globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Er6 - klouže zadek v zatáčkách
 
13.6.2016 v 16:26
Ahoj, chtěl bych se zeptat, mám nově ER6F a na silnější moto jsem nejezdil. Nechci říct že jsem začátečník ale ani žádnej frajer. Jde mi o to, že kdy když motorku nakloním víc (zbývá mi cca 1cm nesjeté gumy do strany) tak cítím jak mi v zatáčce ustřelí zadek..sice jen kousek a nijak mě to nerozhodí ale je to nepříjemný pocit. Gumy zahřáté, silnice bez hrbolů a nečistot. Jde mi o to..dělám špatně něco já, nebo bych měl začít štelováním podvozku nebo v čem jiném může být problém??
Zkoušel jsem nastavit podvozek dle hodnoty SAG (vychází mi cca 3 dílek před nejtvrdším, tudíž téměř na polovině možností). Předtím bylo nastaveno o jeden dílek tvrdší. Řekl bych že změnu na měkkčí nějak nepociťuji. Gumy používám dvousměsové Michelin Pilot Road 2.

Díky za postřehy a nápady. Nechci si rozbít hubu ale rád bych se nebál motorku naklopit.

Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

16.6.2016 v 11:01 | Nahoru | #61
Samotář99> právě naopak jak říkáš. Při menším tlaku se guma více deformuje (zmáčkne) a zvětší se Ti plocha na které drží na silnici. Ale pro jezdění na silnici je naprostá blbost upouštět gumu, zbytečně se pak trápíš v zatáčkách a nic Ti to nedá, jen si víc ojedeš gumu...Teda za předpokladu, že nejezdíš jak kluci na přírodních okruzích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

16.6.2016 v 14:37 | Nahoru | #62
selkie> Pokud je předtím nafoukaná málo tak proč ne, není špatný ji přifouknout na správnej tlak.

Er6 - klouže zadek v zatáčkách

16.6.2016 v 14:43 | Nahoru | #63
Zadní pružinu seštelovat a gumy foukám na 2,5 / 2,9

(reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

16.6.2016 v 14:45 | Nahoru | #64

Jurry84 píše: selkie> tak jak ji mám jinak v klidu ojet abych si nerozbil hubu?

najet lehce cca 50-100 km a projíždět zatáčky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

16.6.2016 v 15:14 | Nahoru | #65
hOOrNeT>




D Qualifier 2 160/60

Naposledy editováno 16.06.2016 15:15:54

Er6 - klouže zadek v zatáčkách

16.6.2016 v 16:11 | Nahoru | #66
Na 99% zadní guma, zahoď to a dej tam něco "normálního"

(reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

16.6.2016 v 16:41 | Nahoru | #67
stráťa> ale tak, o tom snad nemůže být řeč...je přece jasný, že než začnu laborovat nad něčím, tak dám motorku do série. A vzhledem k tomu, že výše zmíněná nemá štelovacího nic, krom předpětí zadní pružiny, tak aspoň ty gumy nafoukat na správnej tlak....

ale kolega nade mnou psal, že by je ještě přifoukl, ne dofoukl....a to je, slovy Filipa Grznára, kundovina jak debil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

16.6.2016 v 20:27 | Nahoru | #68
ramlik> měl jsem na mysli něco sportovního jako třeba špičatou rosso corsu
QII jsou placatější, ale fotka super

(reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

16.6.2016 v 20:39 | Nahoru | #69

hOOrNeT píše: ramlik> měl jsem na mysli něco sportovního jako třeba špičatou rosso corsu
QII jsou placatější, ale fotka super



Netvrdil bych placatější, jsou pěkně rovnoměrně zaoblené, jen ten maximální sklon té gumy není tak vysoký, ale moc reálné tu gumu na silnici překlopit tedy není, rozhodně je k tomu potřeba přepáčko a také to už musí mít člověk trochu v pí....
PS: Plus bonus, na Q2 se člověk zbaví poser-pruhů jak nic, na Rosso corse to půjde ztuha .

2 reakcí na tento příspěvek Er6 - klouže zadek v zatáčkách

16.6.2016 v 20:51 | Nahoru | #70
Netuším jestli je to reálným náklonem, motorkou nebo rozměrem gumy, ale Q2 180/55 jsem měl problém dostat poseruh pryč, (dařilo se mi to jen doleva a doprava pořád 0,5cm) na Sporstmart 190/50 mám poserpruh nula a přitom bych neřekl, že se víc nakláním.
Takže si myslím, že porovnávat jen čistě poserpuhy je nic neříkající záležitost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

16.6.2016 v 20:59 | Nahoru | #71

psenap píše: Netuším jestli je to reálným náklonem, motorkou nebo rozměrem gumy, ale Q2 180/55 jsem měl problém dostat poseruh pryč, (dařilo se mi to jen doleva a doprava pořád 0,5cm) na Sporstmart 190/50 mám poserpruh nula a přitom bych neřekl, že se víc nakláním.
Takže si myslím, že porovnávat jen čistě poserpuhy je nic neříkající záležitost.



Tak zrovna sportsmart překlopíš i na té silnici.
K poserpruhům, samozřejmě to, že se jich na Q2 zbavíš snáze neznamená, že z tebe dělají lepšího pilota, ale že na to stačí mnohem mírnější náklon .

1 reakcí na tento příspěvek Er6 - klouže zadek v zatáčkách

17.6.2016 v 07:02 | Nahoru | #72
Nevím jak Q2, ale dostat na úplnou hranu Q1 není prdel. Q1 má právě tvar hodně podobnej Supercorsám. Vím, že je Q1 stará pneu (technologicky), hodně lidí tady na ní nadávalo, ale já ji jezdil na SP1 (tahal jsem s ní v provozu kolena) a pak na dojetí k předku (bridge S20) na 954ce i na okruhu v Brně (open pitlane cca 2hoďky kroužení) a jako špatná pneumatika mi teda vůbec nepřišla. Možná je to pneuška, kterou dnes dohnaly cestovně sportovní pneuše, ale tvar má fakt sportovní a i nájezd nemá úplně zoufalej a za těch pár kaček co stojí, bych do ni ve finanční nouzi šel bezestrachu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

17.6.2016 v 07:23 | Nahoru | #73
psenap> tak 55 vždycky huř dostaneš na hranu než 50. Jinak sportsmart 1,2 dostaneš na hranu i ve dvou a to nemusíš vysedávat

(reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

17.6.2016 v 07:27 | Nahoru | #74

Sonicek píše: psenap> tak 55 vždycky huř dostaneš na hranu než 50. Jinak sportsmart 1,2 dostaneš na hranu i ve dvou a to nemusíš vysedávat



com vic budes vysedavat, tim vetsi budes mit poserpruhy, pokud nezrychlis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

17.6.2016 v 09:15 | Nahoru | #75

..Roko.. píše: Nevím jak Q2, ale dostat na úplnou hranu Q1 není prdel. Q1 má právě tvar hodně podobnej Supercorsám. Vím, že je Q1 stará pneu (technologicky), hodně lidí tady na ní nadávalo, ale já ji jezdil na SP1 (tahal jsem s ní v provozu kolena) a pak na dojetí k předku (bridge S20) na 954ce i na okruhu v Brně (open pitlane cca 2hoďky kroužení) a jako špatná pneumatika mi teda vůbec nepřišla. Možná je to pneuška, kterou dnes dohnaly cestovně sportovní pneuše, ale tvar má fakt sportovní a i nájezd nemá úplně zoufalej a za těch pár kaček co stojí, bych do ni ve finanční nouzi šel bezestrachu



Za sucha a tepla je Q1 v pohode, za mokra nebo studena o hubu, treba na Zeleznaku mi v zatacce co byla ve stinu ustrelil predek i kdyz byla zahrata

(reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

17.6.2016 v 11:00 | Nahoru | #76
Mr.Dreamer> Svatá pravda Sportmaxa 190/50 je hrozná placka. Neni problém ji dostat na hranu i klidnou jízdou ale taky se daj tahat kolena po zemi. Jenom tím jak je placatá tak to chce víc síly motorku do zatáček skládat a podle mě to nejde tak rychle když přijde nějaký esíčko atd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

17.6.2016 v 12:04 | Nahoru | #77
SirIndy> Tak mě toho už ustřelilo Kvůli Q1 mám kompresivně zlomenej obratel (ale jel jsem ve dvou a ta zatáčka je klopená dovnitř, něak rychle jsem nejel, ale prostě utekl zadek, dodnes nevím vlastně ani proč), S20 mi klouzla na okruhu, ale to jsem ji dal napít ještě hoodně v náklonu, tam se zlomilo teda jen EGO a Sportsmarta mi klouzla jednou na výjezdu po 30min jízdy. Je teda pravda, že to bylo na podzim a bylo 15C, dvoječka, vracák a trošku jsem zatáhnul.ale jen hnědý trenky a metrovej výskok bez ztráty kytičky Přední pneu, jen ta vykurvená conti max jinak ťuk ťuk vždy jen zadek

(reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

17.6.2016 v 18:14 | Nahoru | #78

..Roko.. píše: SirIndy> Tak mě toho už ustřelilo Kvůli Q1 mám kompresivně zlomenej obratel (ale jel jsem ve dvou a ta zatáčka je klopená dovnitř, něak rychle jsem nejel, ale prostě utekl zadek, dodnes nevím vlastně ani proč), S20 mi klouzla na okruhu, ale to jsem ji dal napít ještě hoodně v náklonu, tam se zlomilo teda jen EGO a Sportsmarta mi klouzla jednou na výjezdu po 30min jízdy. Je teda pravda, že to bylo na podzim a bylo 15C, dvoječka, vracák a trošku jsem zatáhnul.ale jen hnědý trenky a metrovej výskok bez ztráty kytičky Přední pneu, jen ta vykurvená conti max jinak ťuk ťuk vždy jen zadek



Ustrelovani zadku ani nepocitam, ale tohle bylo jedinkrat co mi fakt hnusne klouzl predek, s jinou gumou se mi to nikdy nestalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

19.6.2016 v 10:40 | Nahoru | #79

SirIndy píše: Ja mel Conti Road Attack 2 - zezacatku to slo, ale pak se na nich udelala ploska a zacly padat do naklonu a nekontrolovane ustrelovat.

Od te doby jsem mel Dunlop Roadsmart, Dunlop Roadsmart 2, Pirelli Angel GT a ted Metzeler Roadtec 01 a to jsou vsechno gumy uplne nekde jinde



Muzu se trosku off topic zeptat co ty roadtec 01 vs angel GT? Mam tedka angely na litrovym SV a spokojenost, ale maj najeto 12tis a konec tak vaham co dal...

Jinak co se tyce PR2 ty jsem mel na bandasce a taky jsem je foukal o trosku vic nez bylo psano a prislo mi to lepsi, ale to je mozna taky manometrem, clovek by se divil co zmeri tim co ma doma a tim co maji v pneuservisu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

19.6.2016 v 10:46 | Nahoru | #80

Lachtan píše: Muzu se trosku off topic zeptat co ty roadtec 01 vs angel GT? Mam tedka angely na litrovym SV a spokojenost, ale maj najeto 12tis a konec tak vaham co dal...

Jinak co se tyce PR2 ty jsem mel na bandasce a taky jsem je foukal o trosku vic nez bylo psano a prislo mi to lepsi, ale to je mozna taky manometrem, clovek by se divil co zmeri tim co ma doma a tim co maji v pneuservisu...



Mam na nich najeto teprve 300km ale hned prvni projizdku jsem skrtal stupackou, to se mi s zadnou jinou gumou nestalo Oproti predchozim Angelum GT pusobi mekci a sportovnejsi, takze vice jistoty v zatackach ale vydrz asi bude o trosku nizsi.

(reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

19.6.2016 v 12:17 | Nahoru | #81

SirIndy píše: Mam na nich najeto teprve 300km ale hned prvni projizdku jsem skrtal stupackou, to se mi s zadnou jinou gumou nestalo Oproti predchozim Angelum GT pusobi mekci a sportovnejsi, takze vice jistoty v zatackach ale vydrz asi bude o trosku nizsi.



To zní zajímavě, klidně sem pak zase napiš, až nabereš nějaké zkušenosti, když jsou studené, když je silnice studená a když jedeš na vodě .

(reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

19.6.2016 v 13:15 | Nahoru | #82
SirIndy> diky moc za info asi do nich taky pujdu, jeste jsem uvazoval o S20evo kdyz jsou tedka tak levny (temer o 2tis oproti roadtecum) ale asi jsou to uz zbytecne sportovni gumy na muj styl jizdy
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist