globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: S11
4.2.2007 v 11:47
Pokud jsem se nepřehlédl, tak o tomhle stroji tu ještě nepadlo ani slovo, no a podle mě si to zaslouží. Sem se zkušenostma, fotkama a všim možnym.

:thmubup:

S11

21.8.2008 v 08:59 | Nahoru | #91
alesmoto> To jo, ale propagace nikdy neí dost ne?

S11

21.8.2008 v 17:13 | Nahoru | #92
Propagovat závody je nejlépe mezi mopedistama + mopeďačkama, event. mezi znalejma bajkerama.

S11

22.8.2008 v 07:27 | Nahoru | #93
alesmoto> No chtěl bych dostat stadiony na naše závody ve sprintech

S11

22.8.2008 v 08:35 | Nahoru | #94
KTMatěj> Sprinty?? Docela by mě to zajímalo. I když moped se svojí převodovkou se na sprint vůbec nehodí.

S11

22.8.2008 v 18:58 | Nahoru | #95
Chvilku jem pryč a už to tu žije
alesmoto> s bídou 90 lol ,tak to budu asi zase bojovat o poslední místo. Snad aspoň nezadřu. Čau zítra na závodech.

S11

24.8.2008 v 14:53 | Nahoru | #96
Zdar mopedisti, shánim motor na mopeda. Spojkovej koš na mým motoru je od včerejšího závodu KO , takže jestli někdo máte tak se snad domluvíme. Díky

S11

25.8.2008 v 07:56 | Nahoru | #97
alesmoto> Jede se to jenom na 200m, máme zoufale málo strojů kategorie 125ccm speciál, takež skoro jistá bedna. Mrkni se na www.socialistik-dragster.cz nebo v sekci motorsport je pár článků. Jede se 13.9.

S11

25.8.2008 v 08:31 | Nahoru | #98
KTMatěj> Jel bych, ale 15.9. se teprve vracím z dovolený..
Navíc jedu další víkend závody, tak musím dolaďovat

S11

25.8.2008 v 18:14 | Nahoru | #99
alesmoto> No kde jinde dolaďovat než na závodní dráze?

My už máme speicál téměř připravený


www.dragster.tym.cz

S11

26.8.2008 v 08:26 | Nahoru | #100
KTMatěj> Speciál???
asi pěkný závaží lol
A co motor?

S11

26.8.2008 v 08:51 | Nahoru | #101
zdenekk> Spojkovej koš bych doma tutově našel, ale všechny vyběhaný. Na sériovku použitelný.. Co se s ním stalo? Musím přes něj dávat kroužky, aby se neotevřel jako slunečnice.
Hele, pořád mě nejde do hlavy, jak jsi dostal pod rám Mikuni 20 Fakt dobrý!

S11

26.8.2008 v 09:16 | Nahoru | #102
něco málo máš tady : www.motogrupa.cz/index.php

S11

26.8.2008 v 15:10 | Nahoru | #103
alesmoto> Neboj, ještě se bude řezat

Motor? Ten tam je no 215ccm, stočená klika, sražená hlava, atd atd, na brzdu pujde během příštího týdne

S11

27.8.2008 v 08:20 | Nahoru | #104
KTMatěj> Každopádně bych tam nacpal klapky, není to až tak složitá práce a motor s nima poslouchá úplně jinak.

S11

27.8.2008 v 08:55 | Nahoru | #105
alesmoto> Nějaké fotky, výkresy. Zkoumali jsme to v neděli na jedné 350.

S11

27.8.2008 v 13:23 | Nahoru | #106

alesmoto>zdenekk> Spojkovej koš bych doma tutově našel, ale všechny vyběhaný. Na sériovku použitelný.. Co se s ním stalo? Musím přes něj dávat kroužky, aby se neotevřel jako slunečnice.
Hele, pořád mě nejde do hlavy, jak jsi dostal pod rám Mikuni 20 Fakt dobrý!


mě se na tom spojkovym koši oddělil samotnej koš od ozubenýho kolečka primáru. Po ohledání mi je jasný proč, předchozí majitel patrně ztratil jednu z těch položek co vymezujou polohu koše. Vnitřní podložka prostě chyběla a koš byl uhlodanej druhym primárnim kolem. Když jsem motor před několika lety kompletně rozebíral, tak z nezkušenosti mě ani nenapadlo v tom hledat zradu. Spíš mě udivuje jak dlouho to fungovalo i s touhle prasečinou.
Karburátor se pod rám vejde ale.... první co je třeba udělat je vytáhnout nalisovanou trubičku od přepadu a pak už to jde.
Nejětší sranda ale je, že jezdim s originál zapalovánim tj. cívka pod magnetem a při klesání do Bavoryně se motor roztočil přes 9500 ot/min ....a pak že je stadionovský zapalko nanic. lol

Naposledy editováno 27.08.2008 14:12:00

S11

28.8.2008 v 09:01 | Nahoru | #107
zdenekk> To jsem se dostal ještě dál. Bylo to před lety, když se ještě jezdili Ejpovice tak ze Šťáhlavskýho kopce jsem to přetočil na 10500 ot. Ale to jsem používal vnější cívku. Když jsem v cíli zmíňil, jak jsem dal kladívkům zabrat, ani nevěřili, že pod víkem je pořád sériový zapalko.
Občas se na něm prošoupal drátek, nebo odešel kondík, tak jsem pak dal zapalko z křoviňáku z Mounfielda. A od tý doby funguje bez problémů

S11

28.8.2008 v 09:04 | Nahoru | #108
KTMatěj> Nacpal bych je přímo do válce. změř, jak valký by se tam vešli a něco v tom správným rozměru se tutově sežene. Jenom je třeba pak na ně vyfrézovat přesně domeček a ten pak k válci přidělat, nejlépe přivařit..

S11

28.8.2008 v 11:41 | Nahoru | #109
živě se zúčastnit bylo lepší
http://www.stream.cz...du-na-ploche-draze/0

S11

29.8.2008 v 07:32 | Nahoru | #110
alesmoto> No stačí to našroubovat a oplácat dost silikonem, nemáš nějaký fotky, nebo výkresy?

S11

29.8.2008 v 08:33 | Nahoru | #111
KTMatěj> To je z kámošových stránek, má to tam pěkně nainstalovaný na Simsonu. Technicky je to s ČZ stejný.
http://www.sweb.cz/firesnek/simson.htm

S11

31.8.2008 v 09:08 | Nahoru | #112
alesmoto> Super, nastuduju, v zimě postavím, ted už na to neníčas, za 14 dní se jede

S11

4.9.2008 v 11:24 | Nahoru | #113
alesmoto> Čau, našel by se u tebe teda nějakej ten spojkovej koš?? měl jsem slíbenej od kámoše celej motor ale asi z toho nic nebude.

S11

4.9.2008 v 12:13 | Nahoru | #114
zdenekk> Našel, určitě. Jedu ale na 12 dní pryč, tak až se vrátím. Snad to nebude pozdě. Mohl bych ho vzít 20.9. do Starýho Plzence.

S11

4.9.2008 v 17:22 | Nahoru | #115
alesmoto> Mám v plánu start v Plzenci, takže je to poněkud dlouho. Pořád nemam naladěnej karburátor a bez spojky ani nenastartuju. Zkusim něco sehnat dřív, když se nezadaří tak bych se ještě ozval.

S11

21.9.2008 v 21:52 | Nahoru | #116
jaká je délka ojnice na staďáku? Myslim vzdálenost mezi středy ojničních ok.

S11

22.9.2008 v 17:30 | Nahoru | #117
zdenekk> Jastli se nepletu, tak 87mm

S11

2.10.2008 v 21:17 | Nahoru | #118
Tak jsem se v tom zase začal šťourat a motor je rozebranej Odlehčuju píst (už jsem udloubal 2g ) a připravuju se na další sezónu. A co vy ostatní, jezdíte nebo ladíte?

Aleši zaslechnul jsem, že se chystají změny technických pravidel, nevíš o tom něco?

1 reakcí na tento příspěvek S11

3.10.2008 v 10:37 | Nahoru | #119
zdenekk> Já čekám na potažený sedlo, zítra budu startovat veterána

S11

7.10.2008 v 11:46 | Nahoru | #120
zdenekk> No s těma pravidlama ještě fakt nevím. Podle názoru několika jezdců se novejma pravidlama mopedi uškrtili prej až moc. Hlavně nechtěj jezdit určitý lidi na benzín, dalším vadí, že jim doma zahálí motor s klapkou...
Tak se snažím vymyslet nejakej použitelnej kompromis.
Jinak mám motor taky na ponku. Příští sobotu se jedou závody do vrchu u Loun, tak se chci zůčastnit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda Vallaro - legislativa Babetta 210, Jawa Stadion S11 kokoška. 10 8.10.2023 v 08:43 kokoška.
barva na s11 Jawa Stadion S11 tadeo96 12 27.1.2023 v 00:06 Břichoun
Ráfky Stadion S11 Jawa Stadion S11 Břichoun 6 25.11.2022 v 07:06 FJRPEPA
Nestartuje, slabá jiskra Jawa Stadion S11 Filip116 5 6.8.2022 v 13:41 Filip116
Renovace JAWA,ČZ ČZ 175/501, Jawa Stadion S11 kalousek 10 27.7.2022 v 09:57 Dolin


TOPlist