Téma: chvilkový propad výkonu
 
18.4.2016 v 20:54
Ahoj všichni, potřebuji opět poradit. Dneska sem se byl projet. Při předjíždění při rychlosti cca 110-120km/h mi najednou jakoby několikrát cukla motorka - jako by ztratila na chvíli výkon a tom sem měl plný plyn. Při tom předjíždění sem rychle zrychloval a řadil 3,4,5( pod plnym plynem).
Při menších rychlostech a když tak rychle neakceleruji to jede normálně.
Zkuste mi prosím poradit čím by to mohlo být.

Naposledy editováno 19.04.2016 21:53:52

chvilkový propad výkonu

18.4.2016 v 21:15 | Nahoru | #1
Já osobně bych začal u vzduchovýho filtru.

chvilkový propad výkonu

18.4.2016 v 22:41 | Nahoru | #2
No tak ten sem před chvílí objednal. Nechtěl sem ovlivňovat názory ostatních, ale můj tip je že to může být air filtr, nebo nedostatečný přísun paliva( chyba v čerpadle nebo benz. filtru).
Doufám že bude stávající vzdcuh. filtr zanešenej a že to novej vyřeší

chvilkový propad výkonu

19.4.2016 v 08:51 | Nahoru | #3
Ahoj, o tomhle jsem už někde četl. Bylo u NT 700. Bylo to zaflákaným systémem na palivovým přívodu (asi čerpadlo). Prý mu to pomáhal řešit nějaký známý nějakým drahým prostředkem (nějakým rozpouštědlem) a od té doby má klid.

chvilkový propad výkonu

19.4.2016 v 20:04 | Nahoru | #4
Tak sem to dneska odstrojil a air filtr vypadá dobře( je relativně čistý - má najeto asi 15000km), ale radši ho vyměním. Až to složím tak ještě prozkouším palivový čerpadlo( vloni jsem ho opravovoval pomocí opravné sady kontaktů - ale závada se projevovala tak že to chcíplo např. při delší jízdě na dvojku - oprava to vyřešila). Vyměním taky svíčky - už jsou na servisním limitu dle manuálu.
Napadá někoho ještě něco na co se zaměřit?

chvilkový propad výkonu

21.4.2016 v 13:38 | Nahoru | #5
Máš tam palivový filtr nebo filtr v nádrži před čerpadlem? Jestli se to někde nepřicpává. Při zátahu, kdy je třeba vyšší průtok paliva, by to mohlo způsobovat to přidušení motoru.

chvilkový propad výkonu

21.4.2016 v 20:11 | Nahoru | #6
Mám tam palivový filtr před čerpadlem, ale ten vypadá čistý a je nedávno měněný. Ale i tak díky za podnět.
Mám už teorii že to mohl být taky omezovač, který mi do toho při tom zrychlení hrábnul - mohl sem špatně přeřadit nebo tak něco...

chvilkový propad výkonu

23.4.2016 v 14:34 | Nahoru | #7
Tak sem včera najel asi 180km a vse ok.jen kdyz sem to po návratu před garáží chcipnul tak uz sem nenastartoval. Uplne vybita baterka.bud je kaput baterka ( uz je dost stara) nebo to nedobiji. Zitra to musim promerit.

chvilkový propad výkonu

24.4.2016 v 14:48 | Nahoru | #8
Tak sem dneska měřil jaký to dává napětí. Nabitá baterka bez zátěže dává 12,8V což by mělo být OK. Když sem nastartoval tak se zaplutými světly při 5000ot./min. napětí skoro nevzrostlo - což značí chybu ale alternátor by měl bejt v pohodě. Se zhasnutými světly to dávalo kolem 14V(+- 0,5V). Vymontoval sem teda regulátor a vypadá to že s ním něco je - na přední straně má prasklinku dlouhou cca 5mm, a vytekla z něj nějaká tekutina a kapička kovu(ta při demontáži odpadla(měla asi 1mm).
Objednal sem novej a budu doufat že to nebude ještě něčim dalším.





Edit: tak sem objednal tenhle regulátor:
http://www.demoto.cz...amp;product_id=42581

Mluvil jsem s majitelem shopu proč je to tak levné( jinde stojí regulátory pro NT650V 1500-6000,-) a říkal že to objednává ve velkém a proto je cena tak nízka. Je mi jasné že je to nějaká druhovýroba ale snad bude sloužit.
Má někdo s problémy s regulátorem zkušenosti?

Naposledy editováno 25.04.2016 15:14:56

chvilkový propad výkonu

22.7.2016 v 21:19 | Nahoru | #9
Ahoj, tak co jak jsi dopadl, pomohla výměna regulátoru a je to vše v pořádku?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist