globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak brzdit
 
8.8.2016 v 22:14
Podle autoškoly i motoškoly se má brzdit postupným odřazováním, na každém stupni pustit spojku. Má to nějaký dobrý důvod?
Já brzdím brzdou až do rychlosti např. 10 km/h a pak to najednou přehrkám z pětky na jedničku. Příjde mi to tak pohodlnější. Motorka neprotestuje, žádné ošklivé zvuky se z ní nelinou. Mluvím o brždění před křižovatkou. Před zatáčkou to dělám stejně, ale nejdu na jedničku přirozeně.

Jak brzdíte vy?
Anketa: Jak brzdím
Převážně motorem, stupeň po stupni
98%
152
Převážně brzdou, řazení přehrkám najednou
2%
3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit

9.8.2016 v 10:12 | Nahoru | #1

selkie píše: Nechápu, co se na motoru ničí víc, když zpomaluje? Uvnitř se to pořád hejbe stejně, jako u konstantního plynu nebo při zrychlování. Čerpadlo běží, takže se i dál maže....nechápu to, můžeš mi to, jakožto technickej typ, vysvětlit?


Technicky vzato - motor má při brždění a odřazování vyšší otáčky než když vymáčkneš spojku, necháš ho převalovat na volnoběh a místo toho brousíš kotouče, desky a spojkové lamely A vyšší otáčky znamenají vyšší opotřebení, protože počet šoupnutí pístem ve válci není nekonečný

(reakce na) Jak brzdit

9.8.2016 v 10:16 | Nahoru | #2

1100Virago píše: Technicky vzato - motor má při brždění a odřazování vyšší otáčky než když vymáčkneš spojku, necháš ho převalovat na volnoběh a místo toho brousíš kotouče, desky a spojkové lamely A vyšší otáčky znamenají vyšší opotřebení, protože počet šoupnutí pístem ve válci není nekonečný

technicky vzato - testy prokázaly, že motor, který nikdy neběžel, vydržel nejdéle
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist