Jde mi o jednu věc, napadlo mě, že bych si přes nádrž natáhl žlutou izolepu (nebo nějakej igelit to je fuk) aby byl technik spokojen že je motorka CELÁ žlutá. Pak bych si to samozřejmě sundal.
Řeší se, jestli ta barva je lak nebo to může být třeba ta zmíněná izolepa? Vím že je to pro mašinu prasárna, ale chtěl bych vidět ten jeho xicht až uvidí tu polepenou žlutou mašinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
A to, že se na fórech řeší občas sračky? Říká se "papír snese všechno" a s klávesnicí je to stejné. Je to všechno o lidech... tak se nerozčiluj, nebo ti praskne cévka a budeš tahat nohu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
MotoJajda píše: A takovej dobře udělanej ladák motorce neublíží a nikoho neobtěžuje, naopak zvyšuje bezpečnost, protože jsi slyšet.
Pokud je laďák "slyšet", tak obtěžuje. Navíc v provozu je většinou slyšet až když je pozdě.. Když jsi v autě a motorku s laďákem máš za zády, jde to při běžném hluku v kabině (spolujezdci, rádio) sotva postřehnout a projeví se to až když motorka předjede.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
Koudy01 píše: Vyrazit za barvu? To se dela? Ja mel v TP barvu cerna-bila a motorku cervenou. Na evidencce mne v protokolu do zavad napsal barvu. Na urade pri prepisu barvu podle toho protokolu prepsali a bylo. Zadny kecy. Tak by to melo funguvat ne?
presne tak1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
S.h.I.t. píše: gugo> a kazdej tyhle kravalisty opravdu miluje...
to uz neni muj problem.
Jinak izolepa je v pohodě.
1100Virago píše: Pokud je laďák "slyšet", tak obtěžuje. Navíc v provozu je většinou slyšet až když je pozdě.. Když jsi v autě a motorku s laďákem máš za zády, jde to při běžném hluku v kabině (spolujezdci, rádio) sotva postřehnout a projeví se to až když motorka předjede.
Měl jsem na mysli spíš cyklisty a chodce. Na autech jsou zrcátka, který když se správně používají, tak víš přesně co se za tebou děje i když ti duní rádio až ven.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
gugo píše: to uz neni muj problem.
motorka má bělat kravál a hrozně žrát1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
1 reakcí na tento příspěvek Komplikace na evidenční kontrole.
Naposledy editováno 01.05.2016 11:10:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
Naposledy editováno 01.05.2016 12:08:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
gugo píše: nemako> splnuju na 120% me obe motorky rvou, zerou benal i olej a dukovi je to malo tak papka i vodu
okolí tě nenávidí,takže se s tebou nikdo nedává do řeči a máš klid ideální stavnemako píše: okolí tě nenávidí,takže se s tebou nikdo nedává do řeči a máš klid ideální stav
no dyt to uz rikal Dandule ze me nikdo nema rad... pote co me asi tak po 2 letech vratil penize co me mel dluzit maximalne pul roku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
1100Virago píše: Pokud je laďák "slyšet", tak obtěžuje. Navíc v provozu je většinou slyšet až když je pozdě.. Když jsi v autě a motorku s laďákem máš za zády, jde to při běžném hluku v kabině (spolujezdci, rádio) sotva postřehnout a projeví se to až když motorka předjede.
Prehnany ladak mozna obtezuje, ale rozhodne obcas i zachranuje, protoze dost casto se diky hluku ridic auta koukne do zrcatek, kde VCAS uvidi motorkare.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
Tally-ho píše: MotoJajda> Kuřák ti vadí ale dělat randál,zvyšovat emise jen tak si okecáš-trošku sobec ne?
Kuřák kouří celej rok, navíc to smrdí víc než motorka. Já vyjedu jen občas, navíc mám laďák homologovanej. Tak se za sobce nepovažuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
Kuřák kouří celej rok, navíc to smrdí víc než motorka. Já vyjedu jen občas, navíc mám laďák homologovanej. Tak se za sobce nepovažuju.
Řešení je tedy co nejvíce znepříjemnit život kuřákům(omezit jejich svobodu)?Jinému vadí stejně upravené motorky=omezení svobody nám všem...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
Tally-ho píše: MotoJajda> Řešení je tedy co nejvíce znepříjemnit život kuřákům(omezit jejich svobodu)?Jinému vadí stejně upravené motorky=omezení svobody nám všem...
Sorry, já řešení neznám, ale vím jako napravenej kuřák, že si kuřáci život znepříjemňují sami. Před dvěma měsíci jsme pochovali tchána, celej život kouřil, umřel na rakovinu plic. Takovej konec nikomu nepřeju zažít. Ale o tom to tady není. Každopádně motorka musí být slyšet, ale né řvát jako hladová kráva a za tím si stojím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komplikace na evidenční kontrole.
Naposledy editováno 03.05.2016 11:23:48
Motofighter píše: Prehnany ladak mozna obtezuje, ale rozhodne obcas i zachranuje, protoze dost casto se diky hluku ridic auta koukne do zrcatek, kde VCAS uvidi motorkare.
boze tahle povera... to je des. Nepamatuju se, kdy naposled jsem slysel motorku driv nez kdyz byla vedle me ci prede mnou. Mozna v kabriu v kolone ze ji uslysis, ale v normalne odhlucnenem aute ani prd a jen otravuje vsechny za ni.