bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kluzáky předních vidlí
Prosím o radu. Dávám svojí konopnici r.v.83 do původního stavu a po výměně vidlí 638 za jeté origo 634 mají vidle slušnou vůli v kluzácích (dal jsem nová futra a těsnící matky, výměna proběhla komplet i s brýlemi). Zkoušeno rukama tahem za spodní část kluzáků. Při nájezdu na větší nerovnost dochází i k rázu do řidítek. Má někdo zkušenost s novými tureckými kluzáky za cca 1600Kč pár, nebo lze někde udělat repas starých kluzáků? Musel bych to vzít i s vnějším chromem, který je KO.
Díky za info.

1 reakcí na tento příspěvek Kluzáky předních vidlí

3.8.2016 v 14:16 | Nahoru | #1
Rázem do řídítek myslíš co? Reálně je 634 náchylná na měkkost pružin a docela šasto jde blatník do klaxonu. Ale to se dá v pohodě korigovat a upravit.
Ohledně generálky.
Repliky turecké nebrat (ani do ruky). České zrepasovat chrom, ale jinak vnitřek Ti asi nikdo neprojede honovačkou. Nevím jestli takovou něko má. Většinou se bohužel jen mění futra. Já zkusím vždy jakou to má vůli a pak nechám soustružníka vytočit tak aby to nělo/nemělo co nejmenší nebo žádnou.

Kluzáky předních vidlí

3.8.2016 v 19:57 | Nahoru | #2
No jestli chceš originál za každů cenu, tož si musíš poradit.
Kdysi sem tů motorku měl a jakmile byla možnost kůpit jiné předky a zadky tak sem ty původní obé zahodil.
Kdyby v té době bylo eště VAPE .
Protože ty neprogresivní zadky a furttekoucí předky to teda bylo neco...takže dobová přestavba jak podle příručky .

(reakce na) Kluzáky předních vidlí

3.8.2016 v 20:55 | Nahoru | #3
Dolin> No tak ten klakson mě nenapadl....to zkusím ještě zjistit. No, každopádně díky za radu, myslel jsem si, že by ty turecký díly stály asi tak za tolik jako ti přistěhovalci tady...Dá se to řešit jinak než umístěním klaksonu, či výměnou pružin?
Zkusím to tedy řešit jak píšeš. Vnitřní průměr futer je jasný s tím vnějškem uvidíme, hlavně kde na to vzít matroš....
Tak ještě jednou díky.
hejric

Kluzáky předních vidlí

Skvělá odpověď, děkuji! 5.8.2016 v 14:03 | Nahoru | #4
Tak to je na Tvém umění, kde vzít matroš,..jinak samo jde koupit že ano :D Ale soustružník obecní by mohl mít někde za ponkem az rozumnou cenu,.....
Jinak Já to myslel tak, že mnohdy jsou rpuzžiny i nějak pozkracovanéa tuněné. Jinak není problém si nechat uděla tnové nebo oměřit a podívat se po burze. průměr drátu ti tal zu hlavy neřeknu.

Kluzáky předních vidlí

Skvělá odpověď, děkuji! 6.8.2016 v 14:17 | Nahoru | #5
repasoval jsem vidle na 471 - až na drobné odchylky jako jsou držákty tytéž:

poznatky jsem někam sem už jednou napsal, zkusím to najít.

nicméně nová nd-futra stojí za vyližprdel, jsou volná jak mrkev v kýblu, soustružil jsem si svoje podle toho co jsem naměřil šupitem ve vidli. Pružiny jsem předepjal, hooodně, opět vlastními soustruženými vložkami, pak ještě nějaké to laborování s hustotou oleje - což skončilo použitím převoďáku -a pak už se na tom dá slušně jezdit....

Pokud chceš trochu ušetřit za matroš, ty futra můžou bejt i z hliníku, fungovat to bude.

na složení vidlí s vložkama musíš taky někam na soustruh, abys to tam koněm/revolverem snáz zamáčknul a nenamlátilo ti to tlamu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 honzaza 3 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal


TOPlist