globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motoškola 2018 - opět zdarma - UČME SE přežít
7.4.2016 v 09:10
Přináším čerstvé (upgrade) Termíny motoškoly "UČME SE PŘEŽÍT" 2018 . Stále platí to, že neplatíte NIC! Je zcela ZDARMA! Už jste se regli? :)
9. a 10. června - Sosnová
23. a 24. června - Sosnová
Speciálně pro učitele autoškol 21. a 22. června - Sosnová
... skočte raději na str.: http://ucmeseprezit.cz/
Hezký den :) a na viděnou ...

Naposledy editováno 20.03.2018 20:09:12

2 reakcí na tento příspěvek motoškola 2018 - opět zdarma - UČME SE přežít

10.4.2016 v 16:24 | Nahoru | #1
Už jsem nechtěl do diskuze dál přispívat, ale nedalo mi to...

a) V dlouhodobém průměru umírá na našich silnicích cca 75 motorkářů za rok a dalších 6 zemře na následky střetu s motocyklem. V médiích je tomu věnována značná pozornost, v jejímž důsledku vníma široká veřejnost jízdu na motocyklu značně negativně, nebo přinejlepším jako rizikovou aktivitu. Přitom několikrát více lidí ročně umrzne, utone, nebo se třeba otráví alkoholem. Nemám přitom dojem, že do kampaní proti chladu, vodě a chlastu by stát věnoval alespoň srovnatelné prostředky. Stejně tak zájem médií je nižší. Proč?

b) Pokud už chce MD či BESIP snižovat nehodovost motorkářů, musí k tomu zvolit plošně působící prostředky. Jako příklad uvedu úmrtnost z důvodu pádu z výšky (opět násobná oproti motorkářům). Velký podíl v této kolnce mají pády na stavbách či z budov. Na nová plošně působící pravidla BOZP sice stavaři nadávají, ale ze statistik jasně vyplívá, že od jejich zavedení úmrtnost následkem pádu z výšky setvale klesá.

c) U cíleně působících prostředků, jako je tato motoškola, je složité kvantifikovat jejich dopad. mazzda33 tvrdí, že výsledky má - zajímalo by mě, jaké? Na webu jsem našel jen něco o celkovém počtu proškolených motorkářů, ale žádný údaj o jejich nehodovosti v porovnání s průměrem (nejspíš to radši ani nikdo nesleduje - jednak je to dost složitý, druhak by tam podle mě nebyl výrazný rozdíl).
Mimochodem ta dlouhodobá plošná čísla vypadají takhle:





Máte dojem, že se do nich nějak promítají milony utracené BESIPem?

d) Pro stanovení smysluplnosti těchto kurzů bychom potřebovali znát nejen výsledky, ale i náklady. Ty nepochybně kvantifikovatelné jsou, ale nikde na netu jsem je nenašel.

e) mazzda33 mě pozval na svou motoškolu - za nabídku děkuji, klidně bych se nějakého placeného kurzu zúčastnil. Bohužel, na odkazovaných stránkách jsem našel jen termíny na začátek roku 2015. To myslím jasně vypovídá o tom, jak důležité pro jeho business komerční kury jsou.

f) Spíš na okraj - stejný modus operandi využívají třeba také různé sluníčkové neziskovky, vždy ochotné začleňovat cikány či muslimské "uprchlíky". Dokonce i umí vypočítat, kolik nám každý účastník kurzu uštří na dávkách a pod. Problém je, že pokud bychom podobná měřítka chtěli aplikovat plošně na celou minoritu, tak jednak úspěšnost sakra klesá a druhak je to kurefsky dráhý...

PS: děkuji Krejzovi a dafikkovi za strost o moje zdraví :)

(reakce na) motoškola 2018 - opět zdarma - UČME SE přežít

11.4.2016 v 08:11 | Nahoru | #2
JohnnyS08> komerční termíny najdeš na facebooku STOP NEHODAM (stačí sledovat) a jestli chceš stránky vylepšit, aby fungovali, budu jenom rád :) . Takže z uvedeného vyplývá, že je lepší nedělat nic, maximálně se jakémukoliv snažení anonymě vysmívat? To někoho naučí zlepšit například brzdění? Tak jen tak dál! Trochu mi to připomíná praktiky jednoho človíčka, který celý život pracoval jako důstojník StB a vždy za jakýkoliv vlastní neúspěch vinil ostatní a psal a psal a posmíval se atd. Že bych ??? trefa ???

(reakce na) motoškola 2018 - opět zdarma - UČME SE přežít

11.4.2016 v 08:45 | Nahoru | #3
JohnnyS08> A) Krásně sis odpověděl - veřejnost jízdu na motocyklu vnímá jako rizikovou aktivitu. Ostatní tvé přklady tímto nejsou, například už vidím, jak budou lidé nadšeně chodit na kurzy na odvykání pití alkoholu . V médiích jsme propíráni dost a dost, jsme na silnicích více vidět a tím, že se pořádají kurzy, ať již tento nebo jiné, zabijou se dvě mouchy jednou ranou. Jednak se veřejně předvede, že se něco dělá, druhak pro každého motorkáře osobně to má určitý přínos.
B) Zatím jsou všechny tyto kurzy nijak nevymáhané státem, narozdíl od tebou uvedené BOZP. V tom vidím dost velký rozdíl. Jen se podívej, jaká lavina se strhla po zveřejnění nových závěreček v autoškolách. Dokážu si představit, že by to bylo dovedeno do několikásobného stavu a těch testů tam bylo mnohem, mnohem víc. Ale nejspíš budu jeden z mála.
C) Jak chceš u motorkářů vést statistiku, to mi není jasné. Navíc, prvky pasivní bezpečnosti na motorce nenajdeš, narozdíl od plechovek všech velikostí. Tak musí nastoupit aktivní bezpečnost a její podstatnou složku tvoří právě řidič. Zde si troufnu tvrdit, že motocykl nehraje až tak důležitou roli, a vše je na pilotovi.

Z našich daní stát rozdává daleko větší částky na daleko méně smysluplné věci, stačí uvést, komu všemu jde podpora v nezaměstnanosti. To jen na okraj, když se oháníš názvy jako MD, Besip, PČR atd. Proto mi není jasné, proč se jako motorkář navážíš do projektu, který pro motorkáře právě je.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist