globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výroba přídavné nádrže
 
2.9.2016 v 22:41
Jelikož zaujala má přídavná nádrž, v prvním příspěvku stručně popíšu výrobu, aby nebyla dlouhá hlavička.







Naposledy editováno 02.09.2016 22:41:48

Výroba přídavné nádrže

4.9.2016 v 08:11 | Nahoru | #31
Éčka bych se nebál. Policista chápe a kontroluje dezén, případně věci okatě trčící/upadávající z moto. Ti lepší poznají vykuchaný výfuk. Těžko budou znát každou motorku a každý seriový tvar, protože tohle vypadá fakt dobře a ne jako samodomo. A když to policista pozná, tak to bude motorkář. Jednou rukou udělá tytyty a druhou tě bude plácat po zádech. Pokecáte o motorkách a pojedeš dál.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba přídavné nádrže

4.9.2016 v 08:14 | Nahoru | #32
fidlimydli> takze vlastne musisvymyslet normu na normu taky budu potrebovat vymyslet nejaky kulaty razitko at me silnicni pruhovana mafie da pokoj

Netyka se to motorek ale taky skoro samodomo prace



(reakce na) Výroba přídavné nádrže

4.9.2016 v 08:24 | Nahoru | #33
HornisGSX> Super, taky to vypadá profi. Nechej si v reklamce vytisknout štítek fiktivního, nebo i známého výrobce, prdni si tam éčko a policajti na cestě nic nepoznají.
Kdysi jsem plánoval nějakou přestavbu a říkal jsem si, že si na no name nerez výfuk nechám vypískovat: Suzuki custom series a k tomu příslušné éčko. Jak policajt vidí, že je to tam na trvalo, evidentně z výroby, tak nepochybuje.

(reakce na) Výroba přídavné nádrže

4.9.2016 v 08:26 | Nahoru | #34
HornisGSX> Dobrý. Nevím k čemu by to mně bylo, ale nutně to potřebuju taky

(reakce na) Výroba přídavné nádrže

4.9.2016 v 08:29 | Nahoru | #35

HornisGSX píše: fidlimydli> takze vlastne musisvymyslet normu na normu taky budu potrebovat vymyslet nejaky kulaty razitko at me silnicni pruhovana mafie da pokoj

Netyka se to motorek ale taky skoro samodomo prace




Jéj, to je paráda, čo keby niekto prudil, tak to na mieste odmontuješ a položíš do vozíka, to je žeriav? Ako to je poháňané? Vidno tam nejaký valec. To je na pomníky? Pekné, síce mimo témy, ale popíš, zaujímavé. My Slováci všetko ručne, nechcem napísať debily HAHAHHA, bo sa Slováci urazia, v robote na každom pracovisku máme žeriav do 500 kg, kolega chytil motor asi 100 kg a na mňa" dvíhaj!" a ja Ti drbe?" načo máme žeriav? " No mňa už prepustili a kolega pracuje ďalej HAHAHAHA dokedy nechcípne bo je akčný.

Výroba přídavné nádrže

4.9.2016 v 08:30 | Nahoru | #36
Ten nápad s tým štítkom je perfiš.

(reakce na) Výroba přídavné nádrže

4.9.2016 v 08:40 | Nahoru | #37

HornisGSX píše: krokoš> prosim te moc koukas na americke filmy....vi jak velky st.naboj bys potreboval aby to blaflo?

To som neriešil,aký veľký náboj, ono by stačil taký maliličký len raz, keď som šiel z krčmy na mojej OHC, nádrž na benzín-laminát-ukostrený, na olej, laminát, podsedlové schránky dtto, tak mi padol uhlík z cigarety rovno pod sedlo, neviem ako sa mi to podarilo a začalo to dymiť, nepomohlo mi ani ukostrenie HAHAHAHAHA.

Výroba přídavné nádrže

4.9.2016 v 08:53 | Nahoru | #38
Samotny jerab je kupovany sice jsme puvodni verzi meli nakreslenou a vymyslenou a prakticky uz se na tom zacalo delat ale ve finale by to vyslo podstatne draz nez ho koupit...celo podestu jsme si ale uz kreslili a vymysleli sami vcetne noh( ty jsou z karavanu krapec upravene tam clovek rizne tam navari a je to ) nohy jsou vysuvne jak vyskove tak delkove. Ono to nejde videt ale ram je i pod vozikem aby se vaha vice rozlozila.kdyby si nekdo touzil udelat jerabek poslu klidne vykres ale pokud clovek doma nema soustruh a frezku tak to vyjde majlant....

Výroba přídavné nádrže

4.9.2016 v 12:30 | Nahoru | #39
Nohy som si všimol hneď, len som zabudol pochváliť .

1 reakcí na tento příspěvek Výroba přídavné nádrže

4.9.2016 v 20:51 | Nahoru | #40
hoši pokud někdo řešíte přídavnou nádrž tak de koupit do lodě, přivázat na kufry, má to ukazatel paliva a rychlospojku příklad https://www.google....e6Y_sk05ubnfkryxdwEg

hodíš na kufr stáhneš gumou napíchneš na upravenou rychlospojku

ta rychlospojka jde hahradit i T kusem a kohoutem, hadicí asi za dvě kila

pro jistotu bych dal na ucho ještě řemínek z armyšopu

Naposledy editováno 04.09.2016 21:02:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 09:54 | Nahoru | #41
fidlimydli> parádní práce Nemáš více fotek mezi body 5 a 7? Máš vnitřek dělený nějakými přepážkami?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 12:13 | Nahoru | #42
kubacech> Jsem zdechlý dokumentovat, tak více fotek nemám. Už tohle je na mne heroický výkon.

Jestli máš na mysli přepážky kvůli přelévání benzínu, tak nebyly potřeba. Jsou to dvě kapsy po stranách a v hlavní komoře je zase prohlubeň do úložného prostoru a plastové výstupky původní schránky . Vnitřek je tak dost členitý a při manipulaci, nebo jízdě to s motorkou nijak necvičí. Odhaduji, že v horní části je volně pohyblivých max 5L, což je i u přední.

Naposledy editováno 05.09.2016 12:25:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 12:23 | Nahoru | #43
felixxx> Ta lodní asi nebude mít přepážky a umístěním na sedlo budeš mít hodně vysoko 20kg živé hmoty. Jednou jsem vezl kamarádovi 20L oleje přidělaných na sedle a málem jsem to v první zatáčce před barákem položil jak se to přelilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 12:30 | Nahoru | #44
fidlimydli> jo ty jsem myslel. Vypadalo to, že se ti tam toho může pohybovat více.

Jak to slepuješ ten vrchní a spodní díl?

Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 12:31 | Nahoru | #45
Klobouček ale jinak strašnej hnus

Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 12:49 | Nahoru | #46
Skvělá práce... , neudělal bys mi taky jednu na RT-čko, mám jenom 27L nádrž...takový RTA... ,abych nemusel v Itálii kupovat ten drahej benzín a dotlačil to jenom v Livignu...

Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 13:08 | Nahoru | #47
paráda, na té úvodní fotce jsem si toho přes ty kufry ani nevšiml

1 reakcí na tento příspěvek Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 13:23 | Nahoru | #48
Můžu se zeptat co za epox a tvrdidlo si použil ?
Prosycoval si až na kopytu, nebo jsi jel vlhký do vlhkého?
Dával si tkaninu přes sebe, nebo prostě jak to vyšlo. Jakou cca tloušťku laminátu máš?
Díky, jinak pěkná práce... a to modelování to sis musel dát. to je děsná práce..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 15:03 | Nahoru | #49

kubacech píše: fidlimydli>
Jak to slepuješ ten vrchní a spodní díl?



Dost složitě, aby to bylo 100%
Posadím horní a spodní díl na motorku, Z venku to přelaminuji jen tak, aby to drželo pohromadě, protože místy jsou veliké mezery. JInak ty půlky dělám u konců tenčí, protože tam přibude přeplátování. Pak uzavřenou nádobu znovu rozřežu, zevnitř dám okolo spoje na jednu polovinu laminát, aby přečuhoval, čímž vytvořím takový rantl, aby to bylo přeplátované i zevnitř. Pak si udělám z mikrobalonů a epoxidu pastu, kterou se to spojí a vyplní nerovnosti. Pak už přeplátuji vrchem. Spoj je tedy jištěný z obou stran.

(reakce na) Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 15:06 | Nahoru | #50

HornisGSX píše: fidlimydli> takze vlastne musisvymyslet normu na normu taky budu potrebovat vymyslet nejaky kulaty razitko at me silnicni pruhovana mafie da pokoj

Netyka se to motorek ale taky skoro samodomo prace



Jaky razitko? Na co? Vzdyt to je normalni naklad, co je komu po tom, co vozis na vozejku ... a jeste ho mas velmi kvalitne prichycenej - 4 srouby .

Naposledy editováno 05.09.2016 15:07:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 15:23 | Nahoru | #51

mikro píše: Můžu se zeptat co za epox a tvrdidlo si použil ?
Prosycoval si až na kopytu, nebo jsi jel vlhký do vlhkého?
Dával si tkaninu přes sebe, nebo prostě jak to vyšlo. Jakou cca tloušťku laminátu máš?
Díky, jinak pěkná práce... a to modelování to sis musel dát. to je děsná práce..



Chemicky odolný je epoxid odRaG označení C . Je to ale jen pár vrstev, je hrozně hustá a špatně se s ní pracuje. Nosná je pryskyřice od GRM composites, která je určená na rázové zatížení třeba při pádu atp. Označení neznám. Měl jsem 1kg na zkoušku a flašky jsem vyhodil. Najdeš to na webu. JInak běžně takové věci dělám z Havlovy LH 160. Dobrý poměr cena kvalita a dobře se s ní pracuje. Tužidla zpravidla s pracovní dobou okolo 50minut. JInak sjem si dělal testy té protinárazové, LH 160 a takového etalonu mezi pryskyřicemi 285 a bylo to Více méně stejné. Daleko podstatnější je, jestli to upečeš, nebo ne.

Tkanina se samozřejmě v každé vrstvě pootáčí o 45st, ale dával jsem to, jak mi vycházely řezy z role a výsledek je díky náhodě v podstatě stejný. Vlákna jsou křížem do všech stran. Prosycuji většinou na modelu. Než nasaje, můžeš si ji natvarovat. Tloušťku nevím. Tak nějak jsem to odhadoval podle pevnosti. Asi něco přes 2mm. Padly na to celkem +- 2kg epoxidu + tužidlo.

Modelování byla nejlepší práce, protože to baví nejvíce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 15:27 | Nahoru | #52
fidlimydli> kde to rozřežeš? V tom provizorním spoji?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 15:44 | Nahoru | #53
kubacech> Tady jsem to řezal mimo, protože by byl řez dlouhý, složitý a bylo potřeba na tu část nanést více vrstev. Zkrátka jsem to vyříznul co nejmenší, ale tak, abych se všude dostal rukou a mohl to vnitřkem posílit v tom původním spoji. A je lepší to udělat v ploše, než v hraně.

(reakce na) Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 15:52 | Nahoru | #54
fidlimydli> zajímavé

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 19:19 | Nahoru | #55
fidlimydli> to ti neřeknu

velký kanystr jsem vezl několikrát nikdy jsem nic nepocítil že by se přeléval, ono když si za sebe dáš kamoše který má přes metrák začne se ti vrtět , blbě naklínět, tak si přeci hned v první zatáčce před barákem oba neustelete dvacka benálu je proti metrákovému teleti zanedbatelná váha

záleží i jak si velký mám 186 a 118 kilo udržím toho hodně , ale k težkým motorkám se chovám s velkým respektem jízdu si zas tak až neužívám až časem a přistání je spíš v zooně stresu, žádný náklon

Naposledy editováno 05.09.2016 19:26:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 19:35 | Nahoru | #56
felixxx> Já mám lehkou motorku - suchá katalogových 168kg a jak jsem to v malé rychlosti na první křižovatce zalomil do pravého úhlu, musel jsem si šlápnout. Přesně jako když se spolujezdec zavrtí. V táhlých zatáčkách to nedělá nic. To se kompenzuje odstředivou silou. Zkrátka jsem na to nebyl asi zvyklý a nepočítal jsem s tím chováním.

(reakce na) Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 20:07 | Nahoru | #57
fidlimydli> mě právě nesedí ty přepážky když máš v autě třeba 3O litrp a valíáš zatáčky přepážky to nemá

tak jsem šel ted do garáže vzal jsem kanystr na 25 litrů

v kanystru je 17 litrů fridexu, vzal jsem do ruk a přeléval ze strany na stranu že bych cítil nějakou sílu ktrá by mě převalila , prostě nic, podle mě vycházíě z nějakých pocitů. klidně zajdu dozadu do dílny jsou tak kovové kanystry a naleju tak desítku vody, ne bo tam du hned napíšu

1 reakcí na tento příspěvek Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 20:19 | Nahoru | #58
tak jsem si vzal plechový kanystr starý dvacítku co byl na v3s nalil jsem tam přesně desítku vody

vzal jsem ho ukazováčkem a palcem zapřel o břicho a přelíval ze strany na stranu , žádné síly na pževrhnutí motorky se nekonají fidimydli bud máš pocity nebo si lehké konstrukce a nedosáhneš na zem ale v přepážce to není

1 reakcí na tento příspěvek Výroba přídavné nádrže

5.9.2016 v 20:26 | Nahoru | #59
Tak tohle je láska k motorům
Perfekní práce,jen bych dal luxusnějsí víčko.
Ale fakt velkej obdiv !!

(reakce na) Výroba přídavné nádrže

6.9.2016 v 09:40 | Nahoru | #60
bulldogbiker> Ani ne k motorům jako k tvořivosti.
Víčko je z veterán obchodu za stovku asi na nějakou Konopnici, nebo na co. Chtěl jsem vyrobit původně dobové na pantu, ale byl jsem v časové tísni. Vlastně jsem to večer namontoval, natankoval a ráno vyrazil bez zkoušky. Jak jsem psal, už tak je to na dva týdny v roce nevídaně luxusní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist