globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: a
 
10.5.2016 v 22:36
a

Naposledy editováno 04.08.2016 15:59:20

B-i-b-a píše: Zamotal a pomotal jsi spoustu věcí dohromady. Pokusím se na to nějak postupně zareagovat.

1) Pod žádnou petici jsem se nepodepsal a vůbec netuším jak jsi na to přišel.
2) Nehroutím se nad represemi, které dávno platí, ale kritizuji hloupou, zbytečnou a zcela určitě předraženou, rádoby neveřejnou příručku se spoustou chyb, kterou sesmolil nějaký aparátčík, který tomu evidentně vůbec nerozumí.
3) Není to žádná konspirace nebo teorie, ta příručka je bohužel realita.
4) Nejsme žadní pokusní králíci, aby z nás někdo zkoušel tahat peníze podle totálně hloupý příručky, aby pak zjistil, že to je blbost.

Pak se máme zpětně o vynaložené náklady za STK, kde potvrdí, že motocykl je v pořádku, nebo o peníze za neprávem napařené pokuty soudit? Nebo jak si to představuješ? Jak v tomhle státě fungují soudy ti snad vysvětlovat nemusím..
A co když ti policajt nějakym drátem, kterym šťourá kdovíkam a kdovíjak nějak poškodí motocykl?

Zkrátka tahle zprasená příručka je podle mě úplná kokotina, navíc nebezpečná v tom, že se jí klidně nějaký přihlouplý, zakomplexovaný policajt může začit řídit. (Když se mu např. nepodaří z tebe vytáhnout peníze jinak)

5) Prasozákon s presumpcí viny s. Humla je nehorázná zmrdovina a tahle hloupá příručka je tomu nemálo podobná. Skoro bych řekl, že s.Huml je autora dobrý kamarád a trochu mu napovídal, co do té příručky nablít. Ale třeba se pletu.
6) Fakt nechápu lidi, co takovouhle prasárnu obhajují (vychvalují, tleskají ji ap.. vhodné synonymum si už klidně doplň sám)



Nečetl jsem to celé, ale tento komentář mě zaujal. Mě osobně ta příručka fakt nezajímá. Motorku mám v cajku a když na mě zkusí něco co vím, že je nesmysl, tak půjdu do správního řízení. No u mě by to nebylo poprvé, ale ještě jsem neprohrál.

Většina z vás, kteří sem píšou a jsou vytočený z příručky, jsou ti samý, kteří si udělali maximální tunning z ničeho a nebo věděli už v době koupě, že když na to někdo příjde, tak bude průser. Policisty taky nevyhledávám, ale jen se začínají zaměřovat na ty vraždy, co se pohybují na českých silnicích. My v práci zaměstnancům dáváme příručky na obrábění, protože všichni nejsou obráběči. Policajti dávají příručky proto, že všichni nejsou motorkáři. A když si myslíte, že máte pravdu, tak běžte do správního řízení !

Alarm píše: Nečetl jsem to celé, ale tento komentář mě zaujal. Mě osobně ta příručka fakt nezajímá. Motorku mám v cajku a když na mě zkusí něco co vím, že je nesmysl, tak půjdu do správního řízení. No u mě by to nebylo poprvé, ale ještě jsem neprohrál.

Většina z vás, kteří sem píšou a jsou vytočený z příručky, jsou ti samý, kteří si udělali maximální tunning z ničeho a nebo věděli už v době koupě, že když na to někdo příjde, tak bude průser. Policisty taky nevyhledávám, ale jen se začínají zaměřovat na ty vraždy, co se pohybují na českých silnicích. My v práci zaměstnancům dáváme příručky na obrábění, protože všichni nejsou obráběči. Policajti dávají příručky proto, že všichni nejsou motorkáři.A když si myslíte, že máte pravdu, tak běžte do správního řízení !



Asi je chyba, že jsi to celé nečetl.
Kdyby jo, tak bys pochopil spoustu souvislostí a možná by tě taky začalo zajímat proč takovéhle prasárny vznikají. Že vůbec nejde o bezpečnost, ale priorita je prachsprostě kasírovat peníze a tomu se přizpůsobují i zákony tak, aby se ovce nemohla ani cukat (bránit) až ji budou holit.

Máš nějaké racionální důvody proč bych měl plýtvat svými penězi a časem a absolvovat nějaká úplně zbytečná správní řízení s arogantními úředníky, STK, atd..? A po té znovu mrhat svým časem a vynakládat další nemalé peníze, abych vymohl svá práva a peníze zpět? O tom jak to tady funguje, jak úřady zneužívají pravomoce a kolik pokut je tu uloženo v rozporu se zákonem už byly popsány stohy papíru a opakovat to nebudu..

Další věc, ve které se strašně pleteš je, že většina, co jsou vytočený z týhle příručky a podobných prasáren, které už tvrdě zavedli do praxe, vymyšlených prioritně ke kasírování, si udělali nějaký "maximální tunning z ničeho, anebo věděli už v době koupě, že když na to někdo přijde, tak bude průser."
Všechny motocykly mam v naprostém pořádku, jsem příznivec originálního stavu a ani já, ani nikdo z okruhu mých známých, nemá žádný "neorigo" tunning.
Jenže o to ani autorům těchle paskvilů nejde, a to je v první řadě si, pro pochopení tohoto problému, třeba uvědomit.

Píšeš, že máš motorku v cajku a když na tebe zkusí něco, co víš, že je nesmysl, tak půjdeš do správního..
Problém je, že oni na tebe, ale hlavně na všechny, které zastaví kvůli skasírovaní (a o to tady hlavně jde) budou zkoušet hlavně to, co nevíš. (Proto tahle příručka vznikla jako neveřejná.)
A stejně se pak k tobě budou chovat všechny další aparáty, kde se budeš snažit bránit. Budou tě vtahovat do zbytečných koloběhů a úřední mašinérie a budou se z tebe jen snažit vytáhnout peníze za každou cenu, navíc za úplný nesmysl..

A na to, aby ses týhle zlovůli ubránil je potřeba mít obrovské právní povědomí, spoustu volného času nebo hooodně peněz. Navíc je tahle mašinérie pro některé jedince psychicky tak naročná až likvidční, že radši zaplatí, aby to už měli z krku. A to nejen autoři těchle prasáren, ale i policajti a úředníci vědí a zneužívají toho.
Ale to už ti jako absolventovi několika takových zbytečných spr. řízení nemusím ani psát.

Naposledy editováno 29.05.2016 13:52:33

(reakce na) a

29.5.2016 v 16:40 | Nahoru | #3
Alarm>
A srovnávat příručku na obrábění pro zaměstnance, která je jistě ku prospěchu nejen těm zaměstnancům, a která se zcela určitě neplatila z našich peněz, s touhle prasárnou se spoustou chyb a tunelem na prachy, kterej vymyslel nějakej aparatčík, kterej tomu evidentně vůbec nerozumí, a která radí zakomlexovanejm fízlum (normální to snad ani dělat nemůžou) toužících po frčce, jak buzerovat, votravovat, šikanovat, strkat lidem dráty do vejfuku, tahat z lidí prachy, atd., atd.. je jako, slušně řečeno, srovnávat ty obligátní jabka s hruškama..
Téma je zamknuto


TOPlist