globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
26.5.2016 v 10:38
Zdravím, mam dotaz, koupil jsem VTR 1000F a zdá se mi že je nějaká hodná. Známý co ji ma tak mu jede o poznání lépe. Jde mi o maximalku, jemu stejný rocnik jede 240km/h a já se nějak nemůžu dostat kloudně přes 190. Koukal jsem do vTP a mám tam psaných 72kw. Co jsem četl tak motory by měly být stejné (sc36) jen ta moje bude nejspíš škrcená. Koukl jsem do sání a byly tam restrikce, ty jsem vytahl a když jsem měl dole karbece tak jsem zkontroloval trysky. Trysky jsou podle manualu 175. Čím by jeste mohla byt škrcená, jednotkou nebo sacimi vačkami? Dik za odpovědi. D.


Naposledy editováno 26.05.2016 11:31:21

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

3.6.2016 v 14:04 | Nahoru | #91
..Roko..> jj to je presne ono vyresim to tak ze vemu houbicku na nadobi a vystriham z ni kousky do airboxu. Ted jen cekam az mi chlapik posle tu membranu a poficam. Jsem zvedavej jak to pojede ted uz na plnohodnotny 2 valce

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

3.6.2016 v 15:36 | Nahoru | #92
Já tyhle molitany koupil origo, nestoji ranec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

3.6.2016 v 15:39 | Nahoru | #93
petrvtr_new> koukal jsem na partsdepot stoji cca 70k# ks ale zase je to molitan jako kazdej jinej takze za 2 ks plus posta cca 250 mi prijde zbytecny

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

3.6.2016 v 15:42 | Nahoru | #94
Drabos> To jo, já to přihodil když jsem nakupoval další věci

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

3.6.2016 v 19:15 | Nahoru | #95
Pak dej vědět, jak to po opravě jede

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

3.6.2016 v 20:23 | Nahoru | #96
Majk-fox> Jasna paka dneska jsem na prasaka slepil jakymsi lepidlem na gumu tu starou a zitra to jdu zkusit co to udelalo a jakej to bude rozdil. Na tu jednu vyjizdku cca 10 km to musi vydrzet a v podneli mi dojde od chlapika druha tak to jenom predelam. Jsem jaksi netrprlivej a hlavne zvedavej jak ze to vlastne pojede. V podstate jsem jezdil jen na 1a1/4 valce tak doufam ze mne nekde nezahodi. Jinak se omlouvam za hacky carky pisu na mobilu a neche se mi furt preklikavat aby to psalo jaksi cesky

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

3.6.2016 v 21:35 | Nahoru | #97
No už to nebude nahoře tak tupý.A konečně zapomeneš na ten vysavač(pardon,R6)

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

3.6.2016 v 22:05 | Nahoru | #98
Anti> Nahodou na r6 jen tak nezapomenu- Dyt to byla moje prvni silna masina teda az na buchara www.drabpa.wz.cz/index2.html prosim nehledte na vzhled stranek bylo mi 14 kdyz jsem je tvoril Zitra se mozna stavim s tema nozema

Naposledy editováno 03.06.2016 22:28:58

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

3.6.2016 v 22:48 | Nahoru | #99
Buchar byl boží.Jsem rád že máš ty fotky.

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

3.6.2016 v 22:58 | Nahoru | #100
Anti> To byl tohle jsou bohuzel jediny fotky ktery se dochovaly. Jeho ostatky postupne pozira koroze u Radka za garazi

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

4.6.2016 v 16:44 | Nahoru | #101
Tak hosi, dal jsem tam tu zalepenou membranu a zkusil projet. No mam pocit ze mam uplne jinou motorku. Max po chvilce premlouvani 250. Takze spokojenost kroutak odspod a tahne cca do 8,5-9tis. Paradicka na plyn za 1 do svice, to jsem hned ze startu necekal . Jen jsem zjistil ze se mi pri vyzsi rychlosti ( nad 200) tak neprijeme vlni a to nemluvim o zatackach. Kdyz najedu do zatacky jako by mi moc zatocily riditka a jak to srovnam tak se taky vlni. Cim to, olej ve vidlich, volnej krk nebo kivka? R6 mi tohle needelala, mozna je to bezny ja nevim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

Skvělá odpověď, děkuji! 4.6.2016 v 18:16 | Nahoru | #102

Drabos píše: Tak hosi, dal jsem tam tu zalepenou membranu a zkusil projet. No mam pocit ze mam uplne jinou motorku. Max po chvilce premlouvani 250. Takze spokojenost kroutak odspod a tahne cca do 8,5-9tis. Paradicka na plyn za 1 do svice, to jsem hned ze startu necekal . Jen jsem zjistil ze se mi pri vyzsi rychlosti ( nad 200) tak neprijeme vlni a to nemluvim o zatackach. Kdyz najedu do zatacky jako by mi moc zatocily riditka a jak to srovnam tak se taky vlni. Cim to, olej ve vidlich, volnej krk nebo kivka? R6 mi tohle needelala, mozna je to bezny ja nevim.



V primem smeru se mi nevlni, mozna spatne vyvazena guma nebo spatne lozisko v krku. Ohledne zatacek ve velmi vysoke rychlosti, to je slabsi stranka VTR, holt to neni supersport, rika se ze ma prepruzenej central a mekke vidle. Jako prvni bych vymenil olej ve vidlich za hustsi, pokud bys to s VTR myslel vazne tak dat jine pruziny.

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

4.6.2016 v 20:04 | Nahoru | #103
Taky na me ty molitany z karbecu vypadly a dlouho jsem premyslel, kdo je tam predemnou dal a proc

Ja mam s ladakama spotřebu kolem 8,5l a tocim do cca 6, pak uz to stejne moc nejede, jen rve

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

4.6.2016 v 20:54 | Nahoru | #104
SirIndy> Lozisko v krku bude chtit asi trosku dotahnout vsiml jsem si ze kdyz zabrzdim predni tak pri pohybu dopredu dozadu v krku slabe cvaka. Jinak v tech zatackach to neni v nejake velke rychlosti dela mi to i ve meste. No s VTR to zatim myslim vazne, dneska jsem se byl jen tak trosku projet teda hlavne ji vyzkouset jaka zmena se odehrala ( byl jsem velmi mile prekvapen). Cestu od nas do Znojma jsem jel na VTR cca 20km a a z5 na R1 a muzu rict ze ke 4v se uz asi vracet nebudu, prislo mi to takovy nijaky odspod to do nejakejch 5-6 tis moc netahne a pak se to mini posrat navic takovy vrneni to nejni nic pro me ja chci zvuk poradnyho kladiva . Ochutnal jsem jizdu na V2 a za me uz nic jineho nechci, kroutak pekne odspod a jede to taky pekelne a navic ten zvuk no proste 4v uz nee . Jen jeste musim poladit trosku ten podvozek a hlavne to strileni to je neco silenyho. predtim to strilelo tak jako rychle a porad stejne hlasite a ted to chvilku jen tak pobrblava a pak jako kdyz strilite z pistole jo a dneska jsem jeste pridal na bohatosti, ted tam mam 3 ot na kazdym karbecu.

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

4.6.2016 v 20:57 | Nahoru | #105
ZbyneKTM> No ja spis nechapal jak se tam vzaly nebo kudma tam vlastne vletely jinak dneska jsem ji projizdel po oprave a me to tahne az do nejakejch cca 9 tis neprijde mi ze by to nad6 uz jen rvalo. Ted teprve jsem pocitil nejakej vykon , predtim to bylo takovy nemastny neslany jako jo jelo to ale ne moc rychle a bylo to liny zato ted fakt cumim No na spotrebu jsem zvedavej 1. dostava ted cocku a 2. teprve ted chlastaj oba karbece

Naposledy editováno 04.06.2016 20:59:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

4.6.2016 v 22:30 | Nahoru | #106

Drabos píše: SirIndy> Lozisko v krku bude chtit asi trosku dotahnout vsiml jsem si ze kdyz zabrzdim predni tak pri pohybu dopredu dozadu v krku slabe cvaka. Jinak v tech zatackach to neni v nejake velke rychlosti dela mi to i ve meste. No s VTR to zatim myslim vazne, dneska jsem se byl jen tak trosku projet teda hlavne ji vyzkouset jaka zmena se odehrala ( byl jsem velmi mile prekvapen). Cestu od nas do Znojma jsem jel na VTR cca 20km a a z5 na R1 a muzu rict ze ke 4v se uz asi vracet nebudu, prislo mi to takovy nijaky odspod to do nejakejch 5-6 tis moc netahne a pak se to mini posrat navic takovy vrneni to nejni nic pro me ja chci zvuk poradnyho kladiva . Ochutnal jsem jizdu na V2 a za me uz nic jineho nechci, kroutak pekne odspod a jede to taky pekelne a navic ten zvuk no proste 4v uz nee . Jen jeste musim poladit trosku ten podvozek a hlavne to strileni to je neco silenyho. predtim to strilelo tak jako rychle a porad stejne hlasite a ted to chvilku jen tak pobrblava a pak jako kdyz strilite z pistole jo a dneska jsem jeste pridal na bohatosti, ted tam mam 3 ot na kazdym karbecu.



Jestli to dela i v nizke rychlosti tak to asi bude tim loziskem. Nebo nerovnomerne sjete gumy muzou delat, ze to jakoby samo pada do naklonu. Taky nemuzu ctyrvalci prijit na chut, mozna tak na okruhu, kde ho muzes neustale drzet v otackach, ale na silnici vede dvouvalec, diky skvelemu zvuku a chovani motoru ve strednich otackach si jizdu vice uzivam. S tim strilenim se podivej, jestli neni spatne tesneni u napojeni svodu za motorem.

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 13:10 | Nahoru | #107
Jestli ti to takhle moc střílí, tak určitě sežeň větší trysky - aby místo těch 175 byli cca 180. Dále mě napadá, jestli tam nemáš moc oleje, zkontroloval bych tlaky ve válcích a když furt nic, tak ji pošli na brzdu a pak řekni, na jakej výkon ses dostal. Mimochodem nepřibrzďuje ti nějaká brzda?

Tak už nic a gratuluji k nalezení závady

Naposledy editováno 05.06.2016 13:30:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 19:23 | Nahoru | #108
Bundes> brzdy jsou cajk, zadna nepribrzduje a olej kaorat. Zkusim jeste pridat na smesi, kamos rikal ze to muze delat volnobezna smes (tryska) bo co kdyz jenom lehce pridam pri tom strileni tak to prestane nbo nevim jak to napsat proste pustim plyn a nekde kolem 4 tis to zacne strilet pak trosicku pridam aale jeen tak aby to furt spomalovalo a prestane. Pokud pisu jako uplnej mongol tak se omlouvam

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 19:25 | Nahoru | #109
SirIndy> to napojeni myslis ze svodu na mezisvody k ladakum? Tam kdyz jsem je prehazoval za ty origo a z5 tak jsem jee maznul motorovym silikonem do 300 st.

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 19:37 | Nahoru | #110
Drabos> ahoj mne to strili i pokud radim nahoru obcas a zacala to delet po zmene lafu dal.jsem akrapovice

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:04 | Nahoru | #111
Co se týká houpání v zatáčkách,tak mi to dělá taky.A to občas dost nepříjemně ale už jsem si zvykl že než abych slevil na plynu,tak je lepší přidat Olej ve vidlích mám nový od pův.majitele...ložisko v krku také...budu si muset zkusit pohrát s nastavením vidlice.Na minulém VTR jsem měl WP pružiny a o tomto problému vlnění jsem ani nevěděl.Dost možná to taky dělají hodně pneumatiky...pův.majitel tam nahodil Metzelerky a nemám v nich vůbec důvěru nakonec jsem zjistil že to jsou bačkory někde z roku 06 Ale myslím že nebudou mít dlouho životnost a pak nahodím nějaké Dunlopy které už mám odzkoušené.Střílení si moc nevšímám,ono na těch origo laufech toho není moc poznat Ale občas si asi trochu odstřelí

Naposledy editováno 05.06.2016 20:05:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:09 | Nahoru | #112
honza511> zkusim vymebit ten olej ve vidlich a uvidim. Jinak na r6 jsem mel dunlop sportmax a muzu tict ze vzorek mizel pred ocima coz pozom tady na tom kladivu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:14 | Nahoru | #113
Drabos> tak já jezdil taky sportmaxy,ale myslím si že neudělám chybu snad i s Roadsmartem když je něj takové chvály.Takovej střelec nejsem abych je někde urval.Jinak se mi osvědčily i slicky....ale dnes bych si to už v provozu nelejsknul.Tehdy jsem dostal tu sadu k motu,tak jsem je do konce sezony dojezdil.Ten podvozek mne docela trápí...kolikrát jedu po rovince a když je vyjetá blbě kolej,tak to slušně moto rozhodí.Tak nevím zda mám podvozek přitvrdit nebo spíše dát naměkko.

Naposledy editováno 05.06.2016 20:29:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:29 | Nahoru | #114

honza511 píše: Drabos> tak já jezdil taky sprotmaxy,ale myslím si že neudělám chybu snad i s Roadsmartem když je něj takové chvály.Takovej střelec nejsem abych je někde urval.Jinak se mi osvědčily i slicky....ale dnes bych si to už v provozu nelejsknul.Tehdy jsem dostal tu sadu k motu,tak jsem je do konce sezony dojezdil.Ten podvozek mne docela trápí...kolikrát jedu po rovince a když je vyjetá blbě kolej,tak to slušně moto rozhodí.Tak nevím zda mám podvozek přitvrdit nebo spíše dát naměkko.



Mel jsem na VTR Roadsmarty 2, drzely dobre a vydrzely pres 10000km na platno. Nejezdim ani pomalu ani extra rychle. Libilo se mi na nich, ze po zahrati krasne lepily a zmolkovaly, to mi zadna jina sportovne-cestovni guma nedelala:










1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:33 | Nahoru | #115
SirIndy> asi tak nějak bych si to představoval.Na ZZR jsem jezdil Avon Ultra Storm 1...2.. a taky super nájezd a hluboký vzorek.Držely taky krásně.No uvidíme až dohobluju tyhle bačkory a pak tam pujdou asi nejlépe ty RoadSm. Já jezdím svižněji...nejsem kochací typ utrhnout prdel se mi akorát podařilo na GSXR1000 ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:34 | Nahoru | #116
honza511> Ted mam vzadu Bridgestone Battlax 190/55 a vpredu Metzeller Racetec 120/70 a myslim si ze ok. Priste pujdu do nejake vicesmesove pneu a uvidime jak na tom bude teoreticky by mela jit pomalji do kelu , S podvozkem ti asi neporadim sam s tim budu teprav experimentovat. To s tim rozhazovanim znam pak se to nejakou tu stovecku metru po silnici pekne vrti . Myslim si ze si na VTR hodne rychle zvyknu necekal jsem to ale sedi mi vic nez supersport (r6), dokonce uz se mnou projela i nejakou tu polnicu to jsem predtim s kapotama jaksi nemohl

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:37 | Nahoru | #117
No kdyz koukam na vase foto tak to ja jsem ridic posera mam na bocich tak cca 1,5cm poserpruhy.

SirIndy> Kdyz koukam na to jak je sjeta az na hranu tak to me poser to jezdis na koleno ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:42 | Nahoru | #118

Drabos píše: No kdyz koukam na vase foto tak to ja jsem ridic posera mam na bocich tak cca 1,5cm poserpruhy.

SirIndy> Kdyz koukam na to jak je sjeta az na hranu tak to me poser to jezdis na koleno ne?



Kazda guma ma jiny profil takze nektere dostanes na hranu lehceji - pro srovnani bychom museli mit obute stejne gumy.

Ja nemam slidery takze koleno nevystrkuju, obcas skrtam stupackou.

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:42 | Nahoru | #119
Drabos> Na jednu stranu mě to VTR trápí tím podvozkem a na druhou stranu těší tím motorem takže se na ní zlobím a trápím a pak jí to vlastně všechno odpustím.Vím že se to nějak moc nedává srovnávat,ale na GSXR jsem se jen trochu naklonil a ono jelo kam jsem potřeboval(jasně..ten podvozek a váha je někde jinde) ale zase ta Suza vůbec nebrzdila..člověk si musel dělat rezervy.Nakonec stejně byl nejlpší Versys a možná trochu i ZZR jelikož jsem na něm odjezdil nejvíc sezon asi jsem zaujatej na Kawy Ale je fakt,že Honda jako celek je promyšlená a na lidi taková hodná asi ve všem
Poser pruhy mám teď taky protože těm gumám fakt nevěřím a na moto sedím letos po 3leté pauze

Naposledy editováno 05.06.2016 20:44:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

5.6.2016 v 20:46 | Nahoru | #120

honza511 píše: SirIndy> asi tak nějak bych si to představoval.Na ZZR jsem jezdil Avon Ultra Storm 1...2.. a taky super nájezd a hluboký vzorek.Držely taky krásně.No uvidíme až dohobluju tyhle bačkory a pak tam pujdou asi nejlépe ty RoadSm. Já jezdím svižněji...nejsem kochací typ utrhnout prdel se mi akorát podařilo na GSXR1000 ...



Na ZZR mam od predchoziho majitele Conti-Motion. Za sucha to ujde ale na mokru docela sebevrazda A utrhnout se mi je taky povedlo, ale dost kontrolovane, takovej malej driftik na vyjezdu ze zatacky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist