Téma: Jak skloubit motodovču s rodinnou dovolenou

9.8.2016 v 09:32
Ahoj přátelé jedné stopy, každoročně řeším stejný problém, jak skloubit motodovolenou s rodinnou dovolenou.
Když si pročítám některé cestopisy, tiše závidím všem, kteří najdou 2 týdny na dovolenou, 3 týdny už jen nechápu a říkám si pokud je člověk sám, tak to je ok, ještě nějaký ten adventure trip, kdy si člověk chce splnit nějaký ten sen, případně překonat nějakou tu krizi -středního věku, případně doplňte dle libosti 
Když začnu popořadě, ročně mám 4 týdny dovolené, z toho týden vyberu na vánoce.
Zhruba týden vyberu v průběhu roku na různý prodloužený víkendy a podobně.
Když jedeme s rodinou na 14 dní. Na motorku nezbyde čas. I když to zkrátím na týden, mám týden na motorce.
Samozřejmě jsem vděčný i za ten týden, ale na nějaký velký expedice to není. Chtěl bych přesedlat na cestovní enduro a objevovat vzdálené končiny, ale přemýšlím, jak to skloubit s rodinným životem.
Pro doplnění, žena na motorce nejezdí.
Zajímalo by mě, jak to děláte vy?
Díky za názory.

3 reakcí na tento příspěvek Jak skloubit motodovču s rodinnou dovolenou

9.8.2016 v 13:36 | Nahoru | #1

(reakce na) Jak skloubit motodovču s rodinnou dovolenou

9.8.2016 v 13:47 | Nahoru | #2

Kulich píše: S motodovčou na prodloužený víkend nebo na týden problém není. Ale posledních pár let v novým vztahu trávím většinu volna stavbou baráku, teď když je hotovo, tak samozřejmě chcem jezdit na dovču, jen máme každý jinou představu . Ve věku 37 let se mě doufám ještě krize středního věku ještě pár let týkat nebude, až přijde, koupím si Harleye. Šlo mi spíš o morální dilema, jestli si splnit svoje sny nebo trávit čas s rodinou a čekat, až děti odrostou, dům bude hotovej, jenže čas uteče jak voda a pak budu schopnej zajet nejdál tak do Pelhřimova. Tolerance je klíčem úspěchu, ale my motorkáři, pokud rodina nejezdí taky, jsme tak trochu sobci.

...s tím ti nikdo nepomůže, to si musíš v makovici srovnat sám...

(reakce na) Jak skloubit motodovču s rodinnou dovolenou

9.8.2016 v 14:04 | Nahoru | #3
Kulich> zkus 1 rok expedice, 2 roky s rodinou

9.8.2016 v 17:38 | Nahoru | #4

teď jsi to uvedl na pravou míru

já - po roce a půl mimo - zase začínám s holkou, která má jiné představy nejen o dovolené, ale i o trávení volného času. pro ni je víkend časem práce (zahrádka, střecha, úklid, vaření), pro mě "jeden víkend budu dřít a zbytek měsíce relax".
na dovolenou potřebuje teplé moře, přes 30°. a když je tam saunový svět, ideál. já do moře vlezu ráno a večer a mezitím chcípám vedrem v klimatizovaných místnostech...a to nepíšu, že po třech dnech už mám přečtené 2 knížky a všechny nabídky "výletů a animací pro děti a dospělé".
já chci na dovolenou s kamarády, ideálně na týden, někam do hor. ideálně na moto, nebo si udělat výšlap po kopcích, sjet vodu, atp. a kdyby byla jen na hotelu/pensionu, kam bych se večer vracel, vůbec by mi to nevadilo. ještě víc by mi nevadilo, kdyby tam nebyla (zkrátka si odpočinout i od ní).

jenže má, opět, drahá není schopna, se synem nebo bez něj (je jen její, ale jako kdyby byl společný), zmizet někam na týden sama a občas ji napadne mi předhazovat, ža já ano.

takže si občas dopřej relax, obvolej její kámošky, naočkuj je, ať si udělají babskou akci a udělej si svou vlastní