paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Máte zkušenosti s Ducati?
 
9.2.2008 v 12:49
Ahoj, máte někdo zkušenosti s Ducati? Můj kamarád si koupil novýho Monstera a za půl roku s ním byl třikrát v servisu. Všechno reklamace, nebyla to jeho vina. Měl smůlu nebo je pravda, že je ducati sice super na okruh, ale jezdí se s ní od servisu k servisu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s Ducati?

17.2.2008 v 12:59 | Nahoru | #1
s4r>s tebou se nema cenu bavit :o vse co si o tom myslim je napsany bud tady, nebo v tom druhym threadu a kazdy at si to prebera jak chce, nekdo to mozna pochopil, nekdo zrejme ne

no to mas skoro pravdu, to co stoji jenom ta pitoma spojka, tak je pulka toho co me stala moje druha motorka na letiste i s papirama lol lol lol

(reakce na) Máte zkušenosti s Ducati?

17.2.2008 v 13:15 | Nahoru | #2

havrajz>s4r>s tebou se nema cenu bavit :o vse co si o tom myslim je napsany bud tady, nebo v tom druhym threadu a kazdy at si to prebera jak chce, nekdo to mozna pochopil, nekdo zrejme ne

no to mas skoro pravdu, to co stoji jenom ta pitoma spojka, tak je pulka toho co me stala moje druha motorka na letiste i s papirama lol lol lol



Ale má to cenu... Já to chápu, že každý na "suchou" není a plně to respektuju... Jen platí to, co říká Miura. My do sekce japonské nechodíme, s nikým se tam nehádáme, takže tam panuje relativní pohoda. V italské sekci je to, bohužel, jinak. Je spousta lidí(ne ty), kteří to nemají v hlavě v pořádku a nedokáží nás pochopit ani v nejmenším.
Ty jsi k tomu alespoň přistoupil inteligentně a snažíš se něco osvětlit. Otázkou je, jestli to někdo ocení... Ale jak říkám - nic proti tobě nemám, takže klíííd...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s Ducati?

17.2.2008 v 13:50 | Nahoru | #3
havrajz> hele Lukyne, asi takhle, ty vícezubové spojky (konkrétně 48 zubů teďka frčí) se vyrábějí a prodávají relativně dost (a tim nemyslím jen v antihop verzích). Výhoda je jasná - daleko větší plocha pro přenos krouťáku. S tím samozřejmě souhlasím. Ale má to prostě i nevýhody a ty taky stojí za řeč. Je to samozřejmě složitější na výrobu (jak lamely tak hlavně koš, páč je tam nějakej oválnej styk - prostě vyfrézovat to bude určitě na delší dobu) => vyšší cena, ale né zas o moc, dejme tomu o třetinu. Díky tomu, že je ten koš složitější a členitější je při použití stejného materiálu nepatrně těžší než "klasickej" 12 zubovej. Je to sice jen o trochu, ale na rotačních hmotách se počítá každej gram. No a pak je tu ještě jedna věc, kterou milovník suchých spojek nepřenese přes srdce - je to tišší
Takže je na každém, co preferuje. Já jsem teď kupoval celý komplet a zůstal jsem u klasiky. Stejně je po těch 25-30 tis km obložení před smrtí, takže musíš zainvestovat do nových lamel a koš už nikoho nezabije, ba naopak takovou radost z věci za bůra jsem nikdy neměl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist