1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Z Kawy:
S-KTRC (kontrola trakce) využívající základní technologie, která Kawasaki používala na svých motocyklech v MotoGP. Tato technologie plynule kontroluje určitý prokluz zadního kola, aby bylo dosaženo maximální možné akcelerace. Maximální zrychlení motocyklu vyžaduje určitý prokluz zadního kola ( obvykle 20-30%, to znamená, že zadní kolo se točí o 20-30% rychleji, než přední kolo. Aby bylo docíleno optimálního přenosu síly na asfalt, S-KTRC monitoruje prokluz zadního kola v reálném čase, a plynule upravuje výkon motoru. S-KTRC monitoruje několik parametrů zaráz, včetně rychlosti předního a zadního kola, otáčky motoru a pozici klapek. Tyto údaje jsou zpracovávány každých 5 milisekund, tedy 0,005s. Tato unikátní metoda Kawasaki umožňuje dopředu určit, jak se motocykl bude chovat v dalších sekundách. Kromě módu 3, který omezuje výkon již při náznaku prokluzu zadního kola, S-KTRC využívá jen malé poklesy výkonu, aby bylo zachováno bezpečné zrychlení stroje. protože cílem je maximální zrychlení motocyklu, tak tento systém umožňuje i power wheelie při výjezdu ze zatáček.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše:
Z Kawy:
S-KTRC (kontrola trakce) využívající základní technologie, která Kawasaki používala na svých motocyklech v MotoGP. Tato technologie plynule kontroluje určitý prokluz zadního kola, aby bylo dosaženo maximální možné akcelerace. Maximální zrychlení motocyklu vyžaduje určitý prokluz zadního kola ( obvykle 20-30%, to znamená, že zadní kolo se točí o 20-30% rychleji, než přední kolo. Aby bylo docíleno optimálního přenosu síly na asfalt, S-KTRC monitoruje prokluz zadního kola v reálném čase, a plynule upravuje výkon motoru. S-KTRC monitoruje několik parametrů zaráz, včetně rychlosti předního a zadního kola, otáčky motoru a pozici klapek. Tyto údaje jsou zpracovávány každých 5 milisekund, tedy 0,005s. Tato unikátní metoda Kawasaki umožňuje dopředu určit, jak se motocykl bude chovat v dalších sekundách. Kromě módu 3, který omezuje výkon již při náznaku prokluzu zadního kola, S-KTRC využívá jen malé poklesy výkonu, aby bylo zachováno bezpečné zrychlení stroje. protože cílem je maximální zrychlení motocyklu, tak tento systém umožňuje i power wheelie při výjezdu ze zatáček.
okok, za 2 roky vyzkousim.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1180, 1181] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35406 | Dnes v 13:26 Veverčák |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 40 | Včera v 23:15 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |