globalmoto_kveten





Téma: Küryakyn Pro-Series Hypercharger, Vzduchové Sání Kit Honda VTX 1800 an...
 
1.5.2016 v 19:12
Ahoj lidi,
mám otázku a je možné, že už to tu i někdo řešil. Zajímalo by mě kit sání Küryakyn Pro-Series Hypercharger Vzduchové Sání Kit Honda VTX 1800 2002-2008 ano či ne. Strašně se mi líbí ty klapky co se otevírají a je to zajímavý doplněk motorky. Má někdo zkušenost s montáží (píšou tam, že montáž je na karburátorové verze), s nákupem odkud a jak jste byli spokojeni? koukal jsem, že z UK se dá pořídit už okolo 6000,-Kč. Jsou vlastně nějaké proti
Díky za odpovědi Jenda

Naposledy editováno 01.05.2016 19:16:10

Küryakyn Pro-Series Hypercharger, Vzduchové Sání Kit Honda V...

9.5.2016 v 10:10 | Nahoru | #1
Sání Kuryakyn PRO-R Hypercharger s K&N filtrem jsem si pořídil sám jsem si namontoval a jsem s ním max spokojený.
Trošku jsem tápakl kam napojit hadičku na otevírání klapek, ale na hlavě motoru byly jakési zaslepené ventilky a systémem pokus/omyl, jsem neomylně zapojil a vše funguje jak má.
Myslím že nové sání mi přidalo snad 20 koní na výkonu, což je dané ani ne tak sáním, jako filtrem K&N, který prostě pustí víc vzduchu.
Mašina je živější, efekt klapek je naprosto dokonalý.
Jen jediná výtka, kterou možná přejdete, pokud si zvyknete, je to že Hypercharger je širší než původní sání a mohlo by vám vadit na koleno. Já jsem si zvykl
Pokud mohu tak vřele doporučuji.
K&N filtr bude asi dražší ale dá se čistit, což mě teď čeka, ale koupil jsem sadu na čištění K&N za 300,- Kč, tak uvidím.
Myslím, že objednávka přímo z USA nebude problém, já osobně jsem kupoval na Chrome Galaxy v OV a to kvůli případné reklamaci.
Pokud chcete vidět jak to vypadá, mrkněte na můj profil.
PS nemám karburátor, mám el. vstřikování a vše funguje jak má.

Naposledy editováno 09.05.2016 10:43:56

Küryakyn Pro-Series Hypercharger, Vzduchové Sání Kit Honda V...

9.5.2016 v 21:02 | Nahoru | #2
SirThomas> A už jsi s tím jezdil, když ti je 8 let?

Küryakyn Pro-Series Hypercharger, Vzduchové Sání Kit Honda V...

9.5.2016 v 22:41 | Nahoru | #3
Osobně preferuju - čím víc oroginál motorka, tím líp. Pokud u sání píšou, že je to na karburátorovou verzi, tak je to na VTX1300. Protože 1800 mají elektronické vstřikování paliva. Tady je zásadní rozdíl mezi VTX1800 a VTX 1300. Pokud chceš podobnou věc na VTX1800, musíš mít k vzduchovému filtru nebo laděným výfukům (případně obojímu) jednotku Power Commander nebo Cobra Fi2000, přes kterou se ladí hlavní řídící jednotka. Ale s tím musíš do specializovaného servisu, kde ti to seřídí a vyzkouší na brzdě. Bál bych se to sám doma ladit, ikdyž se do toho dají z internetu stáhnout mapy podle toho co máš na motorce namontované. Sám mám jak K&N filtr a laděný výfuk, spotřeba klidnou jízdnou na delší trasy pod 5,5l/100km s Power Commanderem. Seštelolváno ve firmě DK racing. Ale pokud máš VTX1800 a měl bys mít 10 koní navíc, to snad ani nepoznáš a investice kvůli tomu je úplně zbytečná...

Za mě je to úplná zbytečnost, jediná výhoda, kterou tím získáš je možná pro někoho lepší vzhled...

Küryakyn Pro-Series Hypercharger, Vzduchové Sání Kit Honda V...

11.5.2016 v 09:47 | Nahoru | #4
Co se týče originálu, tak z jedné strany ano, ale u typu těchto motorek je to takové jaké si to člověk udělá a hlavně jak se mu to líbí, ničemu to neškodí a dělá radost . U této motorky výkon vůbec neřeším je ho až až. Jezdím v klidu a na pohodu (80-90km/h, někdy i pomaleji, nikam nespěchám ). V této chvíli mi jde o vzhled a funkčnost. Vím, že to není levná sranda a pořízení je vcelku drahé, ale to byla i motorka a jakékoliv doplňky na motorky. Je to koníček a tak si člověk jednou za čas udělá radost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist