Já brzdím brzdou až do rychlosti např. 10 km/h a pak to najednou přehrkám z pětky na jedničku. Příjde mi to tak pohodlnější. Motorka neprotestuje, žádné ošklivé zvuky se z ní nelinou. Mluvím o brždění před křižovatkou. Před zatáčkou to dělám stejně, ale nejdu na jedničku přirozeně.
Jak brzdíte vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
První a ZÁKLADNÍ věc, je se zbavit ÚLEKOVÝCH REAKCÍ ...kdy nekontrolovaně, neřízeně, reflexivně děláš něco nerozumnýho.
- zjištění krizovky a bezrosmyslové chňapnutí po brzdách
- zaspání na brzdách ve chvíli, kdy není šance dobrzdit a jedinou variantou je pustit a řešit vyhnutí
- zaspaní na brzdách v úleku, že jsem rychej místo složení do zatáčky
- brždění ve chvíli kdy mám v zatáčce pocit, že jsem rychlejší než bych si přál.
Potom už jen musíš cvičit brždění a zjistit si, co ten bajku dokáže a co mu vyhovuje. Já osobně na okruhu brzdím oběma brzdama, ale jsou lidi co o zadní ani nezavaděj.... a dokážou lítat neskutečnou palici. Argumentem je, že když brzdíš fakt "efektivně" na předek, zadek je vlastně bez adheze a nemá to smysl. Někdo zase tvrdí, že tě zadek drží líp ve směru.... každopádně je rozumný používat oboje brzdy, obecně ... kdy motor něco vezme, zadní něco(málo) vezme a předek bere většinu ... a když to člověk trochu umí nemusí dostat na hranu ani jednu z nich..
Naposledy editováno 10.08.2016 13:17:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
t_freedom píše: zezelvik>
První a ZÁKLADNÍ věc, je se zbavit ÚLEKOVÝVH REAKCÍ ....
tesat do kamene ...