mi také zdá, že se po Blatách nějak slehla zem... Někde jsem četl, že by do nich nešel ani náhodou a jinde zase, že by nic jinýho nebral :D tak já ro nechápu :/
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 Motard- co je s ní špatně
K otázce tématu co je na ní špatně, ve stručnosti... Ano, hlavní slabinou je zapalování. Jednak kvůli němu trpí a odchází volnoběžky startéru. A za druhé je nespolehlivé samotné zápalko, protože se objevují poruchy na statoru v alternátoru. Konkrétně snad odchází budící cívka na statoru. Někomu se to nestalo, ale vím i o majitelích, kteří to řešili přestavbou zapalování na bateriové (viz téma ) . Nutno podotknout, že problémové zápalko pochází od českého výrobce VAPE Kroměříž, který tak těmto motorkám značně "podrazil nohy" . Na počátku výroby totiž Blata používal elektoinstalaci od japonsko-italské Mitsuby, kde tyto problémy v podstatě nejsou. Bohužel, záhy prý Mitsuba ukončila výrobu a dopadlo to takto. Já jsem jeden ze šťastlivců, kterým připadlo ještě to původní zápalko. Sice už jsem tedy volnoběžku také jednou musel vyměnit, ale jinak motor šlape nějakých 46tkm prozatím bez závad.
Co se týče ostatních věcí, tak nějaké neduhy se také najdou. Mě například dost štve špatný servisní přístup (např. k vzduchovému filtru, k výfukového ventilu a baterce). Dost choulostivý je palivový kohout (automatický podtlakový ventil italského výrobce) a uchycení bočních plastů v nádrži. Také například praskal jeden úchyt výfuku nebo se uklepávalo sklíčko zadního světla a nějaké další drobnosti.
Po jízdní stránce bych motorce vytkl poměrně nízkou polohu řidítek, což však na silniční použití až tak nevadí nebo lze do určité míry řešit. A motor má poměrně slabé střední pásmo, takže je potřeba často řadit a udržovat většinou spíše vyšší otáčky nad 6000. Má i dost syrový projev, což také někomu může vadit. Stejně tak brzdy, které sice brzdí parádně, ale u většiny motorek pískají.
Tahle motorka nelze doporučit každému, nicméně osobně sem rád, že jsem vybral zrovna ji
Naposledy editováno 24.09.2016 23:09:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 Motard- co je s ní špatně
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blata 125 - pokec, fotky, videa a v... [1 ... 85, 86] Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard | Martic | 2576 | 1.1.2024 v 00:08 Milan1963 |
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | vondris6 | 0 | 18.3.2023 v 22:19 vondris6 |
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 0 | 3.10.2022 v 10:07 Panturis |
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 2 | 21.8.2022 v 12:14 Ariete |
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro | czech-mirecek | 64 | 6.6.2022 v 12:11 Ariete |