globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kolega na svižnější jízdu
9.6.2016 v 18:57
Nazdar je tu někdo kdo jezdí svižnější tempo? Jsem z Tišnova tak že spíš Tišnovsko,Kuřimsko. Převážně jezdím na Vysočinu. Jezdím rychleji,ale žádnej sebevrah,věčně jezdím sám max ve 2. Někdo do party se hodí

1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu

14.3.2017 v 12:27 | Nahoru | #1
nové elektroniky to už poberou, ale né v závodním tempu - vidíš, že je to stejně nakope... když si ji dáš na největší level tak ti to zadní kolo ani neuklouzne (na suchém asfaltu). tento systém tomu má předcházet, aby kolo neujelo (hlídá rychlost kol - přední zadní, otevření plynu, kvalt, )

Z Kawy:
S-KTRC (kontrola trakce) využívající základní technologie, která Kawasaki používala na svých motocyklech v MotoGP. Tato technologie plynule kontroluje určitý prokluz zadního kola, aby bylo dosaženo maximální možné akcelerace. Maximální zrychlení motocyklu vyžaduje určitý prokluz zadního kola ( obvykle 20-30%, to znamená, že zadní kolo se točí o 20-30% rychleji, než přední kolo. Aby bylo docíleno optimálního přenosu síly na asfalt, S-KTRC monitoruje prokluz zadního kola v reálném čase, a plynule upravuje výkon motoru. S-KTRC monitoruje několik parametrů zaráz, včetně rychlosti předního a zadního kola, otáčky motoru a pozici klapek. Tyto údaje jsou zpracovávány každých 5 milisekund, tedy 0,005s. Tato unikátní metoda Kawasaki umožňuje dopředu určit, jak se motocykl bude chovat v dalších sekundách. Kromě módu 3, který omezuje výkon již při náznaku prokluzu zadního kola, S-KTRC využívá jen malé poklesy výkonu, aby bylo zachováno bezpečné zrychlení stroje. protože cílem je maximální zrychlení motocyklu, tak tento systém umožňuje i power wheelie při výjezdu ze zatáček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu

14.3.2017 v 12:30 | Nahoru | #2

matt píše:

Z Kawy:
S-KTRC (kontrola trakce) využívající základní technologie, která Kawasaki používala na svých motocyklech v MotoGP. Tato technologie plynule kontroluje určitý prokluz zadního kola, aby bylo dosaženo maximální možné akcelerace. Maximální zrychlení motocyklu vyžaduje určitý prokluz zadního kola ( obvykle 20-30%, to znamená, že zadní kolo se točí o 20-30% rychleji, než přední kolo. Aby bylo docíleno optimálního přenosu síly na asfalt, S-KTRC monitoruje prokluz zadního kola v reálném čase, a plynule upravuje výkon motoru. S-KTRC monitoruje několik parametrů zaráz, včetně rychlosti předního a zadního kola, otáčky motoru a pozici klapek. Tyto údaje jsou zpracovávány každých 5 milisekund, tedy 0,005s. Tato unikátní metoda Kawasaki umožňuje dopředu určit, jak se motocykl bude chovat v dalších sekundách. Kromě módu 3, který omezuje výkon již při náznaku prokluzu zadního kola, S-KTRC využívá jen malé poklesy výkonu, aby bylo zachováno bezpečné zrychlení stroje. protože cílem je maximální zrychlení motocyklu, tak tento systém umožňuje i power wheelie při výjezdu ze zatáček.



okok, za 2 roky vyzkousim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1180, 1181] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35406 Dnes v 13:26 Veverčák
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 40 Včera v 23:15 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist