bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce
25.4.2016 v 22:07
Přeji pěkný večer,
Jezdím na Kawasaki ER 5 (najeto cca 18 500km) . Nastartuji bez problémů, zařadím, ale jakmile povolím spojku do záběru, tak má motorka tah, jakoby mě tlačilo malé dítě a nejsem schopen jízdy. Pokusil jsem se rozjet z kopce a zařadit za dva a vytáhnout motor do vyšších otáček, nicméně problém přetrvává. Mátě někdo zkušenosti s tímto?

Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 09:40 | Nahoru | #31
Napiš znám přesnou specifikaci oleje, podívej se na chod spojkového lanka, co spojka, vrací se páčka normálně až k řidítku? A než se to vyřeší, tak se na tom nepokoušej jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 10:24 | Nahoru | #32
Spojka, Nejdřív zkoukni chod spojky,pokud jde ok, tzn. Je tam drobná vůle než začne zabírat, nejde příliš ztuha, nebo při chodu není cítit, že se zadrhává, tak jsou odpálený lamely... Páč i s blbým olejem by to mělo tendenci zabírat,alr pokud je to tak jak jsi psal, prostě že zařadíš, motor se točí a ono to nejede, jsou v pejči lamely. Zeptej se pana mechanika co s tím vyváděl když jí zkoušel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 10:29 | Nahoru | #33
Toni> spojku někdo opravoval, takže asi fungovala. Odjel s tím 100km a dle doporučení vyměnil olej a nastal problém. Myslíš že lamely shoří samy o sobě ?

(reakce na) Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 11:02 | Nahoru | #34

COMATIK píše: Myslíš že lamely shoří samy o sobě ?



Shoří Pokud se ti povede, že motorka omylem spadne do vysoké pece v provozu

Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 11:51 | Nahoru | #35
Počkej až budeš poprvé šukat, to bude teprve téma

Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 11:53 | Nahoru | #36
tak jestli si tam nalil ten agro-olej tak si ale uplne nejvetsi blbec na zemekouli.
gratulujeme

Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 13:52 | Nahoru | #37
já bych to viděl na špatně seřízenou spojku nebo dosložilo spojkové lanko. Tady bych začal...

3 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 13:56 | Nahoru | #38
Pokyny od chlapa, který mi dělal servis zněly asi takto: Karburátor vyčištěný (po předchozím vytečení benzínu), ještě jsem ti upravil spojku, protože se mi tam něco nezdálo, tady máš 4 litry oleje a filtr, které si vyměníš jakmile ujedeš cca 100 km. (ten olej mi nechal v průhledných plastových nádobách bez označení). Jak řekl, tak jsem udělal a pak začal výše zmíněný problém.

(reakce na) Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 14:00 | Nahoru | #39
JohnySemtex> nenalil si tam všechny 4L,že ne?

Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 14:05 | Nahoru | #40
co ma spolecneho kluzajici spojka s mnozstvim oleje?

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 14:07 | Nahoru | #41
to opravdu nikoho neprekvapuje, ze tam nalil jakejsi lehkobeznej olej do nakladaku?

vzpamatujte se...

Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 14:11 | Nahoru | #42
Nalil jsem tam cca 3.3 litrů - přesně jak bylo vyznačeno na kontrolních ryskách. Takže ani moc, ani málo
Jurawoode - toho chlapa mi doporučili lidi, se kterýma se znám delší dobu, takže jsem opravdu neočekával nějaký výdupek.

(reakce na) Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 14:13 | Nahoru | #43

Jurawood píše: to opravdu nikoho neprekvapuje, ze tam nalil jakejsi lehkobeznej olej do nakladaku?

vzpamatujte se...



uz nekde rekl co tam nalil ? krom toho e to mel nality v pet lahvi ?

(reakce na) Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 14:17 | Nahoru | #44

JohnySemtex píše: Pokyny od chlapa, který mi dělal servis zněly asi takto: Karburátor vyčištěný (po předchozím vytečení benzínu), ještě jsem ti upravil spojku, protože se mi tam něco nezdálo, tady máš 4 litry oleje a filtr, které si vyměníš jakmile ujedeš cca 100 km. (ten olej mi nechal v průhledných plastových nádobách bez označení). Jak řekl, tak jsem udělal a pak začal výše zmíněný problém.



proc si mel menit olejt po 100 Km ?

vracim se ke sve prvni odpovedi. Vymen olej za motul 5100 10w40 , mezi tim to proplachni cimkoliv v tomhle stavu uz je to jedno.
A uvidis. A jen tak pro info se zeptej toho dobrodince co ti to prodal za olej.

Jooo a jeste jedna rada zdarma. NIkdy nelej do motorky olej o u kteryho neznas puvod. Presne z tohodle duvodu nekupuju ani sudy protoze lidi jsou z principu neduverivy a usetrit 30 Kc na litru se proste nekdy nevyplaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 14:23 | Nahoru | #45

Jurawood píše: to opravdu nikoho neprekvapuje, ze tam nalil jakejsi lehkobeznej olej do nakladaku?

vzpamatujte se...



to nikdo neví co tam nalil. Navíc na oleje do náklaďáku jezdí celá amerika, myslím že by ani nepoznal rozdíl proti oleji pro motorky.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 14:31 | Nahoru | #46
Vyměnit olej jsem měl proto, aby se pořádně propláchnul ten karburátor, který byl před tím na čištění... Dle jeho slov to bylo po jeho servisu v pořádku, ale že je lepší ho ještě jednou vyměnit.
V každém případě v pátek se na to podívám

Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 14:39 | Nahoru | #47
no veď vravím, týpek tu ide opravovať spojku a pritom nalieva olej do karburátora.
Nešprtaj sa v motorke, zanes to tomu mechanikovi naspäť, že po jeho úprave to nejde. Niečo sa mu nezdalo, tak upravil. Teraz sa niečo nezdá tebe, motorka nejde.
Na nič sa nedívaj v piatok. A keď áno, tak dekel dole nedávaj, dívaj sa na dekel.
Stále sa mi zdá, že toto vlákno založil nejaký 16r aby sa bavil.

Naposledy editováno 26.04.2016 14:40:09

(reakce na) Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 14:44 | Nahoru | #48
JohnySemtex> jak se olejem v prostoru motoru proplachne karburator ? pak se div ze si na 90% myslim ze jsi troll.

Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 14:46 | Nahoru | #49
Nemáš jenom moc přitažený spojkový lanko tou štelovací matkou u páčky? Pokud ti dělal NĚCO na spojce protože se mu tam NĚCO nezdálo, ani bych se nedivil... Edit: vlastně blbost když se ti to stalo až po nalitî toho oleje

Naposledy editováno 26.04.2016 14:48:12

Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 14:51 | Nahoru | #50
Johny, ty uz radeji nic nerikej a hlavne na ty motorce nic nedelej. Ja neverim, ze by Ti kdokoliv, kdo umi vypustit olej z motorky mohl rict, ze olejem proplachnes karburator. Jinak ER5 je s timhle proflakla. Sere se u ni podtlakovy benzinovy kohout. Pak staci natankovat vervu nebo neco, co vyplachne pavouky z trubek a vyplachnutym bordelem zaseknuta jehla v karbecu necha protect bezin valcem do oleje (bohuzel karbecy jsou nakloneny smerem k motoru). Pak je holt treba vyhodit stary olej a filtr a dat nove. A aby se to neopakovalo, tak taky vymenit gumicku v podtlakovem kohoutu. A samozrejme rozebrat plovakovky karbecu a vycistit jehly.

Jinak sam tu zkusenost nemam, ale na netu se doctes o mnoha mudrlantech, kterym automobilovy olej zpusobil prokluz mokre spojky u motorky. Urcite stoji za to jen vymenit olej s filtrem za to, co mas napsany v manualu motorky. Hlavne at na tom novym oleji je napsany, ze je pro motocykly.



Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 14:52 | Nahoru | #51
Podívej Gugo - to že motorismus byl pro mě až donedávna cizí (a neříkám, že stále není) ještě neznamená, že jsem úplně vytupený. Nevím toho o motorkách, jejich konstrukcích a údržbách ani setinu z toho, co ty nebo zdejší přispěvovatelé, nicméně právě proto píšu tady, abych se něco dozvěděl.
Říkáš Thundere přitažené spojkové lanko matkou u páčky.... píšu si a kouknu se.

(reakce na) Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 15:08 | Nahoru | #52
Sorry beru zpět (johnysemtex omluva) , všiml jsem si té fotky oleje a to dával Jiřin

Stev> souhlasím, specifikace API a JASO budou výkonově dost podobné, akorát právě jaso má přísadu, proti klouzání spojky, kterou automobilovej olej nemá.

Já už zkušenost s olejem do auta v motorce mám, ale klidně si to tam API-SL nalijte alespoň si to po rozebrání a půl dne čištění budete pamatovat. Nedelají to všechny oleje, ale neriskoval bych to.

Johnysemtex: špatně seřízená nebo poskládaná spojka, připálené lamely, obzvláště, pokud si s tím jezdil, vůle v bowdenu, špatný olej... něco z toho...

Naposledy editováno 26.04.2016 15:12:43

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 15:11 | Nahoru | #53
No me porad unika ta souvislost....proplachnuti karburatoru s naslednou vymenou oleje

Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 15:12 | Nahoru | #54
Ani olej do friťáku nezpůsobí tak brutální klouzání,že by se nešlo rozjet, já bych taky tipoval přetažený lanko bez vůle, tím pádem stále rozepnutá spojka.

Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 15:15 | Nahoru | #55
ani pokud to majitel tahá tak dlouho až shoří obložení?

jj taky bych to viděl na ten bowden

Naposledy editováno 26.04.2016 15:15:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 15:21 | Nahoru | #56

MacNamara píše: No me porad unika ta souvislost....proplachnuti karburatoru s naslednou vymenou oleje

v tom žádnou nehledej

(reakce na) Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 15:45 | Nahoru | #57
Thunder>

Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 21:12 | Nahoru | #58
Souvislost jsem neviděl, dokud jsem si nepřečetl příspěvek od DrDNA01. Teď už to chápu.

JohnySemtex: úplně nejdříve - a to můžeš i z Prahy - bych volal tomu mechanikovi. Jestli to 100 km jelo bez problému a po výměně oleje to dělá, co píšeš, tak je to olejem. Nejspíše se mechanik seknul a načepoval ti kdoví co…

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 22:08 | Nahoru | #59
Dyť je to jasný ty karbecy ti protýkají znova a máš v motoru olej naředěnej benzinem a proto ti hodně klouže spojka. Dovedu si představit ,že to došlo do stádia že se ani rozjet nemůžeš. Jako první skontroluj kolik máš v motoru oleje.

(reakce na) Kawasaki ER-5 jedu pouze z kopce

26.4.2016 v 22:15 | Nahoru | #60

JohnySemtex píše: Pokyny od chlapa, který mi dělal servis zněly asi takto: Karburátor vyčištěný (po předchozím vytečení benzínu),ještě jsem ti upravil spojku, protože se mi tam něco nezdálo , tady máš 4 litry oleje a filtr, které si vyměníš jakmile ujedeš cca 100 km. (ten olej mi nechal v průhledných plastových nádobách bez označení). Jak řekl, tak jsem udělal a pak začal výše zmíněný problém.


Tady všichni řeší hned benzin v oleji a nebude problém spíše v tomto?

Naposledy editováno 26.04.2016 22:15:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 Včera v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist