Předem děkuji za rady
Naposledy editováno 14.04.2016 16:38:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zatáčky
Jakub-od-X-bikers píše:
...V ideálním případě je rozložení zatížení na přední a zadní gumu v poměru 50% k 50%. Potom při zatáčení dojde ke smyku pouze vlivem příliš vysoké rychlosti...
Hele, někde v twistu wristu je (nechce se mi to hledat), že v zatáčce je ten poměr ideální ne 50/50, ale něco víc na zadek.
Proto je i zadní guma širší. A toho poměru "něco víc na zadek" se dosahuje jízdou s "přiměřeným" přidáváním plynu.
VladaM píše: Hele, někde v twistu wristu je (nechce se mi to hledat), že v zatáčce je ten poměr ideální ne 50/50, ale něco víc na zadek.
Proto je i zadní guma širší. A toho poměru "něco víc na zadek" se dosahuje jízdou s "přiměřeným" přidáváním plynu.
Ano, bylo tam zmíněno, že rozložení váhy by mělo poměrem odpovídat velikosti styčných ploch pneumatik