globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1
 
14.2.2008 v 20:46
Zdar všem,
nemáte někdo zkušenost s ukazatelem zařazené rychlosti Acumen? Mám ho na R1 model 03 (byl tam už když jsem ji koupil), ale ukazuje pouze neutrál a jedničku, občas dvojku. Určitě se dá nějak nastavit, ale nevím jak. Dík za každou radu

Naposledy editováno 14.02.2008 21:18:16

2 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

16.2.2008 v 14:10 | Nahoru | #1
Zdarec,na netu jsem našel manuál v angličtině - tady je adresa - http://www.acutrac....%2002%202004-WEB.pdf

(reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

16.2.2008 v 17:58 | Nahoru | #2
Marty18> super, díkec. Jdu na to mrknout. Budu si muset oprášit english

Naposledy editováno 16.02.2008 17:59:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

19.3.2008 v 13:07 | Nahoru | #3
Marty18> Tak jsem to dělal přesně podle návodu, je to jednoduchý, ale při tom zadávání rychlostí si to zapamatuje jedničku, pak dvojku a trojku si to zaboha nenačte! A u té to skončí a je to v pr...
Vyzkoušel jsem to asi 50x po sobě a vzteky bych to nejradši zahodil

(reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

20.3.2008 v 00:12 | Nahoru | #4
Bedus> Našel jsem doma pár poznámek na papíru, když jsem to zapojoval. Kdybych náhodou citoval návod tak sorry ale já to takhle nějak loni dělal a maká to docela dobře.

Hodil jsem to na stojan !!!

1. Po montáži zapnout a zkontrolovat zda ukazuje neutrál ( n )
2. Vložit klíč (tyčka) a držet uvnitř dokud se neobjeví písmeno L, pak klíč vyndat
3. Svítí-li to "L" znovu nandat klíč a zmáčknout tolikrát, kolik je rychlostí "6"(max.8)
4. Vyjmout klíč a počkat na zobrazení "n"
NEZAPOMENOUT NECHAT BĚŽET MOTOR
5. Zařaď za jedna a drž otáčky mezi 2000-4000 (kolo se točí - proto stojánek)dokud display jednou neblikne. Pak se display změní na 3 vodorovné čárky a na číslo dvě. DEj neutral (nemělo by to trvat déle jak 1 minutu)
Důležité:
Neutrál musí svítit než začneš konfigurovat druhou rychlost (používá se to jen když konfiguruješ první a druhou rychlost).
6. Dej druhou rychlost, opět drž rychlost 2000-4000 ot.dokud to dvakrát neblikne a neobjeví se zase 3 vodorovné čárky a poté se objeví trojka

Postup opakuješ až do konce. Po dokončení všech rychlostí se znovu objeví "n".

7. Zařaď neutrál a můžeš vypnout zapalování

Pak je třeba jezdit na silnici alespoň 2km a různě řadit (ještě se to samo doladí)

Snad ti to pomůže . . . .

Naposledy editováno 20.03.2008 00:13:44

Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

20.3.2008 v 00:23 | Nahoru | #5
Chlapi co řešíte?
Ja mám starou hujdu z 1985 a ukazatel zařazené rychlosti funguje od výroby na 100procent

Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

26.3.2008 v 15:58 | Nahoru | #6
senior> Zdar, tak ted jsem si skontroloval, že jsem si ten anglickej návod přeložil dobře. Dělal jsem to přesně takhle a prostě ne a ne načíst trojku. Na stojánku před barákem (sousedi mě nenávidí - odšpuntovaný laďáky IXIL jsou trochu slyšet... ), pak i za jízdy a prostě ne. Ale i tak díky

Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

26.3.2008 v 16:04 | Nahoru | #7
aifel202> Jo jo, chlapi u Suzuki, to jsou koumáci

Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

26.3.2008 v 16:10 | Nahoru | #8
Bedus> Jak tak šátrám v paměti - mrkni jěště jednou na to, jak máš zapojený kabely - hlavně na otáčkoměr a tachometr - mám dojem že když jsem to překládal z An tak jsem si to v tom fofru blbě přeložil, kabely otočil a taky tam byl takovýhle nějaký problém ...

Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

1.4.2008 v 09:40 | Nahoru | #9
Je ta montáž složitá? Přemýšlím že bych si to také pořídil

Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

1.4.2008 v 09:54 | Nahoru | #10
Antonio_Gsxr> Pokud ti budou sedět kabely = práce na 20min i s nastavením. Pokud je budeš muset hledat je to poněkud zdlouhavější ale dá se. viz. předchozí příspěvky.

Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

1.4.2008 v 15:20 | Nahoru | #11
senior> ...no, ta kontrola zapojení drátů nebude u mě tak jednoduchá. Na té mojí mršce je z klubka kabelů pod budíkem vyvedená zásuvka, která vypadá jak kdyby byla originál z výroby (nerozebiratelná). Na kabelu od ukazatele je stejný protikus (také nerozebiratelný). Takže jedině zásuvky uříznout a podívat se těm kablíkům na zoubek přímo
Takže asi provedu chirurgický zákrok - amputaci zásuvek :\

Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

1.4.2008 v 15:41 | Nahoru | #12
Bedus> Se mi nezdá - když budeš např. měnit budík, tak přeci nebudeš cvakat svazek drátů ... Já myslím, že zezadu od budíků to musí jít vysunout (bude tam nějáká pojistka proti vypadnutí) jinak by tam nemělo cenu tu zásuvku (konektor) dělat. Postrádal by pak smysl.

Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

1.4.2008 v 16:15 | Nahoru | #13
senior> večer sundám plexi a budík a vyfotím, jak to tam je.

Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

1.4.2008 v 16:58 | Nahoru | #14
Já mám GIpro a spokojenost. http://www.gi-pro.net/ Hlavně jednoduchá montáž,žádné hledání drátů od otáčkoměru a tachometru,jen se to nacvakne do konektoru připojí na plus baterky a hotovo Tady video:

Ukazatel zařazené rychlosti Acumen na R1

2.4.2008 v 19:54 | Nahoru | #15
Bedus> Musí to jít - tady je ten kabel:
http://www.acumen-el..._03%2C04%2C05_43003#

Ta propojka tam je, tudíž to jde z budíků vyndat

Naposledy editováno 02.04.2008 19:56:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist