Téma: Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence
Transalp 700 má nějakých 214kg suchou hmotnost, ten starší měl 191kg. Do čeho šla ta hmotnost? Ten motor je těžší?

Potom bych se chtěl zeptat jak je na tom podvozek, protože když jsou testy v magazínech tak je to jen o tom, jak se mu daří na silnici. Dá se s tím jet komfortně po polní cestě nebo to bude kostitřas? (semtam nějaký ten hrbol atd.). A co nějaké srovnání s podvozkem od V Stromu? Světlá výška je tuším nějakých 186mm, kolik tomu ubere central-stand?

Co se týče zpřevodování tak sice každý říká, že to nemá šestku, ale když se podívám na http://www.gearingcommander.com/ a srovnám to s V-Stromem, tak to má na 5. stupěň větší zpřevodování než Strom na 6 stupeň Dále to má lépe brzdit než Strom a má to lepší ABS.

Naposledy editováno 21.08.2016 21:19:03
Předchozí
1 2
Následující

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

20.8.2016 v 20:23 | Nahoru | #1
Já myslím, že ta hmotnost šla do abs. Mám v kadibudce časák kde je srovnávací test čtyř motorek a honda alp vyhrála běžný provoz.

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

20.8.2016 v 22:13 | Nahoru | #2
Ve zkratce: Strom je o generaci mladsi Transalp,. TA má ty misky vah vic k terénu než Strom.TA 700 nabral ta kila na ABSl, vstřikování, o dva ventily víc. Tuším, že nejllepší kW/kg měly úplně první ročníky TA 600.

1 reakcí na tento příspěvek Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

21.8.2016 v 09:34 | Nahoru | #3
těch 214kg je provozních bez abs. U suchých se pěkně podvádělo, TA650 má asi 211provozních a trochu větší nádrž.

(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

21.8.2016 v 12:55 | Nahoru | #4
bledemon> Máš pravdu! Všude na netu mají tu suchou pohnojenou, těch 214kg je pohotovostní! Příště už fakt čumět jen do servisního manuálu. Už jsem to tu v motokatalogu opravil.

Ze servisního manuálu:
Curb weight XL700V 214 kg (472 lbs)
XL700VA 219 kg (483 lbs)

Naposledy editováno 21.08.2016 13:27:34

1 reakcí na tento příspěvek Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

21.8.2016 v 13:20 | Nahoru | #5
Sakra a TA650 má suchou hmotnost 175kg a ne 194kg, to je pohotovostní!!! To mají všude ty údaje pohnojené a nejen tady v motokatalogu, já celou doby žil v domění, že TA je těžká bestie!







Naposledy editováno 21.08.2016 13:26:19

(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

21.8.2016 v 13:31 | Nahoru | #6
Mufiozo> mně píšou v tištěneném katalogu honda 2006 u TA650 těch 191kg suchých. Stejnak jsou ty suchý nesmysly a v terénu je těžká i 150kg jawka

Naposledy editováno 21.08.2016 13:34:12

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

21.8.2016 v 17:23 | Nahoru | #7
Já mám napsaný s plnou nádrží a abs 230kg a dual brzdy, ale někde jsem četl, že japonci udavají plnou nádrž 70% a evropa 90% a ještě bez příplatkové výbavy. V testu testovali bmw G650gs, honda transalp, kawasaki versys a yamahu xt660r

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

21.8.2016 v 21:04 | Nahoru | #8
A co teda ten podvozek, je lepší než na V Stromu? Myslím na polňačky a šotoliny, chci něco co je bude dobře žehlit, měkký podvozek pokud možno. Ještě jsem neviděl test, který by tyhle dvě motorky srovnával taky v lehkém terénu, vždyť TA není jen na cestu, je jasné že na okrsce bude lepší V Strom. Vyjede V Strom obrubník ve městě aniž by škrtl podvozkem? Kdesi kdosi psal že ani tohle nedá. Jasně že se dá zvednout, ale když jsem to viděl tak vypadá vcelku vtipně. TA má větší ground clearance než malé GS 650 jednobuch (nemyslím Dakar) a to zvládne sjíždět i schody. Ty testy v magazínech jsou na jedno brdo.

Prostě všichni jsou po* z VStroma a já se chci ujistit, že to není jen kvůli těm 5kW co má navíc a papírové šestce, protože TA má 5ku stejně rychlejší a elasticitu 60-130kmh má rovněž lepší. Čím víc do toho hloubám, tím víc mí příjde TA lepší i papírově.

Naposledy editováno 21.08.2016 21:21:13

1 reakcí na tento příspěvek Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

21.8.2016 v 21:21 | Nahoru | #9
To aji tady píší, že čtyřventil je zase a zase více na silnici. Jestli vybíráš mezi v-stromem a alpem, tak z mojeho hlediska bych koupil alpa.

(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

21.8.2016 v 21:27 | Nahoru | #10
petrumr> Alp 700 je taky čtyřventil, 650 byla tříventil. Proč je čtyřventil lepší na silnici?

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

21.8.2016 v 21:45 | Nahoru | #11
já jsem jenom psal, že jak testovali 700-čtyřventil tak psali, že co nový model tak se vzdaluje terénu.Já jsem ho chtěl kupovat, ale nakonec jsem koupil, že nemá 6 f 650 gs, tak dalece to nezkoumám když to jdu kupovat, potom jsem chtěl kupovat novýho v-stroma, ale při zvyknutí na výkon a ježdění někdy s v-stromem(pořád v zrcátkách) jsem od toho ustoupil.



Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

22.8.2016 v 11:12 | Nahoru | #12
Já bych určitš BMW GS nechtěl, zaprvé mi u něj připadá vzhled z boku poněkud lacině a zadruhé bych prostě nechtěl mít v motorce čínský motor, když můžu mít japonský. Ještě navíc ty první ročníky měly nějaké trable s klikovkou pokud vím, takže to určitě ne.

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

22.8.2016 v 13:43 | Nahoru | #13
Nějaké další info:

http://www.motorrado...ungen/350186?seite=5



cceleration:
manufacturer 0-100 km / h 0-140 km / h
BMW 5.1 11.3
Honda 5.1 10.0
Kawasaki 4.1 8.3
Yamaha 5.2 11.5

threading :
manufacturer 60-100 km / h 100-140 km / h 140-180 km / h
BMW 5.7 7.5 -
Honda 5.6 6.8 -
Kawasaki 4.8 5.5 10.5
Yamaha 5.3 6.8 -

Fuel consumption (highway):
manufacturer
Liters / 100 km
BMW
Normal 3.4
Honda
Normal 4.7
Kawasaki
Normal 4.3
Yamaha
Normal 4.7

Naposledy editováno 22.08.2016 14:05:09

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

22.8.2016 v 19:46 | Nahoru | #14
Co dáváš sem já to mám v češtině. Vyrábí se ještě vůbec v itálii alp?

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

22.8.2016 v 20:54 | Nahoru | #15
Nevím jestli to skládají v Itálii nebo ve Španělsku, ale motor tam určitě nedělají teda doufám....

Naposledy editováno 22.08.2016 20:55:20

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

22.8.2016 v 21:12 | Nahoru | #16
motory dováží prý z japonska v čínských kontejnerech, na tych paletách made-in china, prý to nepatří těm motorům, rámy jsou ze španělska, ale v itálii se ještě dovařují. Mám ten článek, na jednym pásu jedou ještě NT 700V s kardanem.

2 reakcí na tento příspěvek Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

22.8.2016 v 21:31 | Nahoru | #17
jestli mi dáš seriozní článek kde tohle je tak ti pošlu na účet 200 korun.

(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

23.8.2016 v 15:14 | Nahoru | #18
Mufiozo> ten článek vyšel v některém ze starších vydání Motocyklů, ale je to už pár let. Někde na hajzlu bych ho ještě našel. Motory jsou - byly made in Japan a motorky se montovaly v Itálii. Ale TA 700 se už samozřejmě nevyrábí.

Přečti si co se píše o TA 700 ve zdejších testech, je jich tady několik.
Podvozek je hodně rozpočtový, předek by ještě šel skousnout, ale zadek není nastaven moc dobře, je dost přetlumený, to se psalo obecně.
Po 4 letech s TA mi to začíná vadit víc a víc. Jeden mechanik mi radil dát na celou motorku progresivní pružiny, ale zatím nevím.
Polňačka se s tím dá, ale žádný komfort nečekej, ve stoje to jde.
Na rozbitých cestách tě právě ten přetlumený zadek může otrávit, spíš schytáš rány do sedačky, než nějaký pocit, že je schopen pobrat za sebou jdoucí nerovnosti.

1 reakcí na tento příspěvek Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

23.8.2016 v 16:58 | Nahoru | #19
Ja je četl všechny. Zatím mám dojem, že Transalpa nkdo zrovna 2x nevychvaluje, článku o něm po skromnu a současní majitelé taky moc nepějou chválu. To je pech, vzhledem k tomu že je to krome Stroma jediné cestovní enduro na trhu. Krome BMW teda, ale ty jdou mimo mě.

(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

23.8.2016 v 20:09 | Nahoru | #20

Mufiozo píše: jestli mi dáš seriozní článek kde tohle je tak ti pošlu na účet 200 korun.

MOTOCYKL květen 2011- výroba motocyklů díl první honda v Atesse- kola, pneu a brzdové kotouče pocházejí ze severu itálie, rám se dováží ze španělska ve třech kusech a v itálii se svařuje a lakuje, motory z japonska z Kumamotu, tady jsou made in china přepravní konstrukce, nádrž po sváření se zkouší na 8 barů.Ty peníze pošli na charitu, já nejsem na peníze, mám všechno.

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

23.8.2016 v 20:37 | Nahoru | #21
Mohl by jsi tu dat ten clanek?

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

23.8.2016 v 21:09 | Nahoru | #22
Nejsem doma a ke skeneru se dostanu možná tak v pátek, ale začíná barumka a to asi budu pořád ve zlíně.

Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

23.8.2016 v 21:26 | Nahoru | #23
ted mně napadlo kdybych to oskenoval tak seikos by mně s tím opavákem dali k soudu. Až to budu mět, tak SZ. Forum klesá na urovni, jedni chcou kecat o motorkách a druzí jenom spamují, nebo tě obviní že jsi nácek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

24.8.2016 v 09:15 | Nahoru | #24

Mufiozo píše: Ja je četl všechny. Zatím mám dojem, že Transalpa nkdo zrovna 2x nevychvaluje, článku o něm po skromnu a současní majitelé taky moc nepějou chválu. To je pech, vzhledem k tomu že je to krome Stroma jediné cestovní enduro na trhu. Krome BMW teda, ale ty jdou mimo mě.



Transalp je v pohodě, ale musíš vědět co od něj chceš, nikdy to nebude motorka s off ambicema a není to trhač asfaltu, ale s DL 650 udrží krok, jen na maximálku mu strom ujede. Spotřeba taky slušná, je pohodlnej, jednoduchej a je to spolehlivý a je zde předpoklad dlouhý výdrže motoru. Na cestování v jednom určitě vyhovuje. Já třeba můžu ujet kolem 600 km za den a necitím se unavenej. Možná pořešit ty pružiny a podvozek by se zlepšil. Dá se koupit i jinej zadní tlumič, ten to změní zásadně, jednou jsem to googloval a našel nějaký zahraniční odkazy. Je to prostě jednoduchá nízkonákladová motorka. A Šíma na tom byl i jednou v Dakaru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

24.8.2016 v 09:24 | Nahoru | #25

Vlnič píše: ............. A Šíma na tom byl i jednou v Dakaru


No to je tedy argument. Zvlášť, když tam později jel i s opicí

1 reakcí na tento příspěvek Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

24.8.2016 v 09:50 | Nahoru | #26
To je věčná debata a dilema - pokud se ti TA líbí, tak si ho kup, pojezdi s ním rok/dva a pak uvidíš, co dál.

Nicméně co jsem se díval, tak TA 700 je, co se vybavení do terénu na tom skoro stejně Strom, ten fórový plast s dírou na koleno výfuku (nemluvě o té radlici na bahno uprostřed "krytu" motoru) to je celkem solidní fór, blatník je stejně nízko jako u všech těhle motorek-vjedeš do bahna a máš přední kolo zablokované...na polní cestu ok, ale polní cestu projedeš s kde čím a na střední terén to už musíš taky upravit-min. dát lepší kryt motoru, zvednout blatník.
Krom toho, pokud platí údaje o světlé výšce 17,7cm TA 700 vs 16,5cm u Stroma, tak to taky není žádný velký rozdíl...přední kolo mají obě 19", takže zase odnikud nikam.

Pokud chceš do terénu více, spíše bych uvažoval o nějaké novější TA650...

(reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

24.8.2016 v 13:01 | Nahoru | #27

vilemx píše: No to je tedy argument. Zvlášť, když tam později jel i s opicí



to byla nadsázka, možná to nebylo tak zřejmý,... právě proto že tam byl později i s opicí, si myslím, že není třeba se o tom moc bavit, jezdit se dá na všem a všude ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

24.8.2016 v 19:10 | Nahoru | #28
fockewulf> chtěl bych jen říct, že ten "fórový" plast s dírou na koleno výfuku, zase až tak fórový není, to je moje osobní zkušenost, praštil jsem s ním o asfalt a motorka se nějaký ten metr klouzala, a nic se tomu nestalo, krom toho, že je odřenej. A navíc to celkem dobře odvádí vodu od nohou za deště a byl v základu, Strom má v základu kulový ... jen vystrčenej olejovej filtr.

1 reakcí na tento příspěvek Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

24.8.2016 v 21:22 | Nahoru | #29
TA650 je dilema, je to cestovní motorka, není v s ní na silnici zrovna moc velká zábava, nemá moc živý motor a dost si drží cenu. A bere si za to jako Hornet.

A souhlasím s tím, že TA700 tam má pod motorem od výroby aspoň něco. Už jste viděli motorku která má v tovární verzi nějaký pořádný šusplech?

Naposledy editováno 24.08.2016 21:55:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp 700 - podvozek, hmotnost, kvality, konkurence

24.8.2016 v 22:39 | Nahoru | #30

Mufiozo píše: ... Už jste viděli motorku která má v tovární verzi nějaký pořádný šusplech?


No přece XRV 750, néé?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poradíte cestovní enduro [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom Marge01 58 Včera v 08:14 T.E.CH
Výběr cestovního endura - začátečník Suzuki DL 650 V-Strom, Kawasaki Versys 650, BMW F 700 GS Marlin_3 10 10.7.2018 v 22:27 Ordox
chcipne, po polozeni zas funguje Suzuki DL 650 V-Strom ottoman 28 10.7.2018 v 22:20 ottoman
Tankvak na DL-650 (2010) Suzuki DL 650 V-Strom konykonecny 6 10.7.2018 v 15:51 steiza
Honda MCH Praha Honda XL 700V Transalp jsman 4 10.7.2018 v 10:34 PumaBiker

TOPlist