globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
Zdravím všechny příznivce moto. Před půl rokem jsem pořídil 1000 V-Stroma z důvodu pohodlného cestování ve dvou a nebo sám, s dostatečným výkonem i si trošku zařádit a vše splňuje na výbornou.
Chtěl bych se zeptat zkušenějších, láká mě dost enduro (ne nějaký velký off-road) prostě, když omrzí jízda po silnici, jet do pryč a užívat si trochu menšího terénu. Párkrát jsem zavítal na polňačku nebo menší cestu k lesu a bavilo mě to a dost.
Moje otázky jsou:
1) Zda se se Stromem (1000) dá jezdit enduro a na co si dávat bacha?
2) Moto je obuta pneu Michelin Anakee 3 a já jsem s nimi spokojen, ale budou na výměnu a koukám, co volit dalšího nebo zůstat u Anakee. Terén budu jezdit 6 až 10%, ostatní silnice 92%, prostě aby to něco vydrželo i v terénu.
3) Jsou v ČR nějaká místa, kde se dá jezdit enduro, páč lítat v lese asi nebude to nejlepší
4) Našel by se tu někdo, kdo by mě do toho trošku zasvětil. Jsem v tomhle naprostej panic
Díky za odpovědi

Naposledy editováno 09.08.2016 20:20:39
Anketa: Je vhodná Suzuki DL 1000 V-Strom na enduro?
Ano
16%
8
Ne
73%
37
Volit jiný stroj
12%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

12.8.2016 v 08:26 | Nahoru | #1

fockewulf píše: Tech> bavíme se tady o litru a 650ce, kdy 650 je stejná jako litr včetně rámu, takže těch 16kg připadá na co, na motor, který je, co se těžiště týče dost nízko.


Litr má proti 650ce (když nebudeme brát kosmetické rozdíly v kapotáži a rozdíl v palubce a plexi u staršího litru) jiný motor + příslušné držáky, má jinak vedený svod pod motorem (650ka ho má fakt blbě pod, kdežto litr trochu mimo), litr má jinou kyvku - odlitek a má jiné tužší pérování + ten druhý výfuk. Litr má o 10mm větší rozvor a o 30mm větší výšku sedla...a podle katalogu tady je 2006ka 650ka o 23kg lehčí než stejně starý litr.

Srovnávat tady Litr nebo 650ku se stařičkým transalpem, 660 tenerkou nebo jinýma pro terén vhodnějšíma motorkama je dost mimo. V-strom je stavěný na to, abyste na něm projeli pohodlně po dálnicích, silnicích, okreskách a nebo i sušších polňačkách a šotolinách s orientací spíš na ty zpevněné povrchy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

12.8.2016 v 10:24 | Nahoru | #2

karf píše: Litr má proti 650ce (když nebudeme brát kosmetické rozdíly v kapotáži a rozdíl v palubce a plexi u staršího litru) jiný motor + příslušné držáky, má jinak vedený svod pod motorem (650ka ho má fakt blbě pod, kdežto litr trochu mimo), litr má jinou kyvku - odlitek a má jiné tužší pérování + ten druhý výfuk. Litr má o 10mm větší rozvor a o 30mm větší výšku sedla...a podle katalogu tady je 2006ka 650ka o 23kg lehčí než stejně starý litr.

Srovnávat tady Litr nebo 650ku se stařičkým transalpem, 660 tenerkou nebo jinýma pro terén vhodnějšíma motorkama je dost mimo. V-strom je stavěný na to, abyste na něm projeli pohodlně po dálnicích, silnicích, okreskách a nebo i sušších polňačkách a šotolinách s orientací spíš na ty zpevněné povrchy.



tak jsem ještě prohlídl net, než tady na katalog na m.cz a hmotnost je udávaná 236 pro litr a 220 pro 6pade, výška sedla rozdíl jen 2cm, rozvor 1535 pro litr a 1539 pro Strom bez ABS, 1555 pro ABS ale to jsou podle mě už jen detaily, faktem je, že snad žádné dvě motorky si nejsou tak moc blízko jako právě obě "objemové" varianty Stroma (alespoň do K11), takže byť tam nějaké minoritní rozdíly jsou, určitě je to srovnání snazší než třeba u Stromů od K12

K druhému odstavci-předpokládám, že to není na mě, já to nikdy nesrovnával ani netvrdil, navíc je podle mě jednoduše pravda co píšeš-vzhledem k tomu, co vidím po netu, tak Strom zvládne to samé, jen s menším komfortem a nezbytnými úpravami(zvýšit), přidat padáky(ale to snad pro všechny moto, co jezdí i mimo silnici), hlavně ten kryt na bradavici(olejový filtr) a svod.

Pořád to na nějaké velké ježdění mimo silnice, v základu ani omylem, nebude a i po tom spíše na takové cenduro cestování, jak tu už byly nahozeny fotky, a to je tak pointa těch úprav.
Ne trial, ne enduro, ne ježdění po trati, prostě levnější varianta cestování pro ty, co nechtějí jednoválec/staré cenduro typu TA, Domino, Frewind atd. a zároveň nemají na BMW nebo nechtějí pořád opravovat KTM

Každopádně po prostudování tyfozova blogu do detailu bych se ale nebál označit Strom za hodně odolnou motorku, protože to, co s ním vyvádí je vzhledem k počtu závad velice dobré skóre, spíše se divím, že mu to pořád jezdí Ten prasklý rám je asi největší masakr, ale zase-je to "jenom hliník" a stát na tom ve stupačkách při takové váze a takové zátěži, to 50ti kg japonské inženýry nenapadlo asi ani v těch nejděsivějších snech

Naposledy editováno 12.08.2016 10:26:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist