Jde mi o jednu věc, napadlo mě, že bych si přes nádrž natáhl žlutou izolepu (nebo nějakej igelit to je fuk) aby byl technik spokojen že je motorka CELÁ žlutá. Pak bych si to samozřejmě sundal.
Řeší se, jestli ta barva je lak nebo to může být třeba ta zmíněná izolepa? Vím že je to pro mašinu prasárna, ale chtěl bych vidět ten jeho xicht až uvidí tu polepenou žlutou mašinu
3 reakcí na tento příspěvek Komplikace na evidenční kontrole.
Koudy01 píše: Vyrazit za barvu? To se dela? Ja mel v TP barvu cerna-bila a motorku cervenou. Na evidencce mne v protokolu do zavad napsal barvu. Na urade pri prepisu barvu podle toho protokolu prepsali a bylo. Zadny kecy. Tak by to melo funguvat ne?
ja to taky mel jawka byla bila a pak cervena nemel problem jen mi to napsal do zavad a pak mi to prepsali
Koudy01 píše: Vyrazit za barvu? To se dela? Ja mel v TP barvu cerna-bila a motorku cervenou. Na evidencce mne v protokolu do zavad napsal barvu. Na urade pri prepisu barvu podle toho protokolu prepsali a bylo. Zadny kecy. Tak by to melo funguvat ne?
Přesně tak jak píše Koudy01 ,z hlediska evidenční kontroly neprojdeš kvůli barvě ale tato závada není překážkou k přepisu vozidla na úřadě .Úřad bude postupovat jak psal Koudy01
Tak s toho nedělej vědu a mazej s papírem o evidenční kontrole na přepážku přepis vozidel (za okýnkem možná bude remcat o nevyhovující EK a že nemůže udělat přepis vozidla, ale to muže fakt jen remcat a nic víc) a při přepisu opravějí tu barvu dle EK.
Naposledy editováno 29.04.2016 10:33:11