globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: svítí fi
27.6.2016 v 19:43
zdar borci --po zahřátí svítí f1 hladina oleje v pořadku,a teplota chladící kapaliny taky kde je chyba

Naposledy editováno 28.06.2016 10:29:46
Předchozí
1 2 3
Následující

svítí fi

27.6.2016 v 20:28 | Nahoru | #1
www.gsxr.wz.cz/fault.htm vyvolej chybový kod.

Naposledy editováno 27.06.2016 20:29:46

svítí fi

27.6.2016 v 21:00 | Nahoru | #2
kde tem konektor najdu netuším kde je dík

svítí fi

27.6.2016 v 21:21 | Nahoru | #3
četl jsi to?

svítí fi

27.6.2016 v 21:31 | Nahoru | #4
ne celé

svítí fi

27.6.2016 v 21:43 | Nahoru | #5
sedla jsem sundal ale konektor nenašel

svítí fi

27.6.2016 v 21:58 | Nahoru | #6
už sem našel konektor má pouze dva piny červenobílej a černobílej kabel je to ono

Naposledy editováno 27.06.2016 23:10:25

svítí fi

27.6.2016 v 22:01 | Nahoru | #7
zapoměl sem napsat že f1 svítí až po ohřátí motoru , motorku sem byl projet a zas nic nesvítí

Naposledy editováno 27.06.2016 23:11:27

1 reakcí na tento příspěvek svítí fi

28.6.2016 v 08:05 | Nahoru | #8
Tak udelame trochu osvety kdyz je tak krasne.

1. je to FI ne F1.
2. propj servisni konektroc a pocitej co ti to vyblika za kod.
3. stejne to nakonec bude 46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 09:21 | Nahoru | #9

gugo píše: Tak udelame trochu osvety kdyz je tak krasne.

1. je to FI ne F1.
2. propj servisni konektroc a pocitej co ti to vyblika za kod.
3. stejne to nakonec bude 46



Myslis takovej Valentino Rossi:) ja bych to tipoval na lambdu. Pokud to dela jen kdyz se ohreje, tak to privera nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 09:23 | Nahoru | #10
StiefTomas> No ja jen ze to je tak z doslechu nejcastejsi zavada... ale ja se s gsx moc do styku nastesti nedostanu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 12:38 | Nahoru | #11

gugo píše: StiefTomas> No ja jen ze to je tak z doslechu nejcastejsi zavada... ale ja se s gsx moc do styku nastesti nedostanu.



Pockej jak nastesti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 12:57 | Nahoru | #12
StiefTomas> moc prace se sundavanim kapot, obvykle nez se slovek dostane k jadru pudla tak ma celou garaz plnou kapot atd vseobecne me zmrzliny moc neba

1 reakcí na tento příspěvek svítí fi

28.6.2016 v 13:03 | Nahoru | #13





byl sen jezdit zas svítí fi ,ale až po ohřátí oleje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 13:12 | Nahoru | #14
perak89> Tak az se probudis ze sna , tak prosimte vyblikej ten chybovej kod, at vime jak ti poradit

1 reakcí na tento příspěvek svítí fi

28.6.2016 v 13:49 | Nahoru | #15
nevím jak ty, ale já pokud propojil ty dva dráty tak mi to hodilo přímo číslo chyby. Nevím jak to má K1,2, ale na K4 mi to takle ukázalo normálně. Jeď se projet a jak Ti to začně svítí nebo blikat, tak jen zhasni tl, na chcípáku, ale nevytahuj klíč. Druhým klíčem si zvedni sedátko a propoj to. Pak budeš vědět co tam máš za chybu, a tu si najdi dle manuálu. Nejspíš to bude nějakej studeňák, nebo jako já, vadná ECU je to loterie :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 14:10 | Nahoru | #16

gugo píše: StiefTomas> moc prace se sundavanim kapot, obvykle nez se slovek dostane k jadru pudla tak ma celou garaz plnou kapot atd vseobecne me zmrzliny moc neba



Jo tak zde nezbyva nic jinyho nez souhlasit :)

Naposledy editováno 28.06.2016 14:31:18

(reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 14:11 | Nahoru | #17

gugo píše: perak89> Tak az se probudis ze sna , tak prosimte vyblikej ten chybovej kod, at vime jak ti poradit



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 14:13 | Nahoru | #18

Sonicek píše: nevím jak ty, ale já pokud propojil ty dva dráty tak mi to hodilo přímo číslo chyby. Nevím jak to má K1,2, ale na K4 mi to takle ukázalo normálně. Jeď se projet a jak Ti to začně svítí nebo blikat, tak jen zhasni tl, na chcípáku, ale nevytahuj klíč. Druhým klíčem si zvedni sedátko a propoj to. Pak budeš vědět co tam máš za chybu, a tu si najdi dle manuálu. Nejspíš to bude nějakej studeňák, nebo jako já, vadná ECU je to loterie :D



čéče tohle se m snažíme vštípit už od začátku tohohle vlákna, ale furt je tvrdej jako beran :D Já něco podobnýho řešil na ZX10. Když byla studená tak o.k., ale jakmile se voda ohřála na 50°C, tak svítilo FI. Píchl jsem to na noťas a diagnostika ukázala oxygen sensor. Tak místo lambdy jsem dal odpor a díru ve svodech zaslepil nerezovým šroubem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 14:17 | Nahoru | #19
StiefTomas> VOpraV SI TO TAHA TO ZA VOCIIIII

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 14:19 | Nahoru | #20
StiefTomas> to bych potreboval udelat u hyundai, tam se me odesrala sonda za katem ..a od ty doby to zere o litr vic..jestli si tam preventivne dava vic benalu nevim.
Jenomze jsem se jeste nedokopal ani pod to auto vlizt jestli nahodou nejsou pripecenyn kabely.

(reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 14:25 | Nahoru | #21

gugo píše: StiefTomas> VOpraV SI TO TAHA TO ZA VOCIIIII



Co mám opravit???

1 reakcí na tento příspěvek svítí fi

28.6.2016 v 14:27 | Nahoru | #22
nezbYva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 14:30 | Nahoru | #23

gugo píše: StiefTomas> to bych potreboval udelat u hyundai, tam se me odesrala sonda za katem ..a od ty doby to zere o litr vic..jestli si tam preventivne dava vic benalu nevim.
Jenomze jsem se jeste nedokopal ani pod to auto vlizt jestli nahodou nejsou pripecenyn kabely.



JJ, to bude ono. Lambda vyhodnocuje, že je to chudý i když není a přidá benzín. Ale novou lamdu odporem neomrdáš. Tohle funguje jen u starších strojů :)

(reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 14:32 | Nahoru | #24

gugo píše: nezbYva



ježiši :) sorry... hloupý vyjmenovaný slova :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 14:37 | Nahoru | #25
StiefTomas> to je stara kraksna myslim, 2006. Ostatne nejradsi bych to nekde nechal precipovat, protoze ten motor je zoufale linej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 16:16 | Nahoru | #26

gugo píše: StiefTomas> to je stara kraksna myslim, 2006. Ostatne nejradsi bych to nekde nechal precipovat, protoze ten motor je zoufale linej.



Hele bez turba toho moc nenachipujes. Bude ti to jen víc žrát a výsledek celkem nulovej. Al je fakt, že aut bez chipu bych už nechtěl.Jenže já jezdím dehtový auta. Tď mám na autě originál 110KW, dal jsem chip, trysky, otevřel DPF a sportovná filtr. No a hle, na brzdě 158KW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 16:17 | Nahoru | #27
StiefTomas> a STK resis jak ?

(reakce na) svítí fi

28.6.2016 v 17:37 | Nahoru | #28

gugo píše: StiefTomas> a STK resis jak ?



STK řeším tak, že vrátím origo DPF, to je šest šroubů a snímač tlaku. Přehraju zpátky na origo soft a je to. Ale mám odzkoušeno, že když jsem dal prázdenj DPF, vypnul EGR a nahrál jen čip bez trysek, tak do EURA 4 se vejdu taky.

1 reakcí na tento příspěvek svítí fi

29.6.2016 v 06:40 | Nahoru | #29
Kluci jen tak off topic, u focusu gen.2, 2.0 TDCI mám úplně nesmyslnou spotřebu, teď už někde kolem 8,5l. Předtím jsem to nějak neřešil, ale minulej měsíc jsem se přestěhoval, a teď od práce jezdím cca 3km a to denně, a celkem mě zaráží, že je ta spotřeba tak vysoká. Přitom otec má C4 taky v 2.0 HDi (stejnej motor jako má já) a jezdí si takto 3km do práce za 5,5l.....Kde je chyba?
Jedinej rozdíl je v pneu kde já mám 235/40-18 a otec 205/X-17...tohle přece nemůže udělat takovej propastnej rozdíl ne?

(reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 07:38 | Nahoru | #30

Sonicek píše: Kluci jen tak off topic, u focusu gen.2, 2.0 TDCI mám úplně nesmyslnou spotřebu, teď už někde kolem 8,5l. Předtím jsem to nějak neřešil, ale minulej měsíc jsem se přestěhoval, a teď od práce jezdím cca 3km a to denně, a celkem mě zaráží, že je ta spotřeba tak vysoká. Přitom otec má C4 taky v 2.0 HDi (stejnej motor jako má já) a jezdí si takto 3km do práce za 5,5l.....Kde je chyba?
Jedinej rozdíl je v pneu kde já mám 235/40-18 a otec 205/X-17...tohle přece nemůže udělat takovej propastnej rozdíl ne?



Hele dojizdet 3km s naftakem neni uplne optimal. Pri studenym startu se ti nafta dostane na steny valcu a redi se ti s olejem. Chce to casteji menit olej. Tim budes mit i tak vysokou spotrebu, nemluve o zanaseni lopatek na turbu. Kolik mas spotrebu na dalku? HDI musi jezdit do sesti litru. Pokud ne, je tam nekde problem. To mas bez filtru pevnych castic nebo ho tam uz mas? Tomu se kratky cesty taky uplne nelibi.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35618 Dnes v 13:53 oxygen
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist