globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Skrceni, trosku jiny duvod
 
9.7.2016 v 09:07
Mam takovou jednu specialku. Vetsina lidi tady skrti jen papirove, ale ja bych chtel uskrtit moto opravdu a v papirech to vubec byt nemusi. Jde mi o to, ze delam ridicak A, vek hodne pres tricet, ale nechci hned jako prvni motorku neco se 70-80kw. Takze mam dve moznosti:
1. moto s mensim vykonem a pak to prodat a koupit vetsi, coz mi prijde slozite a neche se mi s tim jebat.
2. Koupit neco silnejsiho (street triple se mi libi) a uskrtit. Rok pojezdit a pak otevrit na plny vykon.

Je tedy nejaky spusob jak uskrtit/otevrit doma za par penez? Umi to nekdo na severni morave rekneme za "na kafe" ?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Skrceni, trosku jiny duvod

10.7.2016 v 21:50 | Nahoru | #31
Souhlas s klukama nade mnou. Žádná motorka nejede rychle sama od sebe. Vždycky jde o hlavu a pravou ruku. Tak hodně štěstí a kolama dolů

(reakce na) Skrceni, trosku jiny duvod

10.7.2016 v 22:30 | Nahoru | #32
Ale o tu hlavu přece jde! Začátečník prostě nemá vytvořené potřebné reflexy, ty se získávají praxí. Takže se chce pojistit proti vlastní blbosti - v panice člověk dokáže napáchat spoustu chyb, kterým omezení výkonu zabrání.
Mezi neplavcem a plavcem je taky rozdíl jen v hlavě a praxi. Přesto se jen zlomek lidí dokáže naučit plavat tak, že je hodíte do hluboké vody.

Skrceni, trosku jiny duvod

11.7.2016 v 08:28 | Nahoru | #33
Pokud je street dělaný jak speed, tak jde pře diagnostiku upravit omezovač otáček. Streeta jsem připojeného neměl, ale speed a tiger to tak mají. Na tigeru je i elektronické omezení rychlosti, na speedu si to nepamatuju ale předpokládám že to bude stejné. Zkusil bych někoho v okolí kdo má kabel a mrknout se, je to otázka chvilky u kávy:)

Skrceni, trosku jiny duvod

11.7.2016 v 12:09 | Nahoru | #34
Nejlepší je opravdu nejaká stará lehká motorka. Hmotnost má opravdu velký vliv, na lehké se snadněji učí, odpustí chyby. V zatáčkách je dokonce rychlejší. Velký výkon využiješ v podstatě jen na rovinkách a dát plnej na rovince umí opravdu každý.
Důležitý aspekt ojeté začátečnické motorky je, že ti nebude líto až ji protáhneš příkopem, položíš při otáčení nebo jen spadne ze stojánku. A buď si jist že ke všemu tomuhle první rok dojde. U vysněné vymazlené motorky by tě šrámy mrzely.

Skrceni, trosku jiny duvod

11.7.2016 v 12:54 | Nahoru | #35
Tak v pripade neceho slabsiho, co jak nekteri rikaji stejne jeste spadne na asfalt, tak co rikate na tuhle?

http://www.motorkari...-300-abs-992256.html

Kolik muzou stat ty dva nove plasty (bocni kapotaz)?

Skrceni, trosku jiny duvod

11.7.2016 v 12:58 | Nahoru | #36
Motorky se neliší pouze výkonem. Obvykle ty výkonnější mají taky hodně silné brzdy (né dobré pro začátečníka), vyšší těžiště (né dobré pro začátečníka), širší gumy (je potřeba se víc naklánět), taky kroutící moment vyšší (ucukanější). Taky ty pod 500cc bývají i váhově lehké, takže další výhoda pro začátečníka.
S lehkou motorkou se člověk může i vyblbnout někde na polňačkách a naučit různé triky.

Skrceni, trosku jiny duvod

11.7.2016 v 14:22 | Nahoru | #37
Zdarec, začínal jsem v 27 na FZ6ce a stále žiju a neměnil bych... U 4válce do 600ccm je škrcení zbytečné, protože sama motorka do nějakých 7tis otáček je neškodná... Pokud v této mezi vezmeš plnej, tak Ti to ruce neurve, kolo neustřelí... Triple pojede určo víc odspodu, ale o kolik to nevím, nejel jsem na něm...

(reakce na) Skrceni, trosku jiny duvod

11.7.2016 v 15:10 | Nahoru | #38

se-se píše: po prvních 50 km zjistíš že nic takového nepotřebuješ,to mě opravdu věř. Já nesedělna motorce 35!! let a pak jsem sedl na motorku se 100 ps. Prvnich 20 km fakt strach, po 50 km jsem začal cítit jak je to den ze dne lepší a po 1000 km naprosté nadšení a slabší ani za nic. Jezdím s respektem a spíš pomalu. Neboj se toho jsi proti mě mlaďoch.



vidíš...a mně, když jsem přesedal z cca 80 k šestikila na cca 110 k litra, trvalo skoro 5.000 km, než jsem si dovolil dávat plný plyn a cítit se jako ryba ve vodě

jezdím s respektem a svižně
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist