globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
Tip na levnou (do 50 tis.), lehkou (cca pod 230 kg), nepříliš řidičsky náročnou a hlavně nízkou (sedlo pod 77 cm bez nutnosti úprav) silniční cestovní motorku pro začátečnici?

Žena naráží na problém že má kratší nohy. Z běžné cestovní mašiny nedosáhne na zem a potřebuje něco, na čem se dá ujet i 500 km a má to aspoň nějaký stupeň ochrany. Nejlépe částečnou, nebo plnou kapotáž. V krajním případě něco, co se dá upravit aspoň slušně dimenzovaným plexi (estetika stranou).

Nechceme nic za 100 tis, opravdu hledáme motorku na tři měsíce a která je v případě potřeby blbuvzdorná na opravy, tedy není narvaná elektronikou, a pak půjde pryč. A když nepřežije co plánujeme, půjde prostě do šrotu. Tečka.

Snad je ten dotaz po upgrade pochopitelnější a předejdu některým nesmyslným diskusím. Děkuji.

Naposledy editováno 03.09.2016 23:05:22
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 17:08 | Nahoru | #1
gratuluji. Jsi první, kdo to kdy tady na fóru řešil

Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 17:48 | Nahoru | #2
ať jí poradí kdo jí šuká ne ?

1 reakcí na tento příspěvek Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

Skvělá odpověď, děkuji! 3.9.2016 v 18:41 | Nahoru | #3
suzuki gladius, yamaha mt07, kawasaki z300

Naposledy editováno 03.09.2016 18:43:14

Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 18:42 | Nahoru | #4
Ať zvítězí ten nejlepší

Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 20:10 | Nahoru | #5
Ať ukáže kozy, podle toho se pak dobře pozná, jakou moto.

1 reakcí na tento příspěvek Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

Skvělá odpověď, děkuji! 3.9.2016 v 20:18 | Nahoru | #6
kozy ale jinak pro začatečnici GS500E, nebo SV650 - obě jsou nizky ale SV je záludnej dvojválec :D véčko brzdí :D bejvalka se taky vyklopila v zatačce když nepodřadila ze 2 na 1 a zacukal motor lekla se nedala nohy a už ležela :D misto aby zmačkla spojku :D bacha na to dámičky

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 20:44 | Nahoru | #7
seikos> Prostě jsem tam nenašel vhodnou odpověď. Tak část příspěvků jsou ti, kteří upozorňující že už se to tu řešilo, ještě větší část jsou debilové s příspěvky typu ať jí poradí kdo jí šuká nebo ať ukáže kozy, a pouze několik z nich lze považovat za použitelnou odpověď. Nicméně ne vždy je to pravé, protože někdo doporučuje enduro, jiný street a další považuje za motorku pro začátečníky třeba Mostera. Takže zkrátka někdy nezbývá než se zeptat znovu.

Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

Skvělá odpověď, děkuji! 3.9.2016 v 20:58 | Nahoru | #8
Skús pozháňať Kawasaki Zephyr 550

Naposledy editováno 03.09.2016 21:02:14

(reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 20:59 | Nahoru | #9
Schonfeld> nesmysl

(reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 21:00 | Nahoru | #10
VITEK_M> GS500E je jedním z kandidátů. Další variantou která nás napadla je Kawasaki ER-5. Hledám někoho v okolí abychom si je vyzkoušeli, ani s jednou nemáme zkušenosti. Ale obě jsou levné a na těch pár měsíců do konce sezóny možná vhodným řešením, protože s Banditou už dvakrát pleskla o zem jen proto, že nedosáhla pořádně na zem. U mašiny za 30 tis. mě to tolik mrzet nebude. Škoda jen, že ani jedna z výše uvedených není úplně vhodnou cestovní motorkou.

Naposledy editováno 03.09.2016 21:03:40

Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 21:07 | Nahoru | #11
Stejně si myslim že by poradil nejlíp ten kdo jí šuká. Už si jí řekl ať se ho zeptá ?

(reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 21:19 | Nahoru | #12
Wakasaki> MT07 je pěkná, lehká a všechno ostatní, ale stejně jako Gladius dražší. Chceme opravdu jen něco na dojetí do konce sezóny za pár kaček, u čeho nás nebude mrzet, pokud by jí ženská ještě trochu obouchala. Takových motorek je mraky, váha kolem 200 kg taky není úplný problém, ženská není zrovna ořezávátko, jen to nemusí být 250 kg a více. Proč se ptám je spíš to, že hledáme něco co je vhodné na delší cestu, a to se ukazuje být jako blbě slučitelný požadavek Mám doma třeba starší Aprilii Futuru, která je úžasně pohodlná, váhově to ještě je akceptovatelné, ale konstrukčně je problém snížit sedlo na potřebnou výšku. Proto hledáme něco dalšího. Ale i tak děkuju!

1 reakcí na tento příspěvek Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

Skvělá odpověď, děkuji! 3.9.2016 v 21:30 | Nahoru | #13
výška motorky se dá řešit přepákováním na SV650 sem měl delší kosti což udělalo z motorky hračku pro pubertáky a já věčně dřel nohama o zem..

Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 21:43 | Nahoru | #14
MT-07 není nízká jak ER-5tka

(reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 21:57 | Nahoru | #15

Schonfeld píše: seikos> Prostě jsem tam nenašel vhodnou odpověď. Tak část příspěvků jsou ti, kteří upozorňující že už se to tu řešilo, ještě větší část jsou debilové s příspěvky typu ať jí poradí kdo jí šuká nebo ať ukáže kozy, a pouze několik z nich lze považovat za použitelnou odpověď. Nicméně ne vždy je to pravé, protože někdo doporučuje enduro, jiný street a další považuje za motorku pro začátečníky třeba Mostera. Takže zkrátka někdy nezbývá než se zeptat znovu.



resilo se to tu skutecne uz asi milionkrat a neni duvod, aby to tentokrat dopadlo nejak jinak, potkaji se ti lidi s ruznymi nazory.

U nas (me zeny, 160cm a kratke nohy) o melo prubeh :

er-5, 2xpad v prvnim dni zpusobeny respektem, vahou a fyzickymi dispozicemi
cbr125 .. 2 sezony a zafixovani zakladnich navyku a orientace na silnici
er-5, uplna pohoda
cbr600f, z ktere nedosahla jinak nez spickama nebo z jede nohy .. bez problemu a bez nehody na silnici

preber si to jak chces. Dneska je celkem dost tristovek a tam bych ja osobne zacal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 21:58 | Nahoru | #16

Schonfeld píše: seikos> Prostě jsem tam nenašel vhodnou odpověď. Tak část příspěvků jsou ti, kteří upozorňující že už se to tu řešilo, ještě větší část jsou debilové s příspěvky typu ať jí poradí kdo jí šuká nebo ať ukáže kozy, a pouze několik z nich lze považovat za použitelnou odpověď. Nicméně ne vždy je to pravé, protože někdo doporučuje enduro, jiný street a další považuje za motorku pro začátečníky třeba Mostera. Takže zkrátka někdy nezbývá než se zeptat znovu.



tak si blbe hledal. Protoze se to tady resi porad dokola.
er5,gs a nejnizsi je monster 620. Do zacatku uplne idealni.

1 reakcí na tento příspěvek Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 22:15 | Nahoru | #17
Co malej Duke? To je tak nízký, že mám obě nohy ohnutý....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 22:22 | Nahoru | #18

Schonfeld píše: seikos> Prostě jsem tam nenašel vhodnou odpověď. Tak část příspěvků jsou ti, kteří upozorňující že už se to tu řešilo, ještě větší část jsou debilové s příspěvky typu ať jí poradí kdo jí šuká nebo ať ukáže kozy, a pouze několik z nich lze považovat za použitelnou odpověď. Nicméně ne vždy je to pravé, protože někdo doporučuje enduro, jiný street a další považuje za motorku pro začátečníky třeba Mostera. Takže zkrátka někdy nezbývá než se zeptat znovu.


Jestlipak ty debily nevyprovokuje k příspěvku nějaký debilní téma od mamlase, co neumí projet podobný témata...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 22:47 | Nahoru | #19
gugo> Nic z toho co se nabízí v diskusích ani o čem píšete není silniční cestovní motorka. ER5 je prostě klasický naháč, který má místo kapotáže max předělaný plexisklo na čumáku. Géeeso je cestovní enduro, Monster taky není silniční cesťák.

Nemám doma ženskou která má 40 kilo i s botama a neudrží dvousetkilovou mašinu. V pohodě by udržela i tu starou litrovou Futuru kterou mám v garáži. Pokud by se ovšem mohla opřít o zem víc než špičkou a nebo všude byla jen rovná silnice.

Tady se pořád dokola řeší, že když je někdo začátečník, má si koupit Banditu, ER5 nebo jinou oholenou motorku. Kdybychom hledali něco podobného, nezakládám toto téma. Blbej možná jsem, ale až tak moc ještě ne.

A to že jsem zmínil ER5 je jen proto, že jsme prostě nic jiného nenašli a považujeme to za nouzovku, když nenajdeme jiné řešení.

Naposledy editováno 03.09.2016 22:52:17

(reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 22:50 | Nahoru | #20
selkie> To jo, Duke je mrňavej. Ale není to cesťák, spíš tak na blbnutí po městě a okolí. A na naší potřebu motorky na tři měsíce je asi i zbytečně drahej.

(reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 22:52 | Nahoru | #21

Schonfeld píše: gugo> Nic z toho co se nabízí v diskusích ani o čem píšete není silniční cestovní motorka. ER5 je prostě klasický naháč, který má místo kapotáže max předělaný plexisklo na čumáku. Géeeso je cestovní enduro, Monster taky není silniční cesťák.

Nemám doma ženskou která má 40 kilo i s botama a neudrží dvousetkilovou mašinu. V pohodě by udržela i tu starou litrovou Futuru kterou mám v garáži. Pokud by se ovšem mohla opřít o zem víc než špičkou a nebo všude byla jen rovná silnice.

Tady se pořád dokola řeší, že když je někdo začátečník, má si koupit Banditu, ER5 nebo jinou oholenou motorku. Kdybychom hledali něco podobného, nezakládám toto téma. Blbej možná jsem, ale až tak moc ještě ne.



mozna bys mel srozumitelneji sdelit, co hledas . Pokud to vubec existuje .. Pokud ma kratke nohy, nezalezi, kolik ma sily, proste se musi naucit se opirat jen o jednu nohu .. a pak uz je uplne jedno, co si poridi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 22:57 | Nahoru | #22
Schonfeld> pises tohle :

Tip na levnou, lehkou, nepříliš řidičsky náročnou a hlavně nízkou silniční cestovní motorku pro začátečnici?



malej , lehkej "cestak" kterej navic nesmi bejt enduro asi neexistuje. Preji prijemne hledani.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 23:02 | Nahoru | #23

tomasd. píše: Jestlipak ty debily nevyprovokuje k příspěvku nějaký debilní téma od mamlase, co neumí projet podobný témata...



Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 23:07 | Nahoru | #24
suzuki gs500,
kdysi sem ji koupil nekde pod berounem /jeste s jednou/ a obe na dily, bohuzel papiry byly na plnou palbu 33kw...

.segra po prvnim rozjezdu, padla na krizovatce na levej bok-- rekla koncim, na motorkach nejezdim... cha cha!!! /sem rek ja../

letos gs proslo ofic stk, tzn zrcatka, blinkry, vejfuk..
proste zasveceni vedi..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 23:53 | Nahoru | #25
gugo> Stačí aby to mělo pod 230 kg, což je v kategorii silničních cestovních motorek opravdu lehká mašina. A takových je celkem dost. Počínaje mojí F800GT a konče třeba RG 500 Gamma která váží totéž co některé dnešní naháče (Ale prý to není zrovna moc tolerantní stroj). Cestovní enduro nedává smysl, když už teď vím, že v podstatě nesjedeme z asfaltu.

Hlavní problém ale není ani v pojmu lehké, ani v pojmu levné. Ten je ve výšce sedla. Většina silničních cestovních motorek má sedlo kolem 80 cm a možnost snížit ho o pár dalších cm. Což je pořád málo. Třeba u té Futury jsem objel několik firem, ale sedlo je konstrukčně udělané tak blbě, že to snížit prý nejde. Optimální by bylo tak 73 až 74 cm.

Jako krajní varianta je koupit něco jako ER 5, ta má modelu 99 sedlo právě 74 cm, a kapotáž nahradit větším štítem. Bude to sice hnusné, ale aspoň trochu funkční. Ale to bereme jako nouzovku, raději bychom opravdu klasickou silniční cestovní motorku. A vím že je to dost složité. Kdyby nebylo, už jsem si poradil sám a nikoho bych tu neotravoval.

Naposledy editováno 03.09.2016 23:57:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

4.9.2016 v 00:04 | Nahoru | #26
BladeRider> OK. Tak že prosím toho chytrého pána který umí hledat, aby mi jasně a věcně odpověděl, ve kterém vláknu ve zdejších tématech najdu odpověď na otázku:

"U které silniční cestovní motorky s pořizovací cenou do 50 tisíc (tedy u nějakého stroje cca kolem rv. 2000) a s hmotností pod 230 kg (což je v daném segmentu považováno za lehký stroj), lze snížit sedlo alespoň na úroveň 74 cm."

Až mi ten chytrý pán tuto odpověď ve zdejších tématech najde, rád své vlákno smažu a půjdu se věnovat nějaké smysluplnější činnosti. Třeba hledání tohoto stroje ke koupi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

4.9.2016 v 00:18 | Nahoru | #27
VITEK_M> Ovšem pokud upravím přepákování zadní kyvné vidlice, zřejmě se to odrazí i na řadě dalších věcí. Budu muset sáhnout do předku, možná i do výfuku, stupaček a dalších věcí, pokud nebudu chtít v první větší zatáčce drbat o zem. Nebo se pletu?

Naposledy editováno 04.09.2016 00:21:21

(reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

4.9.2016 v 00:33 | Nahoru | #28
Schonfeld> no tak pokud to ma byt cestak jako ze kapotovany tak

xj600 (tp bude asi hodne levny) a nebo kapotovany verze hornet,fejzr,bandit. CO vic chces vymejslet.

Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

4.9.2016 v 00:44 | Nahoru | #29
Ve zdejším katalogu se dají zadat parametry, mezi jinýma i výška sedla, váha, objem.

RG Gamma. To byl cesťák asi jako R6. Btw váhou značně pod dnešníma naháčema.

Btw2 jde i o šířku sedla.

Žádnej takovej cesťák není, můžeš to tu zavřít, dobrou noc.

E: tak pardon, mezi 499 a 999 ccm jsou dva

Naposledy editováno 04.09.2016 00:58:04

(reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

4.9.2016 v 01:10 | Nahoru | #30
Schonfeld> škrtal jsem nohama jen při náklonu na hraně pneumatiky kam se tvoje začátečnice nedostane.... jinak ano je potřeba asi o 2 cm popustit přední vidle na SV... pokud máš origo sadu ( kosti )

škoda že sis to nerozmyslel dřív, prodaval sem letos nadherný sv650 pravě po bejvalce.... mělo ofiko 35kW, snížená na ženskou,

přijeli si pro to mladí kluci 18 let možná 17, a nepřišlo mi že by se chtěli nějak normálně k ní chovat. dali peníze na stůl podepsali a jeli.... možná ta motorka už je rozstřelená :D tak hlídej bazar :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist