globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
Mám tu na servis Drabošovo VTR a jako u každé Hondy je všude přístup jak do pr....Podtlaky jsem s velkým množstvím nadávek udělal a teď řeším střílení do výfuku.Jelikož rozhodně nehodlám po každém zkušebním seřízení šroubu bohatosti sundávat nádrž,airbox i karburátory,uvažoval jsem o nějakém úhlovém převodu na bity abych se na ty šrouby dostal,Máte někdo s něčím zkušenosti?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

30.6.2016 v 20:37 | Nahoru | #1

(reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

30.6.2016 v 21:27 | Nahoru | #2

PETARDAK píše: Mám totox : http://berantuning....spx?Ids=3695 [/quote]

Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

30.6.2016 v 21:30 | Nahoru | #3
Len ta cena...Ale stejně mě to čeká...Díky za tip

2 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

30.6.2016 v 21:52 | Nahoru | #4
mam samo domo variaci na stejne tema....










(reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

30.6.2016 v 22:21 | Nahoru | #5
assassin> Hmmm, frajeřina...!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

30.6.2016 v 23:11 | Nahoru | #6
assassin: Na kolik si ceníš kopii? Občas bych to využil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

1.7.2016 v 00:32 | Nahoru | #7

1100Virago píše: assassin: Na kolik si ceníš kopii? Občas bych to využil.



tak zasadni je ta prevodovka, je z nejakeho vojenskeho pristroje, otec je nekde splasil na RC vrtulniky - mel jich nekde vic, zeptam se jestli je ochotnej nejakou jeste obetovat...

Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

1.7.2016 v 06:24 | Nahoru | #8
Ano,zásadní je ten převod...Tak se koukni

(reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

1.7.2016 v 06:38 | Nahoru | #9

assassin píše: tak zasadni je ta prevodovka, je z nejakeho vojenskeho pristroje, otec je nekde splasil na RC vrtulniky - mel jich nekde vic, zeptam se jestli je ochotnej nejakou jeste obetovat...


Ty voe me to pripadne jako "bez urazky" domek ocasniho rotoru pro rc vrtulnik....

Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

1.7.2016 v 07:38 | Nahoru | #10
Anti: a dělal jsi někdy něco na KTM? (já bohatosti na 950 Adventurer), řekl bych, že Honda je ještě celkem v klidu

Jinak stejně tak, mám 90 stupňovej šroubovák. Jak píšeš, sundávat a pootáčet už mám taky za sebou a je to chujovina. Já si nechal poslat z USA a vyšel tuším na 600,-

Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

1.7.2016 v 08:21 | Nahoru | #11
Anti: já už jsem si za 10 let zvykl, že karbece se stejně musí každý rok rozebrat komplet do šroubku a pročistit ultrazvukem
A to beru už jen 100 oktan.
Co se týče šroubku, kolik tam máš otáček? 2, 2,5? jestli 2 tak dej 2,5 jestli 2,5 tak už jsi stejně na maximu , můžeš zkusit 2,75
Pak už to stejně nemá smysl a střílení se nikdy úplně zbavit nejde. Jo jedině zavírat při deceleraci palivo (ochuzovače).. běžně karbece mívají, myslím virago apod.
Mě dost pomohl vyrobit DBkiller.

Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

1.7.2016 v 10:01 | Nahoru | #12
Já si udělal šroubovák za roh s využitím ohnuté trubičky a náhonu tachometru ze š120

Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

1.7.2016 v 12:33 | Nahoru | #13
pužívám bit a stranový klíč

Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

1.7.2016 v 15:27 | Nahoru | #14
Na všech strojích co tu byly jsem si vystačil s nějakým udělátkem.Je pravda že KTM tu ještě nebylo.Ale jinak vede Honda Majitel tam nastavil tuším 2,5 otáčky.Tuším že už je skoro konečná,nicméně není nad to když člověk může zkusit za běhu ubrat nebo dát válce trochu rozdílně.

1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

1.7.2016 v 15:48 | Nahoru | #15
Já to řeším malinkým šroubováčkem, na kterém mám namalované čárky lihovkou (různé délky), díky kterým poznám polohu šroubku. Stačí polohu porovnávat vůči nějakému blízkému pevnému bodu a je to. Není to sice tak elegantní jak úhlový šroubovák, ale mně to vždy posloužilo dobře.

Naposledy editováno 01.07.2016 15:48:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

1.7.2016 v 17:23 | Nahoru | #16
MEK0TA> Jenže třeba u té VTR se s žádným standardním šroubovákem nedostaneš.Prostě na to není místo.

Naposledy editováno 01.07.2016 17:23:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

1.7.2016 v 18:25 | Nahoru | #17

Anti píše: MEK0TA> Jenže třeba u té VTR se s žádným standardním šroubovákem nedostaneš.Prostě na to není místo.



Dlouhym tenkym sroubovakem s tim hnes, byl jsem u toho. Ale to se stelovalo na lambdu a neresil se pocet otacek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

1.7.2016 v 21:13 | Nahoru | #18
Stev> Nedovedu si představit kudy ten šroubovák dává,aby se dostal pod šrouby.Tam prostě není místo.Fakt bych to chtěl vidět....

(reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

1.7.2016 v 21:56 | Nahoru | #19
Anti> kdybych to sam nevidel ... :)

Ale jestli je spravna velikost trysek (lepsi nez 45 je 48), tak jedna z kombinaci 1.75+2; 2+2.25 otacek od dorazu musi fungovat.

1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

2.7.2016 v 06:59 | Nahoru | #20
Zběžně jsem se díval a jinou než 45 jsem nenašel.Až tu mrchu zas přiveze,vezmu šroubováček a zkusím to.Když to jde,musím to dát...

(reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.7.2016 v 13:24 | Nahoru | #21
Anti> volnobezne trysky

link

Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

2.7.2016 v 18:01 | Nahoru | #22
Čoveče,není to tak dávno co jsem na toho Brumlu narazil a pochvaloval si že mám zdroj trysek do svého stroje.Ale teď jsem si vůbec nevzpoměl

1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

2.7.2016 v 23:49 | Nahoru | #23
Nevíte kolik otáček bohatosti u GSX-R 750w je tam kn filtr a otevřenej výfuk dik

(reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

4.7.2016 v 18:08 | Nahoru | #24
rebelbarybal> ...od nepravidelného chodu na volnoběh obohatit pootočením šroubku o 90-120 stupňů .
Jednoduché, ne?
A když nebude stačit doladění šroubkem, změnit volnoběžnou trysku...
To přece nejde, od stolu říct, kolik musíš povolit či utáhnout šroubek bohatosti směsi...
Prostě bys měl vědět, jak se to dělá - použitelné seřízení je i na poslech, přesnější na analyzátoru spalin.
Já mám takové zkušenosti se čtyřtakty a dvoutakty, že 4T je velice háklivý na zásahy na straně sání, dvoutakt na výfuku.
Né že by se změny u 4T na výfuku a nebo u 2T na sání nijak neprojevovaly, ale více se projeví ten první případ.
Takže pokud namontovals filtr s jiným odporem, lze se domnívat, že to bude chtít otryskovat hlavní okruh. A kór v kombinaci s laďákem .Páč používat motor delší dobu na chudou směs néni moc dobré...poznáš, jak se chová motor při jízdě na chudou směs? Že to chce větší trysku?
A potom seřídit ten zbytek...
Seřízení bohatosti směsi je v principu všady stejné, jenom je dobré vědět, co šroubek bohatosti směsi reguluje - jestli vzduch a nebo palivo.
Před rozdrbáním čehokoliv je dobré poznačit si původní polohu, jak to bylo - fixem a počet otáček si poznačit na kus papíru.
Před tímto vším bys měl mět na motoru seřízené ventily a podtlaky (v tomto pořadí).
Pak, pokud ovšem mám u karbecu správně seřízený hlavní okruh, možu štelovat volnoběh.
Motor musí byt zahřátý na provozní teplotu. Pak mírně zvýším volnoběh dorazem klapek. Šroubek bohatosti směsi po-ma-lu zašroubovávám (reguluje-li palivo) do té míry, až motor začne zvyšovat otáčky a posléze, při dalším zašroubovávání, jít zřetelně nepravidelně a z této polohy ho povolím o těch 90-120 stupňů nebo aj o půl otáčky - aby byly otáčky pravidelné a nešlo to jak Anča po hrázi.
Takže vlastně ani nevím, o kolik je šroub povolený od úplného zašroubování .

1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

4.7.2016 v 23:14 | Nahoru | #25
I 2t je velmi citlivy na sani. Co se tyce 4t volnobezne smesi, kterou tady resite, filtr ani vyfuk smes absolutne na volnobehu nemeni.

(reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

5.7.2016 v 00:35 | Nahoru | #26

Jurawood píše: I 2t je velmi citlivy na sani. Co se tyce 4t volnobezne smesi, kterou tady resite, filtr ani vyfuk smes absolutne na volnobehu nemeni.



to bych si podle svych zkusenosti dovolil rozporovat... treba TLR s kuchlym airboxem a vyfukem nejde skoro nastartovat...
VTR s propustnym filtrem uplne zdechne kolem 2-3tis, coz by jeste mohla byt oblast volnobeznejch sroubu..

2 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

5.7.2016 v 13:44 | Nahoru | #27
Jo gsx-r dělá na 1/8 plynu to samý, ale myslím, že je to protože je nevhodné časování vaček v těchhle otáčkách a tím se část směsi plive do vzduchu. Klidně rozporuj

Teď jsem intenzivně ladil mikuni VM, změna z trumpetek (velocity stack) na košíkový filtry BMC a směs se nepohla na volnoběhu absolutně vůbec. Hlavní tryska potom -0,05 mm. + jsem měnil komínky, primary choke clonku a jehly.
Ale volnoběh fakt nic...

Naposledy editováno 05.07.2016 13:49:15

(reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

5.7.2016 v 21:00 | Nahoru | #28
Jurawood> Já mám zkušenosti že některým motorům to nedělá nic,a jiný to rozhodí na maximum.Kupodivu největší problémy jsem měl s "čopráckýma" véčkama.

1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

6.7.2016 v 00:02 | Nahoru | #29
Ok ok vezmi si kousek trubky prumeru 100mm a zkus se pres ni nadechovat, ale tak pomalu, aby nadech trval min. 10 sekund.
Pak pres konec navlec puncochu a opakuj.
Zajimal by me jaky rozdil odporu vzduchu.

(reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

6.7.2016 v 06:47 | Nahoru | #30
Jurawood> a cemu rikas volnobezna smes? Volnobehu na 1200 ot, nebo prubehu od volnobehu do 4 tis kde zasahuje volnobezna tryska (priklad vtr)?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist