globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
 
6.4.2016 v 21:25
Chci se zeptat jak jsou ted ty nove cviceni u RP na moto na cvicisti tak jel to nekdo? Je to tezke nebo ani ne? A jak to je kdyz jedno cviceni udelam spatne nebo to nedokončím.??

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 13:22 | Nahoru | #361

cage11 píše: koukám ze ti komisaři musí být nadlidi. aby poznaly kolik přesně jedeš + - 1 km jestli jsi zmáčkl zadní brzdu a nemáš na ní tu nohu pouze položenou. nu asi mají chody brzdových páček jako na třistapadesátce a na tom bych fakt chtěl jezdit brzdit zadek patou.



nemusej maj tam radar

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 13:27 | Nahoru | #362

Milosh-GSX1400 píše: JohnnyS08> Přesně tak, brzdění pouze přední je chyba a za to tě vyhodí, a navíc když šlápneš první na zadní a pak po sléze na přední tak to nedobrzdíš a když jo tak máš kouř za gumama jako prase a to je taky chyba.... A logicky vyplývá že vždy musíš brzdit nejprve přední aby šla síla na přední kolo kde máš 2 brzdové kotouče - čili větší brzdná účinnost a pak zadní na dobrždění.



Ja neresil, co se ma, nebo nema podle nejake piici Mgr. Strnadove (o cele te saskarne si myslim sve a nekolikkrat jsem to tu psal). Ja vam jen rekl, ze se to da v pohode ubrzdit i bez sklidneni moto zadni brzdou na te vzdalenosti, ale zvlaste pro zacatecnika je lepsi zvysit pritlak . Jinak mam pocit, Miloshi, ze stale nechapes princip posazeni moto zadni brzdou. To uvodni prislapnuti zadni brzdy ma za nasledek, ze motorka si pricupne (snizi zadek i predek) a zvysi se zatizeni predniho kola, takze v momente, kdy zatahnes za predni uz mas dostatecny pritlak na prudke brzdeni - tato technika je popsana v mnoha knizkach/videich (napriklad Sportovni jizdni technika od Nicka Ienatsche, ale i v Twist of the Wrist).

Dneprak- manzelce taky dali tu knizku Dokonala jizda na motocyklu a musim rict, ze mi prijdou ty vyse dve jmenovane lepsi. Ale v principu je vse ve vsech.

1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 13:31 | Nahoru | #363
Mimochodem, muze mi nekdo rict, jak komisar pozna, ze jsem nezmacknul zadni brzdu pri krizovym brzdeni. To prece nema absolutne sanci poznat.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 14:24 | Nahoru | #364

DrDNA01 píše: Mimochodem, muze mi nekdo rict, jak komisar pozna, ze jsem nezmacknul zadni brzdu pri krizovym brzdeni. To prece nema absolutne sanci poznat.


Nepozná, pozná pouze pokud bude blokovat. A nebo pokud mu budou vlát nohy mimo stupaček. A soudný komisař se spokojí s tím, že bude splněno zastavení na stanoveném místě.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 15:16 | Nahoru | #365
Tea108> ono je důležité mít kontext - ona geometrie viraga je trochu jiná než u bandita a stejně tak i u té vobludy co jezdí sršeň. Navíc porovnej brzdy těch dvou motorek. Maximální brzdný účinek je při 10-20% smyku. To by podle mě mělo být krizové brzdění.

1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 15:42 | Nahoru | #366
No, asi pojedu udělat pár manévrů v nízký rychosti na mým Sprintovi na letiště a taky mě mrzí, že mám problém ji dát na hlavní stojan, váží 260 kg s benzinem a já muší váha. Mám na to správnej grif, ale asi málo síly Lehce do kopce to jde. Všechny předchozí motorky jsem neměl problém až ted

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 15:44 | Nahoru | #367
Arhold> kolik je muší váha?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 18:50 | Nahoru | #368
Dněprák> člověče já mám pocit že stoppie je též bráno jako chyba.
Zas to bude komisař od komisaře, lehké prizvednuti zadku asi nikdo moc hrotit nebude, vysloveně stoppie s prdeli ve vzduchu být na 90% nesmí.

3 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 19:27 | Nahoru | #369
maspe> U Viraga 535 se zadní kolo při intenzivním použití přední brzdy odlehčí tak, že není schopné přenést téměř žádnou brzdnou sílu. S trochou snahy jde dokonce to zadní kolo dostat do vzduchu. Předpokládám, že u Viraga 250 to bude podobný.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 20:00 | Nahoru | #370
JohnnyS08> těžko říct, ale na viragu 250 co jsem se měl možnost svézt šlo spíš přední kolo do smyku, než že by se zvedalo a obecně jsem z té motorky měl pocit, že zadkem brzdí víc jak předkem. Ale mohl to být "jiný" kus, nezkoumal jsem stáří gum a podobné. Každopádně stoppie na 535 bych někdy rád viděl Samozřejmě ideál je mít to vyvážené. Ale i tak si myslím, že 1 malý kotouč s jednopístkem (virago 250), oproti dvou kotoučům s dvoupístky (bandit) bude trochu rozdíl.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 20:33 | Nahoru | #371
JohnnyS08> Shadow 750, ročník 83, dva kotouče na předku a šlo do smyku předního kola samo. A to je geometrií viragu neskutečně podobná. Netuším, jak bys ho dokázal postavit na přední. Teda tuším, ale zažít bych to nemusel.

1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 20:50 | Nahoru | #372
Chtěl bych ještě dodat, že autoškolu kterou dělám je skvělá, vede to super típek a přestože jsem to nedal napoprvé, tak nás učí skvěle. Byl bych nerad aby to vyznělo, že autoškola nás nic nenaučila, to v žádném případě. Jsem rád, že jsem se přihlásil zrovna tam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 20:54 | Nahoru | #373

JohnnyS08 píše: maspe> U Viraga 535 se zadní kolo při intenzivním použití přední brzdy odlehčí tak, že není schopné přenést téměř žádnou brzdnou sílu. S trochou snahy jde dokonce to zadní kolo dostat do vzduchu. Předpokládám, že u Viraga 250 to bude podobný.



No na žadny vyrážce jsem nejel ....moj vyhraněný nazor na tu hromadku trubiček jsem tu hojne prezentoval ale uz z principu stavby pises hloupost , zkoro mam pocit jako bys na jine , motorce :) nejel. pocitam ze napr na GSR bys psal o tom jak přepadáváš přes přední kolo :)))

Fyziku neohneš -..

Naposledy editováno 04.05.2016 20:54:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 21:02 | Nahoru | #374

Tea108 píše: Chtěl bych ještě dodat, že autoškolu kterou dělám je skvělá, vede to super típek a přestože jsem to nedal napoprvé, tak nás učí skvěle. Byl bych nerad aby to vyznělo, že autoškola nás nic nenaučila, to v žádném případě. Jsem rád, že jsem se přihlásil zrovna tam.



nerikal jsi nedavno, ze za ty prachy by si mel mit 30 hodin ???? , ze to je vsechno na hovno atd ???? vzal sis prasky ? nebo se zmenilo neco jineho ?

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 21:03 | Nahoru | #375

FishX3 píše: No na žadny vyrážce jsem nejel ....moj vyhraněný nazor na tu hromadku trubiček jsem tu hojne prezentoval ale uz z principu stavby pises hloupost , zkoro mam pocit jako bys na jine , motorce :) nejel. pocitam ze napr na GSR bys psal o tom jak přepadáváš přes přední kolo :)))

Fyziku neohneš -..



ja taky ne.. pravda v posledi dobe jsem jel na 2jech trubkach tohoto razeni a myslim ze postavit to na predni nejde ani kdyz clovek chce, natoz nechtene. To se ty vidle driv ohnou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 21:08 | Nahoru | #376
gugo> Za to ale nemůže autoškola, je to dané vyhláškou. Určitě by bylo daleko lepší cca 30 h. Nelíbí se mi vyhláška, autoškoly za to samozřejmě nemůžou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 21:19 | Nahoru | #377
Tea108> vyhlaska stanovi minimalni pocet hodin, to bylo stejne i predtim ze chces 30 hodin no problem , muzes je mit ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 21:24 | Nahoru | #378
gugo> OK, je to tak jak to je, musíme se s tím smířit. Někdo tady psal, že ve francii právě mají 30 h. Přišlo mi to jako dobré řešení. Kdybych si doplatil jízdy na těch 30 h, tak by mě řidičák stál 17 800,- Kč. To přece nemyslíš vážně :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 21:31 | Nahoru | #379
Tea108> kdyz tady zminujes Francii ...tak cituji:

The Hard Way: If you cannot do the exchange, then you must obtain a driver's license the hard way. You will have to pass a multiple choice test before you can take the road test. Driving school is very expensive in France though, so expect to pay hundreds of euros if you don't need a lot of practice and over a thousand euros if you do need practice. (For example, the cheapest school found in the center of Bordeaux was 600€, including exam fees, a study booklet to borrow, and 8 hours of driving.) The whole process takes at least two to three months to obtain a French driver's license.



zdroj here

Proste mas nekolik moznosti
a] platit a ucit se v autoskole
b] v autoskole navic nic neplatit a jedit nekde mimo silnici a naucit se to sam nebo od nekoho
c]vysrat se na to
d]pockat,. protoze podle me se do pul roku - roku podminky zase zmirnej

proste stizily se podminky tak se prizpusob, vzlykanim na netu to nevyresis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 21:40 | Nahoru | #380
gugo> Když sis dělal řidičák ty, kolik tě stál a jak složité byli závěrečné zkoušky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 21:43 | Nahoru | #381

Tea108 píše: gugo> Když sis dělal řidičák ty, kolik tě stál a jak složité byli závěrečné zkoušky?



hele musel bych se jit podivat na ridicak, ale pocitam ze prvni na moto 1992, kolik to stalo fakt nevim pocitam neco okolo 1000 kc. Pozadavky byly jiny, doba byla jina. navic uz jsem to tady zminoval, po ns se chtelo aby jsme brzdili zadni, o nejaky prevenci nehod jsme nevedeli vubec nic, jezdil jsem tenkrat v letecky bunde bez chranicu, do helmy bych narval jeste pulku svoji hlavy.

1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 21:48 | Nahoru | #382


Určitě už jste to všichni viděli, myslím, že jeho názor je rozumný. Snížit trochu rychlost a roztáhnout kužely.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 21:51 | Nahoru | #383
gugo> Vím, že doba byla jiná, ale stačilo to.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 22:07 | Nahoru | #384

Tea108 píše:

Určitě už jste to všichni viděli, myslím, že jeho názor je rozumný. Snížit trochu rychlost a roztáhnout kužely.


prijde mi ze slalom jede zbytecne rychle . pozadavek chuze se mi nezda splnen
U obrat se mi zda ok , s autobusem se otocim na podstatne mensi plose takze by to asi zak mel dat
vyhybaci manevr mi prijde jako picovina a zeptam se - v zadani je podminka nejzdove rychlosti nebo v celem prubehu manevru ?? si nejak nedokazu predstavit ze bych v realu nezpomalil , prijde mi ze mira nezpomaluje. pletu se?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 22:12 | Nahoru | #385

FishX3 píše: U obrat se mi zda ok , s autobusem se otocim na podstatne mensi plose takze by to asi zak mel dat


Normální autobus má délku 11 metrů a ty se s ním otočíš na 8 metrech.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 22:14 | Nahoru | #386
FishX3> podle mě tam bude nájezdová rychlost a v manévru nijak extra nebrzdit. Ono pro dost začátečníků to je jednodušší varianta, protože vidím jak tom přechodu náklonu hrábnou po přední brzdě.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 22:14 | Nahoru | #387
M4chy> je to daný rozvorem a rejdem

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 22:21 | Nahoru | #388

FishX3 píše: prijde mi ze slalom jede zbytecne rychle . pozadavek chuze se mi nezda splnen
U obrat se mi zda ok , s autobusem se otocim na podstatne mensi plose takze by to asi zak mel dat
vyhybaci manevr mi prijde jako picovina a zeptam se - v zadani je podminka nejzdove rychlosti nebo v celem prubehu manevru ?? si nejak nedokazu predstavit ze bych v realu nezpomalil , prijde mi ze mira nezpomaluje. pletu se?



Měl bys to projet bez ubrání plynu a bez brzd.
Plyn nevím jak moc budou hrotit, ale brzdové světlo už bude problém.

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 22:25 | Nahoru | #389
dva_hrnce> co jsem viděl, vesměs se vymačkává spojka

(reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP

4.5.2016 v 22:29 | Nahoru | #390
dva_hrnce> Už jsem to tu řešili, maj to špatně rozměřený, ta vjezdová a výjezdová brána má mít minimálně šířku jízdního pruhu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist