Já brzdím brzdou až do rychlosti např. 10 km/h a pak to najednou přehrkám z pětky na jedničku. Příjde mi to tak pohodlnější. Motorka neprotestuje, žádné ošklivé zvuky se z ní nelinou. Mluvím o brždění před křižovatkou. Před zatáčkou to dělám stejně, ale nejdu na jedničku přirozeně.
Jak brzdíte vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
selkie píše: Nechápu, co se na motoru ničí víc, když zpomaluje? Uvnitř se to pořád hejbe stejně, jako u konstantního plynu nebo při zrychlování. Čerpadlo běží, takže se i dál maže....nechápu to, můžeš mi to, jakožto technickej typ, vysvětlit?
Technicky vzato - motor má při brždění a odřazování vyšší otáčky než když vymáčkneš spojku, necháš ho převalovat na volnoběh a místo toho brousíš kotouče, desky a spojkové lamely A vyšší otáčky znamenají vyšší opotřebení, protože počet šoupnutí pístem ve válci není nekonečný
1100Virago píše: Technicky vzato - motor má při brždění a odřazování vyšší otáčky než když vymáčkneš spojku, necháš ho převalovat na volnoběh a místo toho brousíš kotouče, desky a spojkové lamely A vyšší otáčky znamenají vyšší opotřebení, protože počet šoupnutí pístem ve válci není nekonečný
technicky vzato - testy prokázaly, že motor, který nikdy neběžel, vydržel nejdéle