Servis za 11 tis. po koupi mi měl zaručit dlouhé poježdění. Po 500 kilometrech začalo klepání v tahu. Téměř tři čtvrtě roku se mi v tom někdo hrabal, aby zjistil co to je. Do zimy jsem jezdil s tím, že "šály to asi nebudou". Po zimě výměna zoxidované elektriky, na kterou se předtím nepřišlo, mě stála 13tis. Suché konstatování dvou dalších servismanů "JSOU TO ŠÁLY!" ze mě opět udělalo nemotorkáře. Možnosti jsou tři. Prodat s vadou silně pod cenou, sehnat jiný motor se stejným rizikem a nebo nechat přebrousit...atd. v hodnotě té ceny, kterou bych dostal za prodej. Každopádně dál nejezdit.
Tak já sezonu nezačínám a na vás ostatní budu jen smutně koukat a přát vám hodně šťastných kilometrů!!
Více na: http://www.motorkar...45&act=komentare
Copyright © Motorkari.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem dojezdil!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem dojezdil!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 | ZaoM | 20 | 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_ |
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 | StanleyPastucha | 3 | 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 | Kral111 | 2 | 17.6.2023 v 06:19 kokoška. |
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 | Vojtěchus | 0 | 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus |