bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podtlakové benzínové čerpadlo/pumpa
22.5.2016 v 21:08
Před časem ,jsem řešil problém, kdy SZR startovala napoprvé a bez sytiče, ale po zahřátí nechtěla naskočit a vypadalo to na bohatou směs. Dával jsem karburátory na kontrolu, seřízení atd. a přitom jsem si všiml, že z nádrže po odpojení za hadice paliva pořád teče. Takže podtlaková pumpa nefungovala jak by měla a dávala to tam pořád a to byl asi ten problém (nebo jeho část).
Pumpu jsem rozdělal, vyčistil od trošku usazenin, ale jinak jsem si ničeho špatného nevšiml. Ani na jedné z membrán jsem si nevšiml, že by v ní byla dírka. Problém je, že nevím, co tam hledat jiného za chybu. Nevím, jestli jsem to nějak nedokurvil sám, protože z neznalosti jsem zapojil zpočátku špatně hadice a podtlakovou napojil rovnou na přívod paliva, takže benzín valil rovnou do motoru .
Měl ji někdo už rozdělanou? Když zkusím "nacucnout" v přes podtlakovou hadičku, tak slyším, že membrána pracuje, přes to mě benzín protíkal.
postimg.org/image/g0e3ak0e9/][img]http://s32.postimg.org/g0e3ak0e9/20160520_185839_COLLAGE.jpg[/img

Naposledy editováno 22.05.2016 21:16:09

Podtlakové benzínové čerpadlo/pumpa

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2016 v 22:31 | Nahoru | #1
No ja mel stejnou pumpu na XJ. A to aby benzin netekl pri vypnutym motoru delal kohoutek v nadrzi, nikoliv pumpa. Kohoutek ma membranu. Kdyz nastartujes motor, membrana se podtlakem otevre a tece. Kdyz vypnes motor, benzin netece. Takze hledej problem tam, ne v pumpe. Ta by mela normalne protikat JInak by nefungovala poloha PRI SZR ma mozna jinej kohoutek, kazdopadne tu funkci tece - netece by mel asi plnit on. A nebo tam zadne kohoutek neni a ma to tyct furt.

Tahle pumpa tam je z toho duvodu, aby motor jel, i kdyz je hladina v nadrzi pod hladinou karburatoru. Kdyz tu pumpu uplne odstranis, krome toho, ze budes muset casteji tankovat, nic nepoznas.

Naposledy editováno 22.05.2016 22:56:05

Podtlakové benzínové čerpadlo/pumpa

22.5.2016 v 23:00 | Nahoru | #2
aha dík. Kohoutek na nádrži není, není nebyl by k němu přístup, ventil je umístně mezi rámem, možná v úrovni karburátoru, možná níž. Já právě myslel, že nahrazuje tu funkci PRI. (dřív jsem měl karburátorou motorku, kde nádrž byla klasicky výš i s tím kohoutkem ON/OFF/PRI.
Dík

Podtlakové benzínové čerpadlo/pumpa

23.5.2016 v 10:47 | Nahoru | #3
U Yamah (napriklad u meho TDM) je podtlakova pumpa k necemu jen tehdy, kdyz je v nadrzi malo benzinu. Jinak to pres ni tece i samospadem. Kdyby byla spatna, motorka by ti vynechavala, pokud bys mel benzin v posledni tretine nadrze.
Jo a PRI na ventilu nemam - neni potreba protoze tam neni podtlakovej ventil.

Naposledy editováno 23.05.2016 10:49:05

Podtlakové benzínové čerpadlo/pumpa

23.5.2016 v 14:20 | Nahoru | #4
OK dík.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist