globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GS500 problém se startováním
9.8.2016 v 14:02
Zdravím, jsem čerstvě majitelem gs500 a mám takový problém - mám problémy s nastartováním motorky.

Neutrál. BEZ SVĚTEL a se spojkou a buď to udělá jenom půl otáčky a potom nic nebo vůbec nic a cca po půl minutě normálně natočí. Když lehce přidám plyn tak starter udělá otáčku a začne něco lupkat na cca na vteřinu a nic.
Dnes to došlo že jsem musel 2x roztáčet z kopce ( cca hodině a půl jízda jenom světla a na další zastávce ani otáčka ) ale jakmile jsem jel od posledního roztažení z kopce cca20 minut bez světel tak jsem zkoušel a 2x za sebou bezproblému natočí ( baterka má cca 12,3V)

Dobíjím baterii do plna ale v čem by mohl být problém ( že to za tu hodinu a půl nedobije )

A jako naprostý antitalent mám ještě jeden dotaz - na nastartované můžu řadit jaký chci kvalt, ale jakmile ji zdechnu tak můžu jenom ten co jsem tan nechal + 1 nahoru. Abych mohl zařadit který chci tak musím s rychlostí lehce drcnout do motorky a potom už to jde samo - je to nějaký zádrhel nebo to je tak u každé ?

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 14:06 | Nahoru | #1
Máš tam baterku ve stavu Schrödingerovy kočky hodinu po začátku experimentu Musíš koupit novou. Tato už nemá kapacitu.

A řazení máš zuby proti sobě, zkus to trošku potlačit a skočí ti tam i ten další.

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 14:12 | Nahoru | #2
Zkus nejdriv nastartovat pres kabely a pak kup baterku, tim vyloucis problem v elektroinstalaci nebo starteru

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 14:13 | Nahoru | #3
No než tu baterku vyhodíš, podívej se ještě na kontakty od baterky a druhá věc. Pokud jezdíš na jedno nastartování cca 20km tak se ti baterka nemusí nabít na původní kapacitu. Chce to delší jízdu, nebo občas použít, nabíječku.

1 reakcí na tento příspěvek GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 14:26 | Nahoru | #4
kdyby ta baterka byla ve stavu Schrödingerovy kočky tak jaktože po těch 20 minutách ji od stavu kdy startér netočil ani mm 2x za sebou natočím ? Ale po hodině a půl do Znojma po tankování ani otáčka ? :D
Přitom má správnou hladinu a má teprve za sebou 3/4 roka.

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 14:31 | Nahoru | #5
I mezi skoro novejma baterkama muzou bejt zmetci, nadlabni to pres kabely treba z auta at vis kde je problem a pak zkus novou baterku, tu starou vyreklamuj

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 14:46 | Nahoru | #6
startovat to přes kabely je zbytečnost když jsem ji 2x teď natočil a to měla pouze 12,3V
uvidím co bude vyvádět až ji tam dám plně nabitou abych nekoupil baterku a byl někde špatný kontakt na startéru nebo tak. Ale na druhou stranu s moto teprve začínám takže pouštění se do větších věcí si plánuju na zimu ať je čas to kdyžtak někam zavést ať to složí dohromady

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 14:46 | Nahoru | #7
I novou baterku staci nechat skoro prazdnou nekde mesic stat, idealne v horku, a je po ni.
Podle hladiny a napeti naprazdno poznas kulovy. Zkus tocit z jiny a uvidis.

(reakce na) GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 15:34 | Nahoru | #8
zakk1n> tak to napoj přes kvalitní kabely na baterku z auta a uvidíš

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 17:05 | Nahoru | #9
Ten trapný pocit když píšete z 2 účtů :D
baterku jsem vzal nabitou ( ta baterka musela být naprosto vyšťavěná nebo první dvě hodiny dávala nabíječka plných 4A )
měla 12,6X voltu a prvně jsem zkoušel čiště zátěž a to světla kde napětí spadlo na 11,7 V a sopolečně s blinkrem nebo brzdou šla na 11,4V.
bez světel motorku natočila cca 5x za sebou a napětí po nastartování rovných 12 a s plynem šlo nahoru. po zase zaparkování a vytažení má 12,2 a "regeneruje" a po 5 minutých 12,3V.
Čily podle těch 11,8V při svícení ( max. 50W čily 4A )se dá počítat že je baterka KO ? nebo čistě při startování bez světel to spadlo na nějakých 12,1V
teď tam mám od yuasa a do jaké značky jít ? Do aut kupuju klasiku vartu tak jestli postačí něco jako :
http://baterie-motoc...rta-ytx14-bs-512014/

Naposledy editováno 09.08.2016 17:09:30

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 17:29 | Nahoru | #10
No a kolik ti dobiji motorka kdyz bezi motor? Bez svetel by to melo byt kolem 14ti voltu, se svetlama furt pres 13,5V. Jeden z mnoha navodu je treba tady:
http://www.hondavfr....diagnostika-dobijeni

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 17:38 | Nahoru | #11
to bych tam ještě musel stát a točit motorku - z těch 12 co si držela po nastartování to lezlo pořád nahoru ale drželo se to kolem těch 12,3-12,5V ale to bez světel a cca 3000 otáček. Se světlama to šlo k těm 11,9-12

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 17:45 | Nahoru | #12
zakk1n> 12,5V je za behu motoru malo. Mas v haji v lepsim pripade regulator (muj pripad) nebo v horsim alternator...

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 18:29 | Nahoru | #13
co jsem vypozoroval tak já nezměřím napětí které mi dává altík do baterky ale baterku - teda dle mého :D To samé na nabíječce. bez baterky mi tam dává nějakých 14,5 ale jakmile to dám na baterku tak tam je zpátky těch 12V.
Nějak se v tom nevyznám ale to budu muset odpojit dobíjení od baterky a změřit naprázdno to dobíjení.

http://gstwins.com/g...ex.php?topic=38480.0 tady jsem našel super návod ale teď zapeklitá situace - koupím baterku a bude to regulátor ale co když zase budu počítat že baterka je Ok a regulátor je špatný :D

Naposledy editováno 09.08.2016 18:34:39

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 18:40 | Nahoru | #14
Jestli měříš dobíjení s odpojenou baterkou,tak jsi dobrodruh,který přijde v brzké době o altík.Napiš JMK a on ti to vysvětlí.Podle mne to co změříš s připojenou baterkou,znamená baterii po smrti.

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 18:51 | Nahoru | #15
Recicky o tom, kolik mas napeti - jen ca 12V - pri nabijeni z nejaky [?] nabijecky jsou o nicm! Pokad je dobra nabijecka a baterka nema vyzkratovanej clanek, tak se MUSIS dostat pri plnem nabiti na ca 14,4V. Porom takhle doopravdy nabitou baterku vem, pripoj k ni H4 55W a mer cas jak dlouho bude svitit. Proud je ca 5A, kapacitu baterky znas a nasobilku delenim snad umis. Kdyz bude tohle O.K., znavu nabij do tech 14,4V a zkus natocit.

Jestli to nepujde, potom nejdriv zkus startovaci kabely a pak udelej ten test co odkazuje Slavek TDM. Je jednoduchej a popis pro uplny amatery!

edit

.pismenka

Naposledy editováno 09.08.2016 18:56:31

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 20:24 | Nahoru | #16
Ono plně nabitá po odpojení nabíječky má 14,2V ale jak jsem ji nechal hodinku "oddechnout" tak spadla k těm 12,6V. Jakože natočit natočit to zvládne ale nerad bych zase vyjel a musel to 2x roztáčet z kopce.
Ono nevím jestli jsem to nepsal nebo to jde lehce přehlédnout ale po nabití ( i když napětí létalo od 11,3-12,X) jsem ji 5x s půlminutovou přestávkou natočil po zahřátí a ještě co jsem zkoušel tak mi svítí i budíky viditelně na slunci čehož jsem si ani nevšiml že svítily :D ale je tam to napětí 11,3V ( nenastartované ) takže kabely mě jsou k ničemu :D teď teda zjistit jestli baterka nebo dobíjecí soustava - ještě že je tak hnusné počasí nebo bych to vyřešil baterkou z auta přidělané kurtnou na místo spolujezdce :D

1 reakcí na tento příspěvek GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 21:07 | Nahoru | #17
komu neni rady.... nekolik lidi ti vysvetlilo co delat! Zacek 6.tridy ZS by pochopil. ty ale NE!

1 reakcí na tento příspěvek GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 22:39 | Nahoru | #18
Máš to tu:
http://motoride.sk/c...klovych-baterii.html
Pomohlo mi to pri Hornete, pri GS500, pri Shadowe.... Polopatistické.

(reakce na) GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 06:19 | Nahoru | #19
hycomat> je to marny, je to marny......

GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 09:45 | Nahoru | #20
Já umím číst ale když máte moto 2km daleko v labině kde ji ani nastartovat nemožete ( venku leje jako z konve ) tak se dá jenom spekulovat.
Co jsem zatím zkoušel tak regulátor je OK ale zbytek až to budu moct vyvézt před barák. Ale mám problém s měřením odporu statoru - měřím na něm 12ohm a při dalším pokusu zase třeba 6 ALE když zkouším měřit zápornou větev od baterky po první konektor ( cca 4cm) tak tam měřím 6ohm takže problém bych viděl spíše v multimetru - pokud to bude dávat stejné napětí okolo 75V tak bych to ani neřešil

(reakce na) GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 11:33 | Nahoru | #21
sered> Asi tak, příznaky že je baterka K.O. Několik lidí mu to napíše a stejnak bude tvrdit že to baterkou nemuže bejt

GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 11:55 | Nahoru | #22
hele asi jsem lempl když se to tak řeší ale k čemu mě jsou kabely ? S baterkou počítám od začátku ale 2x jsem tady četl ať použiju kabely na nahození a už to tady nevidím tak jsem asi slepý no - to byla ta moje reakce na kabely.
No nemohl jsem to vydržet a vzal jsem ji do toho lijáku - baterka a nastartované moto se světlama se drží na 12,3V, bez světel vyskočí na 14,4V což je super ALE měřil jsem napětí z altíku a to jsem chtěl brečet - 3-14-14V na volnobeh a při 5k rpm to šlo na 6-12-18V takže budu posílat na převinutí kde mě to výjde na 2500 - počítám jenom že bude stačit poslat borcovi z Dolní Čermné jenom tohle : http://i.ebayimg.co...yHntSZyCM/s-l300.jpg ale borec má do 14.8 dovolenou a za tu dobu se mu tam určitě nahromadí opravy takže bych tenhle měsíc to už nebude což bude pro mě konec sezony.

GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 12:09 | Nahoru | #24
kubacech> No pokusím se ten repas stáhnout třeba na 3 dny a než dojde na mě řada tak budu jezdit jak říkáš - aspoň k něčemu se mě ten tankbag hodí :D

GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 12:16 | Nahoru | #25
Do manzelciny GS500 jsem nedavno kupoval uz treti baterku za cca 6 let. Vsechno Yuasa, ono je to asi nejlepsi v pomeru cena/vykon a padne tam rozmerove. Ta motorka temer nejezdi, takze jsem zkusenostma zjistil, ze tahle baterka je extremne nachylna na skladovani v jinem, nez plne nabitem stavu. Ty prvni dve mi odesly obe po dvou letech, nejspis tedy sulfatace. Tu posledni hodim minimalne jedou za mesic na nabijecku a po dvou letech stale v top kondici.
Ve veteranech mam baterky, ktere taky mnohem vic stoji nez pracujou, ale takhle nachylna neni ani jedna, holt je potreba s tim furt jezdit nebo nabijet.

(reakce na) GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 16:57 | Nahoru | #26

kubacech píše: Tak ještě můžeš koupit tankbag a řešit to jak tito borci


Cesta hodna Hipika!
Me potkalo neco podobnyho pred ca 7 lety s firemni Feldou v Bratislave: altik totalne kaput a nechat na SK opravit za sve, coz se mi moc nechtelo ->> cestu po Prahy jsem absolvoval s otevrenejma patejma dverma, v kufru bezici Asist 2T generator 230V, 10A nabijecka a frcelo to.... Ten nesmirnej udiv pomahacu a chranicu na SK/CZ hranicich stal za to!

Naposledy editováno 10.08.2016 17:00:06

1 reakcí na tento příspěvek GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 17:14 | Nahoru | #27
sered> tak to bych chtěl jet v tu dobu za tebou a věřím že bych se smál ještě týden :D :D

(reakce na) GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 17:47 | Nahoru | #28
zak1n> Nasadu od smelaku [diky Hipiku!] jsem pouzil na vysprajcovani patejch dveri , ani plechovku od Coly jsem nemel, tak co zbyvalo!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 Včera v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist