paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po výměně ložiska táhne do leva
Ahoj nastal mi opět problém Nechala jsem udělat v servise ložisko v krku.Teď mi přijde že to tahne do leva,jako by bylo i težši zatáčet do prava.Do leva to spadne samo a do prava to musim nutit.Když pustit řidítka tak to taky tahne do leva.Sedím rovně, pneu mám stejný jako před tím a tlak v pneu taky dobrej.V servise mi tvrděj že je to vše ok. Ale mě to dost trápí,takovejch peněz za výměnu a moto je jak po bouračce.Uměl by někdo poradit??

1 reakcí na tento příspěvek Po výměně ložiska táhne do leva

22.4.2016 v 10:21 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po výměně ložiska táhne do leva

22.4.2016 v 10:25 | Nahoru | #2

JiriK84 píše: řešil jsem stejný problém nicméně sám sobě, a skončil jsem na tom že mám předek snad po kompletní GO začlo to tím že klasicky řidítka měla nepatrnou "střední polohu" takže puštěný to jelo rovně uplně v pohodě nikam to netáhlo ale po chvilce se začínaly slabě rozkmitávat, tak jsem se jal udělat potřebné opravy a když už to budu rozdělávat tak i něco navíc, takže jsem si připravil kuželový ložiska do krku, gufera a olej do vidlic no a přední guma už taky nebyla zrovna nejlepší tak jsem to vzal jedním šmahem, všechno přeházený (to jsem ještě netušil že to všechno opravdu není), všechno nastěhovaný zpátky jedu to projet pustím řidítka a ejhle, kmitání pryč ale utíká to do strany... a začlo hledání chvílema až spíš zoufalství co je kde špatně. Dalo se to udržet rovně ale prostě jsem se musel naklánět maličko na stranu, v průběhu toho jsem samozřejmě dál jezdil a pořád špekuloval, až jsem si všimnul i takovej blbosti že když jsem dam dvoulitrovku s pitím do pravýho kufru tak byl klid byl jsem neustále v dojmu že je něco křivě, tak jsem si udělal i takový přípravek na laserovou vodováhu a měřil souosost kol a čmáral na zeď až jsem si řikal že takhle rovnou motorku snad nemůžou ani vyrobit no a pak v tom zoufalství mě napadlo vytáhnout hřídel jestli ta třeba není prohnutá a nenakroutil jsem ji v kole nějak jinak i když ta souosost byla v pořádku, a jak jsem měl kolo venku tak jsem si zahejbal s ložiskama a světe div se nebo mě kopni do zadku jedno naprosto v pohodě a druhý přidřený a nešlo s ním točit plynule ale trhavě jako by se zasekávalo. Koupil jsem obě, vyměnil jsem a parááááááááááááááda, "už zase skáču přes kaluže" a můžu si hrát na to že ruce nezatáčí

Tak snad ložiska kontroluji automaticky když sundavám kolo ne (třeba i při přezouvání pneu apod.)?
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1183, 1184] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35512 Dnes v 01:45 psenap
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37