po roce ježdění (a nových gumách) na novém CBR jsem se začal soustředit na mou techniku průjezdu zatáčkami. Objevil se však problém. V náklonu už mi drhnou stupačky, ale kolenem jsem stále ještě nad silnicí. Z motorky visím celým tělem i hlavou. Na gumách mám jenom cca 0,5 cm poserpruh. Nemáte někdo nějaký nápad, co bych mohl dělat špatně?
Selkie> jestli to nebude tím, že mi táhne na 21
2 reakcí na tento příspěvek Koleno na zem?
lopatysta píše: Když už se tu sešlo tolik chytrých hlav...je "jednodušší" to koleno dát na naháču nebo na sportu? Myslím tak všeobecně. Naháč má totiž sedlo většinou níž tzn koleno je pak blíž k zemi, ale zas má níž i stupačky a sport do zatáček padá určitě líp. Na mojem hornetu mě to prostě nejde takže už na to kašlu. Už tak jsem kvůli tomu riskoval dost Jednou jsem jel za gsx-r1000 co dřel kolenem a já nic...a když už občas dřu stupačkou a ono zas nic tak nevím no. Hold sedím na tom jak zemák.
každej naháč to má jinak, na sportu jsem to dával v poho na FZ1 je to znatelně horší, celkově se hůř vysedá a stupačky mě dost limitují, protože dřou už i v dost malém náklonu. Jinak kolena dáš v podstatě s jakoukoliv motorkou, prostě musíš sedět víc jak půl prdelou bokem a tělo natáhnou k zrčátku, celkově tělo posunovat pod motorku, ne motorku lámat pod sebe.
Instruktor mě pochválil za horní polovinu těla, kterou vykláním do strany, ale kritizoval malé vysednutí prdelí. Ríkal že mě to bude rychlostě limitovat, že náklonem už jsem kousek do stupaček. Já jsem namítal, že mě to fiziologie neumožnuje, nerozevřu moc nohy od sebe, asi mám zkrácený šlachy a hlavně když vysednu víc, tak se necítím vůbec komfortně a motorku necítím tak jak jsem zvyklej (noha směřující ven ze zatáčky by v podstatě měla být na kapotáži)
..on říkal, že si to časem sedne, že na tom musím pracovat.
No tak dneska půjdu na okruh a zkusím to... Bez kolena na zemi se rozhodně asi obejdu, ale ti co chtějí vězte, že je to pravdu způsobem vysednutí. Asi fakt začit cvičit jógu
Ona ta kritika neni ani trochu na miste. Kdyz jezdec vysedava, odlehcuje podvozku, kt. pak muze v zatacce lepe pracovat. Krom toho motorka ma mensi naklon, coz jde ruku v ruce s vyssi adhezi a tim i s vyssi bezpecnosti.
Jen bacha na spravnou pozici tela a spatne navyky. Nesedet zkoucenej (telo pekne rovne do vnitrku zatacky), hlavu davat vedle kelimku a plynule pracovat s plynem a vlastne s celou motorkou...
Jinak kolena jdou i na cbr125.
1 reakcí na tento příspěvek Koleno na zem?
Tak se tu mějte, jdu do tématu "lokýtek na zem"
1 reakcí na tento příspěvek Koleno na zem?
A někdo při takovém
Ale chápu, že každej si tu míru musí vybudovat, tak jsi to určitě myslel. Je pravda, že vzhledem k tomu, že jsem se najednou letmo dotkl, soudím, že náklon se těžko v zápalu boje hlídá a snadno se to dá přepísknout.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koleno na zem?
Pro nazorny priklad spravneho posezu si dovolim pouzit fotku mistra Filly.
Pekne rovny telo, rameno, loket, hlava dolu....
Samozrejme tohle v provozu jezdit nejde, tam pro prehlednost situace drzis hlavu nahore. Je to proste takovy ten road racing style.
Sonicek píše: z toho si nic nědělej, jednou to koleno přijde Já byl na dromu v pátek a koleno prostě nepadlo, a to jsem vysedal jak to šlo. Bohužel Fz1 má stupačky tak na pikaču, že to nejde a ještě k tomu nejsem nějakej obr. (173cm), originál stupačky mám do půlky jejich delky obroušené, ale víc to prostě nejde. Jediné řešení je vyšší profil gumy nebo přepákování, jinak si asi nepomůžeš. Jinak koleno jsem na původní motorce (GSX-R) dal v pohodě jak na silnici tak na okruhu, takže to vůbec nemusí být technikou jízdy
S tím přepákováním bych byl opatrnej, měl jsem to u své FZS1000 v plánu taky, ale potom, co jsem v zatáčce orval padák a klín pod motorem (zachránil rám), jsem usoudil, že chlapci z Japonska moc dobře věděli proč je dali takhle nízko. A že to byl kurva nepříjemnej pocit, když mi ustřelila pod prdelí. Takže abys na tom nebyl podobně.
1 reakcí na tento příspěvek Koleno na zem?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R | Honda23 | 49 | 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_ |
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R | Dominik07 | 11 | 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf |
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 | Giant13 | 17 | 22.4.2024 v 20:57 MP3KV |
Blinkry Honda CBR 125R | ProFicK | 1 | 24.3.2024 v 02:08 tompok76 |