Zkoušel jsem nastavit podvozek dle hodnoty SAG (vychází mi cca 3 dílek před nejtvrdším, tudíž téměř na polovině možností). Předtím bylo nastaveno o jeden dílek tvrdší. Řekl bych že změnu na měkkčí nějak nepociťuji. Gumy používám dvousměsové Michelin Pilot Road 2.
Díky za postřehy a nápady. Nechci si rozbít hubu ale rád bych se nebál motorku naklopit.
1 reakcí na tento příspěvek Er6 - klouže zadek v zatáčkách
Sonicek píše: zvětši si předpětí předku, tím Ti jakoby motorka půjde víc nahoru a tím pádem posuneš težiště víc dozadu a zlepší se Ti trakce. Ale asi to nebude tolik aby jsi to nějak výrazně poznal, raději na motorce nech projet někoho kdo má něco najetu a ten Ti řekne co by bylo lepší nastavit. Jinak zadek dej do defaultu, a pak si s tím postupně hraj, ale základ jsou gumy, pokud jsou gumy fakt špatné, tak nic nanaladíš optimálně.
Předek se nedá nastavovat.
Ani u staré ER6N - f, ani u nové.
Jen zadek.
Dej ten zadek, jak píši výše.