globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: problém s karburátorem
Dobrý den , problém s TMEC Betkou, 2 roky stála , nechce startovat, svíčka hází jiskru , vypustil jsem starý benzin, vyměnil pal. filtr, vypustil karburátor (ze starým palivem) a poté už s výpustě karburátoru nic neteče , asi je ucpaný
starým palivem ??? mám dotaz , mám se pustit do vyčištění karbce , když jsem to nikdy nedělal ???? (nerad bych pohnojil jěšte více , motor samozřejmě nenaskočí...... díky za radu
meil : soucekjin@seznam.cz

1 reakcí na tento příspěvek problém s karburátorem

Skvělá odpověď, děkuji! 31.5.2016 v 16:27 | Nahoru | #1
Jo po dvou letech budes mit zalepeny trysky, ja to mel i za kratsi dobu. Najdi si podle typu karburatoru nejakej navod nebo video na youtube. Pak sam posud jestli se do toho chces pustit nebo ne.
Jen vycistit myslim neni takovej problem, cistic na karburator, kompresor (nebo stlacenej vzduch) a proste to poskladas zpatky jak to bylo, pohlidej si pocet zavitu na tryskach, pripadne zkontroluj s manualem kolik uvadi vyrobce jako zakladni nastaveni. A pozor na vsechnu tesneni.

Predem se ale urcite podivej na nejakej navod/video, nastuduj jak vlastne karburator funguje a uvidis do ceho jdes.

Edit: Palivo ti z hadice pred karburatorem tece?

Naposledy editováno 31.05.2016 16:40:39

problém s karburátorem

Skvělá odpověď, děkuji! 31.5.2016 v 18:59 | Nahoru | #2
Sundat karbec,sundat z něho vaničku a přitom dát pozor na to těsnění co tam je. Pak uvidíš ten nanos co tam je. No a samozřejmě vyšroubit a pročistit trysky. Nic víc bych nedělal a na nic víc nechytal, obzvlášť na šroub bohatosti směsi..

Měl jsem podobný problém na CBF.

http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=102453

(reakce na) problém s karburátorem

1.6.2016 v 07:16 | Nahoru | #3
scathe> jo teče,vyměnil jsem hadičky ,filtr, a karburátoru palivo jde..... asi to nechám nějakýmu odborníkovi abych neudělal víc škody jak ůžitku , jinak moc díky...
Jindra

problém s karburátorem

18.12.2017 v 12:50 | Nahoru | #4
Zdravím všechny Betkaře
a prosím o radu - na "motorce" jsem vyměnil za 50 72 kit a nastal problém. Lze to v pohodě nastartovat, ale vůbec nemůžu seštelovat volnoběh. Když prudce přidavám plyn, je všechno OK, po ubrání motor se začne jakoby hádat a má snahu chcípat. Když to projedou, tak nějak v pohodě, i když okolo 1/2 plynu to moc netáhne. Ke kitu je tryska 72, je to stejné i na původní. Rozvody jsem kontroloval, ryska v díře pod zátkou souhlasí s ryskou na magnetu T a značka na kole vačky se značkou na hlavě.
Můj amatérský závěr je, že je to karbec. Objednal jsem nový, s difuzorem 19mm a kolinko k tomu, původní cca 15mm se mi zdá malý.
Nemáte někdo nějakou radu?
Děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek problém s karburátorem

18.12.2017 v 14:04 | Nahoru | #5
19mm by to mohlo vyřešit, skoro se divím, že tam nebylo v sérii. nějaký úpravy na straně sání? jakože jinej filtr, nebo tak něco?

pro přechody bych ze začátku laboroval s polohou jehly, obvykle je třeba větší objem válce trochu obohatit

(reakce na) problém s karburátorem

18.12.2017 v 15:55 | Nahoru | #6
callowsick> Děkuji za "odsouhlasení" koupě nového karbce, až přijde namontuji a dám vědět. Jinak úpravy na sání žádné, čistá série. Do obalu filtru teď ti umělci vyvrtávají cca 10 děr 10mm, je to hlučný jako prase. Jinak to kolínko má průměr necelých 15mm, restrikce je odstraněná.
Původní tryska z 50tky bída, tryska z kitu je to údajně 0,72 je to malinko lepší. Tak uvidím.

1 reakcí na tento příspěvek problém s karburátorem

19.12.2017 v 08:34 | Nahoru | #7
nevím, jestli to dobře chápu, ale jestli je kolínko s průměrem 15mm, stálo by taky za výměnu. nebo alespoň pilníkem srovnat přechody mezi ním a karbem, aby tam nebyly ostrý hrany a schody - čím víc se to povede do ztracena, tím líp.
neuškodí ani slícovat kolínko s kanálem v hlavě a to samý u výfuku - ne, že by to přidalo koně, ale motor pak jde čistěji.

(reakce na) problém s karburátorem

19.12.2017 v 13:52 | Nahoru | #8
callowsick> Zdravím,
kolínko jsem objednal samozřejmě nové, s průměrem 20mm, karbec má být 19mm, nějaký údajně "vylepšený typ" )), tak uvidím až to doručí a namontuji to. Dám vědět jestli to pomohlo.
Hezký den.

problém s karburátorem

19.12.2017 v 14:10 | Nahoru | #9
tak to je supr - srovnal bych tedy jen přechod kolínko-hlava válce

problém s karburátorem

5.1.2018 v 20:34 | Nahoru | #10
Zdravím
a hned k věci: koupil jsem nový karbec 19 mm, k tomu po různých peripetiích i koleno 19 mm, nové O kroužky i těsnění, namontoval s tím, že maximálně poladim volnoběh a ono prd. Je to stejné jako s původním karbcem, motor jako by pálí na každou druhou kompresi, po vytočení k 5000 ot. a ubrání plynu mi to připadá, že se ještě malinko zvýší otáčky a trvá dlouho než spadnou. Jako když to přisává fal. vzduch, ale nemá kudy. Za mlada jsem jezdil kopce, pár žiguláckých a stotřicítkových motorů udělal, ale Betka mi dává pěkně zahulit. Případám si jako blb.
Co s tím?

problém s karburátorem

23.2.2018 v 18:43 | Nahoru | #11
Zdravím Betkaře!
K mému příspěvku ze dne 5.1. 2018. Problém se seřízením karburátoru jsem vyřešil jednoduše - za cca 5000,- jsem koupil nový motor 110 ccm i s karburátorem a kolenem. Kupodivu seděla i hlavní elektrika, pouze ze snímače kvaltů jsem použil 1 drát - kontrolka neutralu. Jede to moc pěkně, pouze ty brzdy, ty brzdy. Původní motor 50ku s namontovaným lítém 72 ccm pošlu
do světa, ať se s tím trápí někdo jiný....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Betka 50 startování TMEC Betka Pepepepe1 5 27.4.2024 v 15:02 ja1
Betka 50 TMEC Betka Pepepepe1 7 2.4.2024 v 08:01 ja1
Opakovaně zadřený motor Jawa Betka ... TMEC Betka kawasaki-man 12 3.9.2023 v 05:05 2stroke
TMEC Betka stav tachometra TMEC Betka, Motoscoot Jawa Betka Karel1980 13 3.6.2022 v 23:53 ja1
Jakou motorku Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, TMEC Betka, Jawa 50/... Makos06 6 11.10.2021 v 10:49 puffybodie


TOPlist