2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reflexní prvky... Aneb jak se nezabít
fockewulf píše: tak a teď vážně - kdy je ta vesta vidět.
Zepředu-velice málo/vůbec
Zezadu-většinou dobře
Z boku - velmi dobře
A k čemu to vlastně je
Z boku-k ničemu, to je motorkář na vedlejší a dává přednost
Zezadu-možná tak za snížené viditelnosti, jinak opět v podstatě k ničemu
Zepředu-nejdůležitější->auta na vedlejší, auta v protisměru odbočující vlevo atd.
Helma-OK, viditelnost lepší než vesta, to ano, ale opět-viditelnost/plochu zelené zepředu znatelně snižuje plexi, takže opět zbývají boky, zadní část...a to je to samé jako výše.
Jiný level už je panák celý v razící zelené-tam už figurují i nohy ruce, takže viditelnost je lepší.
Nicméně osobně nikdy nepochopím, proč se někteří tak moc snaží o vlastní bezpečnost a přitom jezdí na něčem, kde je míra smrtelných úrazů a zranění mnohem vyšší než u jiných vozidel...
I z boku můžeš být na hlavní
To že není vesta vidět zepředu je hloupost. za a) málokterá motorka má tak velké plexi, aby zakrylo celé tělo a dost podstatná část nemá plexi vůbec, tak tenhle argument je totálně mimo. A o přilbě ani nemluvě. b) málokdy je pozorovatel, plexi, vesta v jedné ose, tak i když by to plexi zakrývalo podstatnou část výstražné vesty, tak i tak je v naprosté většině alespoň její část vidět.
No i když jezdím na něčem, kde je míra smrtelných úrazů mnohem větší než u jiných vozidel, tak to mi přece nemusí bránit, abych to riziko nějakým způsobem snížil, spíš naopak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reflexní prvky... Aneb jak se nezabít
DolphinXXL píše: I z boku můžeš být na hlavní
To že není vesta vidět zepředu je hloupost. za a) málokterá motorka má tak velké plexi, aby zakrylo celé tělo a dost podstatná část nemá plexi vůbec, tak tenhle argument je totálně mimo. A o přilbě ani nemluvě. b) málokdy je pozorovatel, plexi, vesta v jedné ose, tak i když by to plexi zakrývalo podstatnou část výstražné vesty, tak i tak je v naprosté většině alespoň její část vidět.
No i když jezdím na něčem, kde je míra smrtelných úrazů mnohem větší než u jiných vozidel, tak to mi přece nemusí bránit, abych to riziko nějakým způsobem snížil, spíš naopak.
Nepsal jsem vůbec ale velice málo/vůbec. Vždyť i na té tvoji profilovce jde vidět, jak je vesta schovaná za maskou a vysokým tmavým plexi.
Krom toho píšu i ze zkušenosti jako plechovkáře-ve zpětném zrcátku jde prd vidět a ne takové detaily, spíše vidím dříve světlo, ještě lepší dálkové, pak slyším laďák a to, že má dotyčný vestu až když mě předjíždí...
jo a tohle
No i když jezdím na něčem, kde je míra smrtelných úrazů mnohem větší než u jiných vozidel, tak to mi přece nemusí bránit, abych to riziko nějakým způsobem snížil, spíš naopak.
má stejnou logiku jako snažit se zabránit úniku vody z děravé vany tím, že zvýšíš přítok...nějakou dobu to i fungovat může...
Naposledy editováno 07.04.2016 08:45:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reflexní prvky... Aneb jak se nezabít
A o vlastní bezpečnost se snažím tak nějak přiměřeně. Riziko patří k motorkaření ale proč ho nezkusit snížit když mě to nijak neomezuje? Narozdíl od vlající vesty při jízdě nepoznám jestli je přilba co mám na hlavě černá nebo barevná.
DolphinXXL píše: To že není vesta vidět zepředu je hloupost. za a) málokterá motorka má tak velké plexi, aby zakrylo celé tělo a dost podstatná část nemá plexi vůbec, tak tenhle argument je totálně mimo. A o přilbě ani nemluvě. b) málokdy je pozorovatel, plexi, vesta v jedné ose, tak i když by to plexi zakrývalo podstatnou část výstražné vesty, tak i tak je v naprosté většině alespoň její část vidět.
Souhlasím s fockewulfem, vesta je na většině mašin k ničemu. Na motorkách co míjím si vesty prostě nevšímám, zato přilby jsou vidět už z dálky protože jsou daleko od světla a nejsou krytý.
Naposledy editováno 10.04.2016 19:36:19