bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta
5.6.2016 v 21:10
Ahoj,
menil nekdo z vas pocty zubu na kolecku / rozeta oproti originalu?Original je 16/43 zubů.
Predem diky za rady a zkuzenosti
Honza
Předchozí
1 2
Následující

900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

5.6.2016 v 21:35 | Nahoru | #1
Já jo, ale né na Hornetu.

900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

5.6.2016 v 22:13 | Nahoru | #2
Já taky, ale taky ne na Hornetu

900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

5.6.2016 v 22:25 | Nahoru | #3
Já taky, ale na CB1000R. ..
Jinak základ je to, že menším kolečkem zmenšíš maximálku a větším zvětšíš. V prvním případě se motor snadněji vytáčí, v druhém opačně. Tos asi ale věděl, jde o to co bys od Horneta chtěl?

Naposledy editováno 06.06.2016 07:54:30

900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

5.6.2016 v 22:26 | Nahoru | #4
Já taky, ale na Hornetu taky ne

900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

5.6.2016 v 22:35 | Nahoru | #5
Já taky ne na Hornetu

900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

6.6.2016 v 09:20 | Nahoru | #6
http://www.gearingcommander.com
Zkus todle.... treba ti to pomuze

4 reakcí na tento příspěvek 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

6.6.2016 v 10:33 | Nahoru | #7
Chtel bych to vice do rychlosti, pocitove H9 ma sily dost, ale kdyz jedu 120Km/H je tam strasne moc otacek.
Kdyz budu potrebovat vykon, podradim si, proto me zajima, jestli to nekdo resil u H9
Program http://www.gearingcommander.com jsem zkousel, a myslenka je zmena kolecek na 17/39
Co si o tom myslite?
Diky

Naposledy editováno 06.06.2016 10:34:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

6.6.2016 v 10:58 | Nahoru | #8
gonzalos16v> Namaluj si pilový diagram...to jest závislost rychlosti na převodech a otáčkách motoru.
Ten program ti nic neukáže...

(reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

6.6.2016 v 11:07 | Nahoru | #9

gonzalos16v píše: Chtel bych to vice do rychlosti, pocitove H9 ma sily dost, ale kdyz jedu 120Km/H je tam strasne moc otacek.
Kdyz budu potrebovat vykon, podradim si, proto me zajima, jestli to nekdo resil u H9
Program http://www.gearingcommander.com jsem zkousel, a myslenka je zmena kolecek na 17/39
Co si o tom myslite?
Diky



najel jsem na h9 přes 50 tkm, ale snažil jsem se dálnicím vyhýbat. na státovky, kde furt přidáváš/ubíráš a jedeš 60-140 mi připadal stávající převod ideální.

změna převodu o 17% je moc i kdybych jezdil hlavně dálnice (a na to h9 není).
zkus se prvně poptat, jaké rozety a pastorky se k h9 nabízejí a z toho vycházej. osobně bych u silniční motorky nešel přes 10% změnu (16/39)

(reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

6.6.2016 v 11:08 | Nahoru | #10
Zdenalbenal> pokud pilovy diagram jsou pouze hodnoty zarazeneho rychlostniho stupne Vs RPM Vs KMh, tak to ten program ukazuje.
J.

900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

6.6.2016 v 11:36 | Nahoru | #11
změna na 17/39? no na tom bych teda osobně jezdit nechtěl....

Zbytečně tu hledáš radu, dokud sám nezkusíš, budeš vědět prd.
Kup přední 17z, zkus a uvidíš. Jen si prvně zkontroluj jestli ji tam dáš do stávajícího řetězu (jestli máš rezervu k povolení). Ale o ten 1z by to neměl být problém.

900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

6.6.2016 v 11:43 | Nahoru | #12
...a viděls ten diagram nekdy namalovaný?
Protože když hodnoty máš jen v tabulce a ne v grafu, je to nicneříkající...




Tohle je jednoduchá, ale velice dobrá pomůcka třebas i v tom, jak v závislosti na průběhu krouticího momentu řadit (kam třeba motor na jednotlivý kvalt vytočit, aby mě při přeřazení otáčky neklesly pod Mk max. a podobně).
Lze se na něm dovědět, jak a kdy řadit, abych byl buď rychlý a nebo abych měl nízkou spotřebu.
Ano, existuje spoustu všelijakých vzletně nazvaných programů, ale pokud to neuvidíš namalované, představu nemáš.
Takže kalkulačka, čtvrtka papíru, tužka a můžeš špekulovat...a když tu konkrétní motorku máš "v železe", můžeš si vyzkoušet, zda-li na poslední kvalt má eště rezervu výkonu, z toho můžeš usoudit, jak by to vypadalo v kopcích...atd.
Dovede to ušetřit dost peněz .

900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

6.6.2016 v 11:45 | Nahoru | #13
Jak taky napsal ten přede mnů - kup si o zub jiný pastorek a zkus to.
To, jak ta motorka po takové změně pojede spolu s tím cárem papíru ti může dost napovědět...

(reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

7.6.2016 v 10:20 | Nahoru | #14

gonzalos16v píše: Chtel bych to vice do rychlosti, pocitove H9 ma sily dost, ale kdyz jedu 120Km/H je tam strasne moc otacek.
Kdyz budu potrebovat vykon, podradim si, proto me zajima, jestli to nekdo resil u H9
Program http://www.gearingcommander.com jsem zkousel, a myslenka je zmena kolecek na 17/39
Co si o tom myslite?
Diky



to si budeš muset pořídit asi novej řetěz ...tohle je moc...myslím

co je těch moc otáček při 120km/h ? ...a máš tam šestku ? (jen jestli si jí už objevil )

(reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

7.6.2016 v 10:23 | Nahoru | #15
gonzalos16v> 17/39? To bude dobrá mrtvola že Tys dosud jezdil dýzlovou Ochcávkou?

3 reakcí na tento příspěvek 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

7.6.2016 v 10:42 | Nahoru | #16
Prisel cas koupit novou retezovku, tak budu kupovat vse nove
120Km/H je tak na 5000RPM

Jeste poradne porozmyslim,mrtvolu nechci
diky
Honza

Naposledy editováno 07.06.2016 10:43:16

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

7.6.2016 v 11:05 | Nahoru | #17
gonzalos16v> sakra ale na 9kovým Hornetu ještě ani nebudeš na maximu krouťáku ...to musí motat aspoň 8-9 t rpm ? ne? tzn. že tam máš min další 4t rpm rezervu..

(reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

7.6.2016 v 11:12 | Nahoru | #18
gonzalos16v> 5 tis otáček je na téměř litrovej štyrvál strašně málo. Níž jít nemá smysl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

7.6.2016 v 11:13 | Nahoru | #19
t_freedom> Je to tak jak pises, 4000RPM rezerva.
Prave, ze kroutaku tam je dost, a kvalty jsou kratke, to by se clovek uradil k smrti
Kdyz chci nekde letet napr Duba, necham tam za 3, a tocim jen plynem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

7.6.2016 v 11:30 | Nahoru | #20
gonzalos16v> no právě...tak nad čím špekuluješ? ...

Já dal na S4RSko na pastorku jeden dolů (14) a na rozetě jeden nahoru(43). Jako, chodilo to plynem na zadní ještě za dva, ale řadil jsem jak kokot a spotřeba stoupla asi o 0,5l ... teď jsem nechal vepředu 15 a vzadu 43 ( o jeden víc) ...a je to supr ...
Oni výrobci většinou najdou ten dobrej poměr... jeden max dva zuby na rozetě ještě jo...ale zásadní zásahy jsou fakt zbytečný...

jestli necháváš na Dubé za tři...moc neletíš já tam tedy kromě jedničky vystřílím všechno ... můžem se tam sejít a ukážeš mi to kroucení plynem

Naposledy editováno 07.06.2016 11:32:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

7.6.2016 v 11:57 | Nahoru | #21
t_freedom> Moc toho najeto nemam, tak kdyz jedu na dubou plna 3, mam v gatich ,tak jak vic nakroutim plynem, dam vedet,treba prijde i razeni na 4

Naposledy editováno 07.06.2016 11:57:27

(reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

7.6.2016 v 12:07 | Nahoru | #22
gonzalos16v> tak se uč, a opatrně si ošahávej otáčky a motor ... a nešpekuluj zbytečně...dej tam origo převod - bude se ti nejlíp shánět...a jezdi

To pravý "peklíčko" ti na Hornetu stejně začne tak kolem 7t rpm... takže 5t rpm je tak dobrá, pružná hodnota na 120km/h

...a až ti "dojdou" převody...koupíš něco silnějšího...

Naposledy editováno 07.06.2016 12:09:09

900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

7.6.2016 v 15:48 | Nahoru | #23
Víc jak o jeden zub na pastorku bych určitě nedával, ono totiž to, že ten motor točí 5000 RPM je tak nějak přiměřené, nesnaž se to srovnávat s autem.
PS: Taky mám na tebe podezření, že jezdíš diselovou oktávkou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

7.6.2016 v 21:38 | Nahoru | #24

t_freedom píše: gonzalos16v> sakra ale na 9kovým Hornetu ještě ani nebudeš na maximu krouťáku ...to musí motat aspoň 8-9 t rpm ? ne? tzn. že tam máš min další 4t rpm rezervu..



max krouťák je v 6,5, cca 90 nm za kole
od 3 do 9,5 tisíce máš přes 70 nm na kole

(reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

7.6.2016 v 21:40 | Nahoru | #25

gonzalos16v píše: t_freedom> Je to tak jak pises, 4000RPM rezerva.
Prave, ze kroutaku tam je dost, a kvalty jsou kratke, to by se clovek uradil k smrti
Kdyz chci nekde letet napr Duba, necham tam za 3, a tocim jen plynem.



i to se dá, ale jak tě čtu, koupil sis špatnou motorku

(reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

7.6.2016 v 22:38 | Nahoru | #26

mariano píše: max krouťák je v 6,5, cca 90 nm za kole
od 3 do 9,5 tisíce máš přes 70 nm na kole


origo 90Nm na kole tak s rukou v nočníku...

(reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

7.6.2016 v 23:36 | Nahoru | #27
mariano> 90 Nm to mělo možná nový na motoru...

1 reakcí na tento příspěvek 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

8.6.2016 v 09:10 | Nahoru | #28
tady máš graf, ty 70Nmetre... ...
na grafu jsou samože feetpoundy, a je to klika ... 1Nm je 0,738 ft/lbs


Naposledy editováno 08.06.2016 12:25:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

9.6.2016 v 09:48 | Nahoru | #29
t_freedom> ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900F Hornet - Zmena kolecka / rozeta

9.6.2016 v 10:05 | Nahoru | #30
mariano> to je výkon na motoru, ne na kole...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 34 Včera v 09:16 Kohlstein
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet VlaHa 49 9.6.2023 v 19:52 mermex


TOPlist