letos chci jet někam na jih (Slovinsko, Srbsko, možná Bosna apod). Pojedem dva + nějaká bagáž na gsx-r, jezdím měkký silniční gumy ne-slicky (corsa III apod). Rád bych na tu cestu dal něco hrubšího, ideálně aby trochu vydržel střed ty dlouhý přesuny s těžkým zadkem po dálnici, ale především bych to nerad říznul o nějakej šutr na šotolinách, skále/šutrech v bahně apod.
Vůbec jsem nečekal, že ve specifikaci W (270kmh) budou i enduro gumy, ale našel jsem krásnou Pirelli MT 60 RS , jinak samý cestovní pro oplastovaný sofťáky, i když pořád asi budou lepší jak na corsa a zejména zesílený proti proříznutí.
Máte někdo s podobnou gumou na SS, nebo obecně na rychlý motorce zkušenosti jak se to chová? Jak je to čitelný, co to dělá v 200+, drží to aspoň trochu v zatáčkách? Teoretický rady rozdíl špunty vs silniční nepotřebuju, mám krosku, roky odježděno na endurech a je mi jasný, že to bude ve všem horší, ale zajímá mě konkrétně co to dělá na sportovní a poměrně zatížený motorce.
Pokud by to bylo na prd, tak prosím nějakou silničnější alternativu - co třeba Scorpion Trail apod? Nechci vyloženě drapák, ale třeba s tou corsou se nerozjedu pomalu ani na mokrý trávě na rovině, a představa že vletím do písku na pláži nebo do menšího bahna se mi úplně nelíbí.
díky