1. moto s mensim vykonem a pak to prodat a koupit vetsi, coz mi prijde slozite a neche se mi s tim jebat.
2. Koupit neco silnejsiho (street triple se mi libi) a uskrtit. Rok pojezdit a pak otevrit na plny vykon.
Je tedy nejaky spusob jak uskrtit/otevrit doma za par penez? Umi to nekdo na severni morave rekneme za "na kafe" ?
1 reakcí na tento příspěvek Skrceni, trosku jiny duvod
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrceni, trosku jiny duvod
1 reakcí na tento příspěvek Skrceni, trosku jiny duvod
1 reakcí na tento příspěvek Skrceni, trosku jiny duvod
1 reakcí na tento příspěvek Skrceni, trosku jiny duvod
Naposledy editováno 09.07.2016 09:52:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrceni, trosku jiny duvod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrceni, trosku jiny duvod
zelva0007 píše: Humusus> Spise jsem myslel zda nejde palivova mapa prehrat za pet korun a pak po odjezdeni nejakych km, tak nahrat zpet ta puvodni.
To si pleteš s autem. U motorky si můžeš většinou vybrat z několika možností sám zadarmo tak si vyber tu která to umožnuje a nemusíš řešit kdo to přehraje za 5kč. Stejně by se blbě hledal.
Naposledy editováno 09.07.2016 10:08:02
1 reakcí na tento příspěvek Skrceni, trosku jiny duvod
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrceni, trosku jiny duvod
www.triumph-bike.cz/cs/kontakt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrceni, trosku jiny duvod
Palivové mapy nemá a vcelku je ani nepotřebuje. Je to tříválec a tak táhne od spodu a není ucukaná. Jako bonus ve výkonu nemá žádnou díru.
Nicméně pro naprostý začátek bych volil možnost 1, Ono se může ukázat, že ta slabá motorka zas tak slabá není. Na to aby člověk využil všechny její možnosti.
Osobně jsem tak na 30% možnosti Streeta a k využití na 100% bude ještě cesta daleká.
Naposledy editováno 09.07.2016 13:13:13
1 reakcí na tento příspěvek Skrceni, trosku jiny duvod
Ono ale záleží jakej styl jízdy člověk preferuje.V současnou dobu jezdím na pohodu.Volil bych něco lehčího,dobře ovladatelnýho aby se s tím všude dalo dostat.
zelva0007 píše: SVSkritek> Prave ze projit si postupnym vyvojem a mit co rok novou moto(klidne zacit u nejake 250ccm) by me taky bavilo, ale neustale kupova a prodavat (navic dost riziko ztraty pri kazdem dealu) je dost opruz...Papirovani, prodej, nakup nove,...
Nj, ja jsem hodne spatnej obchodnik, takze se taky auta a motorky snazim nemenit. Ale v tydnu jsem poprve v zivote jel na CBR 125ccm a docela jsem cumel jak se to vodi jako kolo a zalitoval jsem ze jsem to v mladi nemel a pak se to tezko ucil na vetsich.
Naposledy editováno 09.07.2016 15:01:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrceni, trosku jiny duvod
zelva0007 píše: Brejlovec> Volba cislo 1 jak uz jsem psal by byla super, ale ta jebacka s neustalym hledanim zakaznika na starou moto a ulety na financich pokud se neproda za nakup je pruser. Je nejaky model stalice ktera drzi cenu? Samozrejme myslim neco kolem 250-300ccm.
Proc 250-300ccm? Treba Honda CB 500 nebo Kawasaki ER-5 si dobre drzi cenu, jsou to typicke zacatecnicke motorky po kterych vzdy bude poptavka.
1 reakcí na tento příspěvek Skrceni, trosku jiny duvod
Naposledy editováno 09.07.2016 23:37:47